Flashback bygger pepparkakshus!
2019-11-11, 08:43
Medlem
FindAways avatar
Ett besök lite söder om söder ger vid handen att man har svårt att få nog
Alla 8-10 poängare som har förmågan att ge allt inkl utstrålning värme mm.
Stockholm levererar och borde vara välsingnat,
Citera
2019-11-11, 15:15
Medlem
Ett tag sen senaste recensionen så det är läge för någon eller några nu.
Var ute på en längre resa i våras och kom hem till min halvsovande stad i norra Skåne i början av sommaren, och vad var nästan det första jag såg. Jo två nya thaiflaggor och då var det givet vad jag skulle göra. Väljer att börja med den som ligger mest centralt där många kan se när man väntar på att bli insläppt.
En tjej i 35-årsåldern (ja hon kan vara 30 eller 40) öppnar, ganska sött ansikte men några kilo för mycket. Betalar för en timme och gör de vanliga ritualerna (näckar och lägger pålen i söderläge) sedan börjar en helt ok massage med inte för mycket olja och lagom tryck. När det är baksida lår som vankas så börjar teasingen så smått och jag fattar vad som är på gång.
Efter vändning fortsätter massage och teasing och jag blir mer och mer sugen på henne även om vikten talar emot henne. Hon lägger så klart märke till att pålen rest sig ordentligt och frågor om massage där oxå. Vill ju ha mer än så och frågar om FS, men 2000 för det är jag inte villig att betala. Kommer till slut överens om ett B2B för 800.
Som jag misstänkte har hon några kilo för mycket men visar oxå ett par härliga bröst att suga på och hennes rumpa och höfter är mer än godkända. Hon börjar ett bra B2B med fri tillgång till henne, och det visar sig att hon är rejält blöt och kåt vilket gör att det hela övergår till FS. Blir ett riktigt bra knull där jag avslutar i doggy med henne bitandes i en handduk för att inte skrika.
Denna upplevelsen lockade så klart till ett återbesök någon vecka senare men då blev det inte alls lika bra. Visserligen blev det FS men hon var sjukt stressad och ville bara att jag skulle skjuta salut. Efter det har salongen hunnit att byta ägare, men det är en annan historia som jag återkommer till.
Citera
2019-11-11, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Ett tag sen senaste recensionen så det är läge för någon eller några nu.
Var ute på en längre resa i våras och kom hem till min halvsovande stad i norra Skåne i början av sommaren, och vad var nästan det första jag såg. Jo två nya thaiflaggor och då var det givet vad jag skulle göra. Väljer att börja med den som ligger mest centralt där många kan se när man väntar på att bli insläppt.
En tjej i 35-årsåldern (ja hon kan vara 30 eller 40) öppnar, ganska sött ansikte men några kilo för mycket. Betalar för en timme och gör de vanliga ritualerna (näckar och lägger pålen i söderläge) sedan börjar en helt ok massage med inte för mycket olja och lagom tryck. När det är baksida lår som vankas så börjar teasingen så smått och jag fattar vad som är på gång.
Efter vändning fortsätter massage och teasing och jag blir mer och mer sugen på henne även om vikten talar emot henne. Hon lägger så klart märke till att pålen rest sig ordentligt och frågor om massage där oxå. Vill ju ha mer än så och frågar om FS, men 2000 för det är jag inte villig att betala. Kommer till slut överens om ett B2B för 800.
Som jag misstänkte har hon några kilo för mycket men visar oxå ett par härliga bröst att suga på och hennes rumpa och höfter är mer än godkända. Hon börjar ett bra B2B med fri tillgång till henne, och det visar sig att hon är rejält blöt och kåt vilket gör att det hela övergår till FS. Blir ett riktigt bra knull där jag avslutar i doggy med henne bitandes i en handduk för att inte skrika.
Denna upplevelsen lockade så klart till ett återbesök någon vecka senare men då blev det inte alls lika bra. Visserligen blev det FS men hon var sjukt stressad och ville bara att jag skulle skjuta salut. Efter det har salongen hunnit att byta ägare, men det är en annan historia som jag återkommer till.

Härligt och höra, blev nästan rörd men snälla berätta lite mer. Använde du kondom?
Citera
2019-11-11, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o.j.simpson
Härligt och höra, blev nästan rörd men snälla berätta lite mer. Använde du kondom?

Haha. Härligt att jag kan beröra någon. Skulle aldrig köra in pålen i något som jag inte vet är säker mark så det var skydd på.
Citera
2019-11-11, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Haha. Härligt att jag kan beröra någon. Skulle aldrig köra in pålen i något som jag inte vet är säker mark så det var skydd på.

