Flashback bygger pepparkakshus!
2014-01-03, 12:46
Medlem
Efter att ha läst igenom HELA tråden så känner jag mig redo att ge mig in i diskussionen. Och ja, detta är min första post...

Har under en tid rört mig i skåne och besökt allt för många Thai ställen för att det ska kallas normalt

Var på ett ställe i Malmö igår, fick frågan om jag ville ha 2 tjejer, inte samtidigt utan de skulle tydligen byta efter 30 min. Okej, det kör vi på, hörde jag mig själv säga.
In i "rummet", av med kläderna och la mig och vänta, in kommer 2 tjejer, ca 25 år och börjar tvätta av mig, sen börjar de smeka mig och vill att jag vänder mig på rygg, inget snack om massage utan här är det pang på direkt.
Jag vänder mig och den ena börjar leka med kuken samtidigt som den andra frågar vad jag vill ha, FS givetvis - Går inte, blir svaret. I stället får jag en fyrhandsrunk samt att jag får känna och klämma var jag vill. Ganska gött att fingerpulla dem båda samtidigt som den ena runkar och den andra masserar prostatan, allt till ett överkomligt pris
Citera
2014-01-03, 14:40
Medlem
Fyrhandsrunk och prostata massage samtidigt, med 4 händer???
Citera
2014-01-03, 18:53
Medlem
Hemma från ett snabbis massagebesök i Malmö som blev lite annorlunda:-)

Fick en tjej som jag inte tidigare haft på denna salong.
Massagen var helt ok, hon teasade bra och körde full tantra och masserade kuken redan efter 10 minuter. Det blev vändning och då började hon prisförhandla..1000 kr för FS, jag kontra med att jag brukar betala 700 kr på detta ställe. Efter en stunds diskussion när hon håller kuken i ett stadigt grepp undrar hon om vi skall byta tjej??
OK, tjej nummer två fortsätter massagen och vi kör FS för 800 kr istället. Hon var lite snyggare..
Det var väldigt konstig stämning när jag var klar och gick ut:-)
Citera
2014-01-04, 08:54
Medlem
Irriterande när man ringer och bokar tid med en viss tjej, men när man väl kommer dit så finns hon inte där den tiden och som vanligt får man en mindre attraktivt äldre kvinna... Hur vanligt är detta att de gör lite som de vill, eller brukar tidsbokning med en viss tjej funka på andra salonger?

Tar gärna emot tips på snygga yngre tjejer, trött nu också på alla dessa oattraktiva kvinnor.
Citera
2014-01-04, 14:42
Medlem
Det var på ett ställe söderut i sthlm kan tilläggas.
Hade blivit rekommenderad stället och en viss tjej. Anledningen till att jag åkte dit, men blir nog inga fler besök där.
Citera
2014-01-04, 14:43
Medlem
Även om jag är tjej så gillar även jag att få thaimassage och spänningen om det skall bli något extra eller inte. Dessvärre sker det bara 2-3 ggr av ca 10 att jag som tjej får extra i Sverige. I Finland ca varannan gång.

Även om det var länge sedan jag skrev i tråden så har jag inte slutat gå på massage. Även om jag fått extra i fler städer än en så är det främst i Stockholm som vi tjejer har något att hämta utöver massagen. Tur att man även gillar massage utan extra. Men just spänningen om det skall bli extra eller inte är tändande så har jag inte fått något under massagen så blir det att tillfredsställa sig efter massagen när man gått därifrån.

Tänkte berätta om den trevligaste massagen med extra jag fått sedan mitt besök i Borås. Denna gången var jag söder om söder i Stockholm efter ett tips från någon i detta forum. På plats fanns det två kvinnor i 25 års åldern som, enligt uppgift, ställde upp på "det mesta".

Jag ringde och bokade tid eftersom jag hade en plan och ville få massage av båda samtidigt. Inga problem alls att som tjej boka upp båda två till fyrhandsmassage. Så när jag kom dit så låste dom faktiskt dörren till lokalen så ingen annan skulle komma in medan båda jobbade med mig. Ingen annan fanns ju där och dom ville inte bli avbrutna.

