Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-05, 15:08
Medlem
B-types avatar
Hittade en salong på rimligt avstånd för ett tag sedan.
Fyra besök senare så har tre olika tjejer masserat och fs-at mig. Alla tre är runt 35, okej på att massera, okej kroppar med förbättringar i bröstdelen. En av de tre gick med på tvåan men ville ha alldeles för mycket betalt för besväret så det blev inget av med det.
Bra, rent ställe med fräscha rum.
Citera
2024-12-05, 16:02
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Hittade en salong på rimligt avstånd för ett tag sedan.
Fyra besök senare så har tre olika tjejer masserat och fs-at mig. Alla tre är runt 35, okej på att massera, okej kroppar med förbättringar i bröstdelen. En av de tre gick med på tvåan men ville ha alldeles för mycket betalt för besväret så det blev inget av med det.
Bra, rent ställe med fräscha rum.

Dom är säkert trevliga. Men ingen av dem är i 35-års åldern.

Tvåan är egentligen för pojkvännen. Därför krävs lite tillägg för att runda det problemet.
Citera
2024-12-05, 18:31
Medlem
Vart till hufvudstaden en sväng och fick en liten stund över innan tåget hem. Valde på måfå nåt som låg nära. En liten späd kvinna med halva ansiktet täckt av botoxläppar öppnade. När jag klädde av mig läste jag den fina maskinskrivna lappen, på svenska och på thai att personal som blev påkommen med att sälja sex, skulle bli uppsagd och kunderna uppmanades att anmäla till chefen ifall personalen erbjöd något.
Massagen var medelmåttig och ingen teasing.
Efter vändningen och lite massage på magen kom frågan om mer. Vi enades om b2b för 1100 och hon gned sig på mig i 5 sekunder. Därefter tog hon fram en kondom och hon fortsatte med att rida. Därefter missionären och vi tungkysstes. Jag ville ju prova dessa enorma läppar. Där nere var läpparna små och tajta. Med mitt pekfinger upp i hennes bak fyllde jag kondomen och vi kysstes lite till. Därefter ett glas vatten och sen snabbt mot tåget.
Citera
2024-12-08, 18:52
Medlem
Tja Samurajen här
Var på en salong i södra delarna av huvudstaden var nog ett något år sedan jag var där sist.
Döm om min förvåning när en smal snygg madam runt 40 års åldern öppnade med ett vackert leende. Efter en skön dusch så låg Samurajen på mage när massösen kom in
Och en väldigt bra massage började även lite Chittchatt om både det ena och det andra och ingen teasing alls utan bara bra massage så för en gångs skull så var det bara att njuta, vändning och fortsatt lika bra när hon plötsligt försiktigt kramade om min🍆
Titta och log ingen Fs här men väl Btb och Samurajen ville ju ha henne avklädd
Vad som sen händer går Samurajen igång på hon oljar in sina bröst börjar åla sig uppåt min 🍆och stannar där en stund fortsätter sedan länge upp kysser och leker med bröstvårtorna på Samurajen, sen glider hon längre upp kysser hennes bröst och leker med brösten länge, hon fortsätter uppåt slickar hennes navel och till slut sitter hon över mitt ansikte.
Efter ett tag glider hon ner och suger magiskt
Och efter lite fler gymnastiska övningar så får jag hennes blöta mus i mitt ansikte och i en härlig 69 avslutas det med ett gigantiskt sprut😜 avslutas med lite mer chittchatt och vi lovas att ses igen😜ibland blir det bra även utan Fs
Simma lugnt i träsket
//Samurajen
Citera
2024-12-12, 09:41
Medlem
Jag har i princip slutat besöka massagesalongerna i Göteborg. Kan inte minnas när jag sist sprang på en massös under 45 och de flesta tanterna verkar inte ens särskilt intresserade av att ge en bra massage. Oljekladd med extra av ung skönhet kan vara ok, likaså kompetent massage av migen madam, men oljekladd av kärring kan jag vara utan.

Med det sagt så var jag nyfiken på vad andra städer har att erbjuda. Jobbresa till Stockholm och jag fann mig kolla in thaimassageguiden efter en lång arbetsdag. Hittade en salong med lovande recensioner på gångavstånd från hotellet så gav mig ut på en promenad.

Ser snart en flagga och blinkande skylt, snabbar på stegen och ringer på. Till min stora glädje är det en riktigt fin dam (35?) med smakfullt smink som öppnar och frågar om jag vill ha massage. Tar 60 minuter olja, betalar och blir ledd till ett rum med riktig massagebänk. Nu följer en skön massage (medium) med gott om teasing. Efter vändning så fortsätter hon massera (kan man ens få framsidemassage i Göteborg nu för tiden?) och sätter sig gränsle över mig medan hon masserar brlst, axlar och mage.

Kuken är vid det här laget stenhård och hennes underliv gnuggar rytmiskt fram och tillbaka under massagen. Frågan kommer och nu blir det åka av. När kläderna åker av visar hon upp fina sillisar och en tajt kropp - riktigt trevligt! På med kodis och sedan följer bästa avsugningen i år följt av en intensiv ritt där jag måste avbryta henne för att inte komma i förtid. Avslutar istället bakifrån med utsikt över hennes ryggtatuering!😁

Hit blir det återbesök vid nästa besök till huvudstaden!

Stockholm 1, Göteborg 0.
Citera
Igår, 08:55
Medlem
För ett tag sedan slank jag in på stamsalongen. Sedan jag började gå där för 2-3 år sedan är det bara ägaren som varit kvar hela tiden. Och så har det kanske varit 7-8 tjejer som jobbat kortare eller längre perioder.

