För tre år sedan ,mellan jul och nyår, så gjorde jag en resa till Finland på några dagar och min plan var att jag skulle göra en inventering av de finska thaimassage salongerna i Åbo på hemvägen.
Tyvärr så gick mina planer om intet på grund av tidsnöd så det var bara att till min stora besvikelse ta kvälls båten hem till Sverige och se Åbos lockande gator försvinna akterut.
På morgonkvisten anlände jag till Stockholm och eftersom jag inte hade särskild brådska hem så varför inte ta ett massagebesök när jag nu ändå var i huvudstaden.
Jag hade en salong söder om söder som jag tidigare hade fått tips från en FB broder om och länge tänkt att prova men aldrig blivit av så det fick bli dit som kosan styrde. Efter en otålig väntan på att de skulle öppna så ringde jag på och en dam av äldre modell öppnade. Jag frågar direkt om det bara är hon som masserar men hon vänder sig bara om och ropar inåt salongen och ut ur en dörr tittar en liten söt tjej ut med en handduk runt huvudet och en runt kroppen, nyduschad och fräsch, och jag säger till tanten att jag vill att den unga tjejen ska massera mig och tanten skrattar högt och undrar varför jag inte vill att hon(tanten) ska massera mig samtidigt som hon visar mig in i ett rum.
Väl inne i rummet så tar jag snabbt av mig, lägger mig i fb position med handduk slarvigt över häcken. Efter en stund så knackar det försiktigt på dörren och jag tittar upp och ser att det är den nyduschade tjejen ,nu med en kort klänning på sig, och jag tänker att detta verkar lovande.
Massagen är bra, lagom med olja och med lagom teasing, handduken åkte givetvis väck direkt och tjejen ,som berättar att hon är 25 år, är riktigt trevlig och samtalet flyter på lättsamt. Efter en stund kommer vändning och då givetvis fråga vad jag vill mer och vi enas snabbt om FS och priset är riktigt överkomligt.
Hon tar snabbt av sig kläderna och blottar en underbar liten kropp, helt orakad härlig buske och ,med tanke på hennes lilla kropp, ett par förvånansvärt stora och naturliga bröst, inget plastaskit här inte...
Hon börjar att suga mig utan kondom för att sedan vända sig så även jag får smaka Det är definitivt en härlig syn att se och smaka hennes orakade lilla mus, och efter ett tag så börjar hon kvida och jag känner att hon blir blötare. Hon hoppar snabbt av från mitt huvud, trär på en kådis och rider mig ståendes på fötterna. hennes teknik är god och det glider lätt och efter ett tag känner jag att jag måste ta kommandot annars blir nöjet för kort så jag vänder mig om och lägger henne på rygg. Jag pumpar på i lugn takt med hennes ben på mina axlar och hon ser riktigt förnöjd ut och verkar gilla det av hennes min att döma. Hennes andhämtning ökar efter ett tag och jag känner hur musen blir ännu blötare och det tänder mig ordentligt och vi kommer bägge två och jag tömmer i kondomen inne i henne. Vi ligger stilla en stund för att sedan gå upp och jag tar en snabb dusch.
Jag ger henne rejält med dricks för det var hon verkligen värd och hon blir uppriktigt glad och ger mig en stor kyss och en kram och vill att jag ska komma snart tillbaka och att jag då måste välja henne igen vilket jag lovar och vi skiljs åt med ett leende och jag lämnar salongen med lätta steg och min återstående långa hemresa går lätt som en plätt.