Jag klädde av mig naken och la mig på madrassen utan handduk. Båda två gav mig en bra oljemassage och jag "hintade lite" genom att stöna och småjucka lite under massagen samtidigt som jag sa hur skönt det var, hur duktiga dom var, samt att dom var söta

Efter vändning lät jag mina händer nudda tjejerna på utsidan av låret och blinkade lite åt dem typ flörtade lite. Dom tittade på varandra och sa något på thai. Dom verkade komma överens om något och den ena böjde sig ner över mig och kysste mig på läpparna. Jag besvarade kyssarna som genast blev hetare. Strax efter kände jag en tunga från den andra tjejen runt min navel och som sedan sakta vandrade ner mellan mina ben. Det hela övergick till en trekant som pågick bra mycket längre ön den timma jag hade bokat. Dom bad aldrig om extra pengar men jag gav dem extra när jag gick. En bra bonus och dom blev väldigt glada. Kommer absolut att boka dem båda två igen vid något tillfälle
Citera
2014-01-04, 15:22
Medlem
Stora silikonbröst

Fick ett tips i ett pm för några veckor sedan om en storbystad massös som lät intressant.
Bestämde mig för att följa upp tipset och begav mig nyfiken i väg till en salong strax utanför city, strax före julledigheten.

Salongen hade den obligatoriska ringklockan som kännetecknar salonger med extra på menyn.

Jag ringde på och mötes upp av en tjej i 35 års åldern hon visade mig in i salongen. Det kändes fräsch och det fanns separata behandlingsrum. Jag frågade efter massösen jag var ute efter och hon såg lite besviken ut när hon ropade på min massös.

In kommer en massös ca 30 år som jag direkt känner igen från en annan salong som jag besökt för något år sedan men där hon slutat. Denna tjej har ett riktigt porrigt utseende större bröst en senast slank men med en välformad tajt stjärt och ett ansikte som är så sexigt.

Hon log mot mig (och jag anade att även hon kände igen mig) samtidigt som hon ledde in mig i ett av rummen med madras på golvet. Hon bad mig att klä av mig och försvann sedan bort en stund. Efter någon minut kom hon tillbaka, och fixade med belysningen, försvann, kom tillbaka med en handduk som hon la på min rumpa, försvann igen och höll på så medan jag funderade på om jag skulle drabbas av hjärtstillestånd.

Till slut kom hon i alla fall in och låste dörren efter sig. Hon masserade mig hårt hon kan verkligen sin sak och med jämna mellanrum så snuddade hennes hand vid min pung antagligen för att testa om jag var med på noterna, vilket jag var.

Efter en lång och grundlig massage så bad hon mig att vända på mig. Precis som förra gången höll hon upp handduken och tittade bort, för att kort därefter rätta till handduken och då snudda vid kuken. Hon började vid fötterna och jobbade sig uppåt, smekte pitt och pung med jämna mellanrum.

Efter ett tag när hon tyckte jag var tillräckligt upphetsad så promenerade hon med fingrarna upp och ned längs skaftet tills hon fick ögonkontakt med mig och frågade, vad jag ville ha.

Jag frågade vad hon hade att erbjuda.
Hon hade 500 som utgångsbud för en vanlig HE, 700 om jag skulle få ta på henne och 1500 för full service.

Jag lyckades pruta ner 1500 till 1200 för full service och hon tog av sig allt utom de sexiga minimala svarta stringtrosor som perfekt delade upp hennes tajta solbrända stjärt.

Hon fortsatte att massera mig på magen och letade sig sakta ner mot kukskaftet samtidigt som min ena hand smekte hennes mus genom trosorna och den andra försökte få ett grep runt hennes gigantiska silikonbröst.