Ägaren är den som alltid varit bäst på massage men tyvärr så ger hon bara HJ som extra. De andra tjejerna däremot kör såväl BJ (utan kondom), B2B och FS. Det här har skapat ett litet problem då jag gillar massage väldigt mycket men helst avslutar med ett BJ. Så vem ska jag välja liksom?

Så för ett par veckor sedan hamnade jag under ägarens starka nypor och fick den sedvanliga välgörande massagen. Med 10 minuter kvar börjar hon utan vidare diskussion massera benlösa delar av min kropp (hon är fantastisk på att massera pungen) varvid jag tänker ”äh va fan” och så ställer jag frågan om inte ett BJ kunde vara på plats för en gammal stamkund.

Jag får ett direkt nej men levererat med ett skratt som ger mig känslan av att det här är inte helt kört. Så jag låtsas som jag inte hört hennes nej och frågar vad hon vill ha för ett BJ. Och nu snurrar det i skallen på henne. Efter ett litet tag säger hon en summa som är alldeles för hög och som hon nog inte tror ska accepteras men nu är jag taggad och säger direkt ok till priset. Ser att hon blir lite förvånad men hon verkar inte ångra sig utan ler efter ett litet tag och säger ok.

Hon går sedan iväg och hämtar lite varmt vatten och en liten handduk och så utför hon en grundlig rengöring som är riktigt skön. Och går sedan till verket.

Det är inte den bästa BJ jag fått men den är definitivt i toppklass och känslan av att vi hamnat där vi hamnat efter säkert 40 HJ gör känslan än bättre. Så det går ganska fort innan det roliga är slut. 😊

Nu är problemet ett annat. Jag lär ju inte kunna ta en massage och HJ av henne nu när jag provat hennes BJ. Men å andra sidan kan jag ju inte sabba marknaden genom att betala överpris varje gång. Hå hå ja ja, det får väl lösas på något sätt. 😎
Citera
Igår, 09:20
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
För ett tag sedan slank jag in på stamsalongen. Sedan jag började gå där för 2-3 år sedan är det bara ägaren som varit kvar hela tiden. Och så har det kanske varit 7-8 tjejer som jobbat kortare eller längre perioder.

Ägaren är den som alltid varit bäst på massage men tyvärr så ger hon bara HJ som extra. De andra tjejerna däremot kör såväl BJ (utan kondom), B2B och FS. Det här har skapat ett litet problem då jag gillar massage väldigt mycket men helst avslutar med ett BJ. Så vem ska jag välja liksom?

Så för ett par veckor sedan hamnade jag under ägarens starka nypor och fick den sedvanliga välgörande massagen. Med 10 minuter kvar börjar hon utan vidare diskussion massera benlösa delar av min kropp (hon är fantastisk på att massera pungen) varvid jag tänker ”äh va fan” och så ställer jag frågan om inte ett BJ kunde vara på plats för en gammal stamkund.

Jag får ett direkt nej men levererat med ett skratt som ger mig känslan av att det här är inte helt kört. Så jag låtsas som jag inte hört hennes nej och frågar vad hon vill ha för ett BJ. Och nu snurrar det i skallen på henne. Efter ett litet tag säger hon en summa som är alldeles för hög och som hon nog inte tror ska accepteras men nu är jag taggad och säger direkt ok till priset. Ser att hon blir lite förvånad men hon verkar inte ångra sig utan ler efter ett litet tag och säger ok.

Hon går sedan iväg och hämtar lite varmt vatten och en liten handduk och så utför hon en grundlig rengöring som är riktigt skön. Och går sedan till verket.

Det är inte den bästa BJ jag fått men den är definitivt i toppklass och känslan av att vi hamnat där vi hamnat efter säkert 40 HJ gör känslan än bättre. Så det går ganska fort innan det roliga är slut. 😊

Nu är problemet ett annat. Jag lär ju inte kunna ta en massage och HJ av henne nu när jag provat hennes BJ. Men å andra sidan kan jag ju inte sabba marknaden genom att betala överpris varje gång. Hå hå ja ja, det får väl lösas på något sätt. 😎

Gå till ett annat säkert ställe då du vill ha allt, och till henne då du vill ha bra massage.
Citera
Igår, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Gå till ett annat säkert ställe då du vill ha allt, och till henne då du vill ha bra massage.

Ha ha, jo jag går ju till andra ställen också liksom att jag beställer hennes anställda då och då. Problemet kommer alltså bara att uppstå när jag får massage av henne. Får för mig att det kan bli lite av en kamp där hon med säkerhet kommer erbjuda BJ och givetvis då till samma pris som första gången och där jag då måste vara ”ståndaktig” nog att säga att det antingen får bli bara HJ eller så får hon acceptera marknadsmässigt pris för sitt BJ. Och sedan inte ge med mig.

Lovar att återkomma med hur det gick. För situationen kommer att uppstå, det vet jag.
Citera
Idag, 01:48
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Ha ha, jo jag går ju till andra ställen också liksom att jag beställer hennes anställda då och då. Problemet kommer alltså bara att uppstå när jag får massage av henne. Får för mig att det kan bli lite av en kamp där hon med säkerhet kommer erbjuda BJ och givetvis då till samma pris som första gången och där jag då måste vara ”ståndaktig” nog att säga att det antingen får bli bara HJ eller så får hon acceptera marknadsmässigt pris för sitt BJ. Och sedan inte ge med mig.

Lovar att återkomma med hur det gick. För situationen kommer att uppstå, det vet jag.

Hon har fått dig precis dit hon ville.

En stamkund som betalar allt för mycket. Och det blir ett fint hus i Thailand..
Citera
Idag, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Hon har fått dig precis dit hon ville.

En stamkund som betalar allt för mycket. Och det blir ett fint hus i Thailand..

Som sagt, vi ska se vad som händer nästa gång. :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in