Den första salongen jag besökte var ett ställe i norrort för ca 2,5 år sen som har flyttat sen dess. Förståeligt, då platsen låg i ett grått höghusområde som var rätt avskillt för övrigt.
Hade läst den här tråden ett tag och var extremt nervös. Jag gick runt på gatorna utanför i säkert en kvart innan jag tog mod till mig att gå fram till dörren och ringa på. Det som gjorde det lite extra obehagligt var att salongsdörren var precis bredvid en port i en rät vinkel. Så om någon kom när man stod där och väntade, så skulle dörren i princip öppnas rakt på en.
Dörren öppnades och hon som stod där var gissningsvis runt 35, ordentligt sminkad, hade på sig svarta tights och en tajt t-shirt som verkligen kramade om hennes smala kropp och bröst (som var under en hyfsat stoppad BH skulle jag bli varse). Kom in, betalade för en timme och blev visad till rummet. Det här är fortfarande det ställe med den starkaste doften jag upplevt på en salong. Var alltid tvungen att tvätta alla kläder direkt efter ett besök här.
Jag näckade, la mig ner på madrassen och fifflade med handduksplaceringen över rumpan. Hon kom in och påbörjade massagen. Trots mina försök att kontrollera med hjälp av andningen, dunkade mitt hjärta såpass hårt av nervositet att massösen kommenterade det.
Hennes klädsel och nyckeln i dörrlåset tydde på att det här var ett ställe som erbjöd mer, men eftersom det här var första gången var jag ändå osäker. Var hennes lätta fingersnudd tease eller bara råkade det bli så?
Vändning och massage fortsatte. Efter en stund frågade hon ändå om jag ville ha nåt mer. Här var jag så jävla nervös, men min fantasi var en B2B och det var det jag efterfrågade. Överenskommelse på ett överpris om 1000 kr senare, var det dags. Hon gick ut för att hämta papper, kom tillbaka, låste. Och sen började hon klä av sig med ryggen mot mig. Allt åkte av. Att det här var möjligt var ett nytt paradigm för mig. Det var ett sånt jävla rus av att ligga där och inse att man såhär enkelt kunde betala för den här behandlingen och njutningen. Hon gned sig mot mig, började runka min kuk nära sitt ansikte och sin mun. Och jag tog och klämde på henne överallt. Till slut kom jag. Hon torkade av mig, klädde på sig och indikerade att det var över genom att fråga om jag ville duscha. Jag noterade att det var typ 20 min kvar av timmen, men tänkte att det kanske var såhär det gick till. (För oerfarna: Nej, det är inte såhär det bör går till.)
Jag besökte stället flertalet ggr till under det kommande året och insåg vilken tur och otur jag hade haft med det här stället. Priset som etablerades var ju oturligt, men tjejens fräshhet var ju riktigt lotto. Blev mycket B2B och även ett FS till samma pris under den här perioden.
Som sagt så flyttade salongen (till södra delen av stan) och har ännu inte haft tillfälle (eller lust egentligen, med tanke på priset) att besöka det. Men nu har ju viss tid gått, så det skulle ju vara intressant att kolla in igen och se om min "första" är kvar