När hon kåtat upp mig till max böjde hon sig ner och tog kuken i munnen, sakta sakta sög hon hårt och metodiskt liggandes mellan mina ben. Jag nöjt av utsikten av hennes fasta stjärt samtidigt som ena handen masserade ett av hennes stora bröst. Med ett vant grepp trädde hon på kondomen med munnen samtidigt som hon fortsatte att ge mig så skön avsugning. Hon märkte att jag höll på att spruta för tidigt och lugnade ner rörelserna. Jag han inte ta kommandot innan hon satte sig på kuken och började rida faktiskt en av de bästa upplevelser jag haft med denna sköna kropp och stora silikonbröst gubbandes upp och ner. Jag försökte hålla ut och förlänga tiden innan jag kom men jag var hjälplös och sprutade så skönt efter någon minut.

Favorit i repris nu vet jag var hon finns…
Citera
2014-01-04, 16:09
Bannlyst
Fullträff!

Fick tips om en petite thai med GFE-känsla på en salong i söderort, men när jag kom dit så var hon upptagen.
Men det satt ett par andra söta tjejer i soffan och det var framförallt en som jag hajade till på......liten och söt som en docka, 153 cm och 42 kg......frågade om hon var ledig och ja det var hon.

Jag kramade och busade lite med henne redan innan massagen och man märkte direkt att hon var med på noterna......efter bara några minuter så var vi överens om FS för en tusing.

Och jävlar vad hon var smal och trång och helt underbar.....först körde vi 69:an och hon sög utan skydd, sen red hon mig och sen blev det missionären med hennes ben högt uppe så man hade hennes små fötter i ansiktet......mysigt.
Man märkte att även hon njöt eftersom hon stönade högt och ljudligt.
Till slut så kommer jag i en skön orgasm.

Men fullträffen var att jag efteråt fick hennes nummer och att hon ville ses privat..... prisa gud!
Citera
2014-01-04, 18:50
Medlem
kpcs avatar
Lite annorlunda massage idag i Göteborg.
Hade gymmat och kände att jag ville ha massage och lite beröring. Gick till ett favoritställe men ingen svarade där, såg då att det fanns en annan salong bara tvärs över gatan så jag gick dit, var låst men jag ringde på klockan. Dörren öppnades med en gång. Jag leddes direkt in till ett bås 'du kan byta om'. Hann knappt se massörskan men gillade det jag såg.
Näckade, tittade på den minimala handduken och lade den åt sidan. Efter vad som upplevdes som en evighet så kom massörskan in efter att jag hörde kunden innan mig säga adjö.
Massagen börjar med vaderna, knådar skinkorna, mellan skinkorna och ordentligt runt anusöppningen, hon stannar upp och verkar fundersam och kör samma rurin igen. Detta upprepar sig 3-4 ggr. Jag har inget emot det men vill gärna ha ryggen genomgången också. Får lite smek på ryggen och sedan tillbaks till ben och rumpa igen innan vändning.

Efter vändning ser hon ganska bredaxlad ut så jag får kathoy-vibbar. Frågan om massage där också och hon ger själv ett högst överkommligt pris. Godtas och hon skrider genast till verket. skönt avklarat på ett par minuter. Lite sittande nackmassage betala tack och välkommen tillbaka.
Hon var väldigt söt och jag är lite nyfiken på om hon är kathoy eller ej så det får bli återbesök
Citera
2014-01-04, 20:09
Medlem
Rodeo774s avatar
Jaha! Gjort alla Borås thaiställen, men måste tyvärr meddela att Borås har falerat totalt!
Inte ett enda vill dom erbjuda! Sitter lappar om att dom är seriösa och endast utför massage i nästan varenda dörr dessutom.

Hade mitt stamhak men samma där!

Får ta bilen till Göteborg framöver, synd då jag gillar spontanbesöken bäst.
Citera
2014-01-04, 20:10
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kpc
Lite annorlunda massage idag i Göteborg.
Hade gymmat och kände att jag ville ha massage och lite beröring. Gick till ett favoritställe men ingen svarade där, såg då att det fanns en annan salong bara tvärs över gatan så jag gick dit, var låst men jag ringde på klockan. Dörren öppnades med en gång. Jag leddes direkt in till ett bås 'du kan byta om'. Hann knappt se massörskan men gillade det jag såg.
Näckade, tittade på den minimala handduken och lade den åt sidan. Efter vad som upplevdes som en evighet så kom massörskan in efter att jag hörde kunden innan mig säga adjö.
Massagen börjar med vaderna, knådar skinkorna, mellan skinkorna och ordentligt runt anusöppningen, hon stannar upp och verkar8 fundersam och kör samma rurin igen. Detta upprepar sig 3-4 ggr. Jag har inget emot det men vill gärna ha ryggen genomgången också. Får lite smek på ryggen och sedan tillbaks till ben och rumpa igen innan vändning.