Åh tack för att delade med dig. Fan jag får aldrig ligga. Alla Thai massörer som masserar mig är rena isis fanatiker. Dem dyrkar den islamistiska staten. Jag bor norr om Sthlm.
Citera
2019-11-11, 18:21
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Åh tack för att delade med dig. Fan jag får aldrig ligga. Alla Thai massörer som masserar mig är rena isis fanatiker. Dem dyrkar den islamistiska staten. Jag bor norr om Sthlm.
Antingen är du arab, neger Eller fruktansvärt tafatt.
I dag var jag på ett ställe där det fanns vare sig trosor eller BH på.
Mycket vacker tjej som gjorde det jag önskade.
Men hon ÖR poppis, så man bör beställa tid. Hon gav mig sitt privata nummer och ville ses utanför salongen, så än skjuter gubben skarpt
Citera
2019-11-11, 19:59
Medlem
Citat:

Tycker inte det brukar vara några problem och då befinner jag inte mig i någon större stad. Bara att testa vidare så hittar du rätt snart.
Citera
2019-11-11, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Antingen är du arab, neger Eller fruktansvärt tafatt.
I dag var jag på ett ställe där det fanns vare sig trosor eller BH på.
Mycket vacker tjej som gjorde det jag önskade.
Men hon ÖR poppis, så man bör beställa tid. Hon gav mig sitt privata nummer och ville ses utanför salongen, så än skjuter gubben skarpt

Jag är svensk. Vältränad och ung va faaaaaaan
Citera
2019-11-12, 07:09
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Jag är svensk. Vältränad och ung va faaaaaaan

Men tydligen tafatt!🙀
Citera
2019-11-12, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Men tydligen tafatt!🙀

Ja din jävel haha
Citera
2019-11-12, 09:03
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Åhfaan.....har dom tagit över den branschen nu också?
Citera
2019-11-12, 11:00
Medlem
Ett besök i vår västra storstad. Här blev ju bra förra gången (FS), så det blir det kanske idag också tänkte jag och valde ut en salong som verkade bra. Inte samma som förra gången, det finns ju en nästan oändlig källa att ösa ur. Tyvärr hade de inte tid på mitt förstahandsval när jag ringde och frågade, så jag gick till en annan salong en liten bit därifrån. Där satt en ensam kvinna, 40, lite mullig, men det blir nog bra, tänkte jag. Har jag väl gått in i salongen så vill jag inte gå ut igen, det känns lite elakt tycker jag. Även om massösen inte är purung, så är det ju nästan garanterat att hon är yngre än mig. Är hon i min ålder eller över kanske jag backar ur (50++).

Betalade för en timmes massage, och blev visad på ett bås längst in. Det fanns 3 bås med draperier (inga dörrar), men inga andra kunder. Jag klädde av mig naken, och lade mig med handduken över baken. Massösen kommer in och undrar om jag vill ha hård eller mjuk massage. Gärna hård, jag säger till om det blir alltför hårt. Hon började massera, riktigt bra. Hård massage över hela kroppen (UTOM just där jag kan tänka mig lite extra, det var alltså ingen teasing alls).

Bra massage även efter vändning, (nästan) hela kroppen får det den behöver. Hon är ganska noga med att handduken ligger på plats, men kommer nära ändå. Men inte riktigt så nära att jag vill kalla det teasing. Jag låg och tänkte på vad jag skulle vilja ha för extra av henne. Ett HJ eller BJ i varje fall skulle jag kunna tänka mig. Men när det gått en timme så tycker hon att hon är klar, så det är bara att klä på sig och gå hem, utan det där extra som jag gärna vill ha. Men efter 8 besök på olika salonger, så är det här första gången jag inte blir erbjuden något. Lite besviken, men jag fick en väldigt bra massage.

Det bästa med att inte få något extra, är att nu kan jag besöka en salong snart igen. Jag har en självpåtagen regel att bara gå ungefär var tredje vecka. Av ekonomiska skäl, blir det billigare än jag planerat, kan jag gå oftare. Jag brukar budgetera med 14- 1500 per besök, men nu "tjänade" jag ju en tusenlapp (massagen kostade 400). Men jag kan heller inte slösa för mycket inför vinterns Tysklandsresa, som jag har en känsla av kommer bli rättså dyr. Har spanat in ett par klubbar (FKK- eller saunaklubbar eller vad de kallas) jag tänkte gå på, det kommer kanske en recension av det i en annan tråd.

Salong 6/10 (inga egna rum, bara bås, men mysigt ändå).
Massage 9/10 (mycket bra massage)
Extra 0/10 (blev inget)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in