Efter vändning ser hon ganska bredaxlad ut så jag får kathoy-vibbar. Frågan om massage där också och hon ger själv ett högst överkommligt pris. Godtas och hon skrider genast till verket. skönt avklarat på ett par minuter. Lite sittande nackmassage betala tack och välkommen tillbaka.
Hon var väldigt söt och jag är lite nyfiken på om hon är kathoy eller ej så det får bli återbesök

Det nämns då och då i tråden om möten med personer som misstänks för att vara kathoy. Men är det någon som faktiskt möt en kathoy på en massagesalong? Och som även gått längre än en massage? Eller för mycket skuldkänsla efteråt över att man har rörpulat? Så man bara vill glömma och inte lämna en recension?
Citera
2014-01-04, 22:11
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silversken
Även om jag är tjej så gillar även jag att få thaimassage och spänningen om det skall bli något extra eller inte. Dessvärre sker det bara 2-3 ggr av ca 10 att jag som tjej får extra i Sverige. I Finland ca varannan gång.

Även om det var länge sedan jag skrev i tråden så har jag inte slutat gå på massage. Även om jag fått extra i fler städer än en så är det främst i Stockholm som vi tjejer har något att hämta utöver massagen. Tur att man även gillar massage utan extra. Men just spänningen om det skall bli extra eller inte är tändande så har jag inte fått något under massagen så blir det att tillfredsställa sig efter massagen när man gått därifrån.

Tänkte berätta om den trevligaste massagen med extra jag fått sedan mitt besök i Borås. Denna gången var jag söder om söder i Stockholm efter ett tips från någon i detta forum. På plats fanns det två kvinnor i 25 års åldern som, enligt uppgift, ställde upp på "det mesta".

Jag ringde och bokade tid eftersom jag hade en plan och ville få massage av båda samtidigt. Inga problem alls att som tjej boka upp båda två till fyrhandsmassage. Så när jag kom dit så låste dom faktiskt dörren till lokalen så ingen annan skulle komma in medan båda jobbade med mig. Ingen annan fanns ju där och dom ville inte bli avbrutna.

Jag klädde av mig naken och la mig på madrassen utan handduk. Båda två gav mig en bra oljemassage och jag "hintade lite" genom att stöna och småjucka lite under massagen samtidigt som jag sa hur skönt det var, hur duktiga dom var, samt att dom var söta

Efter vändning lät jag mina händer nudda tjejerna på utsidan av låret och blinkade lite åt dem typ flörtade lite. Dom tittade på varandra och sa något på thai. Dom verkade komma överens om något och den ena böjde sig ner över mig och kysste mig på läpparna. Jag besvarade kyssarna som genast blev hetare. Strax efter kände jag en tunga från den andra tjejen runt min navel och som sedan sakta vandrade ner mellan mina ben. Det hela övergick till en trekant som pågick bra mycket längre ön den timma jag hade bokat. Dom bad aldrig om extra pengar men jag gav dem extra när jag gick. En bra bonus och dom blev väldigt glada. Kommer absolut att boka dem båda två igen vid något tillfälle

Jag skulle önska att du fick träffa på en massös som på den här länken. Nu är det visserligen två japanesiskor i filmen, men det kan vi väl bortse från. Massösen är grym! Inte ens drottningen av England hade kunnat motstå en sån behandling. Se och njut!

http://xhamster.com/movies/1972083/f..._japanese.html
Senast redigerad av KungensFrilla 2014-01-04 kl. 22:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in