Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-11, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Tack för att du får tråden tillbaka på spår. Och vilken underbar recension dessutom! Snacka om att du hittat en riktig pärla!

Får man fråga vilken landsända det är i?
Kungliga huvudstaden
Citera
2020-05-11, 18:16
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av per-i-hagen
Kungliga huvudstaden
Du skrev ju VÄSTERORT eller hur. Bra res, beklagar att inte folk fattar.
Citera
2020-05-11, 23:16
Medlem
Sebulba66s avatar
För tre år sedan ,mellan jul och nyår, så gjorde jag en resa till Finland på några dagar och min plan var att jag skulle göra en inventering av de finska thaimassage salongerna i Åbo på hemvägen.
Tyvärr så gick mina planer om intet på grund av tidsnöd så det var bara att till min stora besvikelse ta kvälls båten hem till Sverige och se Åbos lockande gator försvinna akterut.

På morgonkvisten anlände jag till Stockholm och eftersom jag inte hade särskild brådska hem så varför inte ta ett massagebesök när jag nu ändå var i huvudstaden.
Jag hade en salong söder om söder som jag tidigare hade fått tips från en FB broder om och länge tänkt att prova men aldrig blivit av så det fick bli dit som kosan styrde. Efter en otålig väntan på att de skulle öppna så ringde jag på och en dam av äldre modell öppnade. Jag frågar direkt om det bara är hon som masserar men hon vänder sig bara om och ropar inåt salongen och ut ur en dörr tittar en liten söt tjej ut med en handduk runt huvudet och en runt kroppen, nyduschad och fräsch, och jag säger till tanten att jag vill att den unga tjejen ska massera mig och tanten skrattar högt och undrar varför jag inte vill att hon(tanten) ska massera mig samtidigt som hon visar mig in i ett rum.
Väl inne i rummet så tar jag snabbt av mig, lägger mig i fb position med handduk slarvigt över häcken. Efter en stund så knackar det försiktigt på dörren och jag tittar upp och ser att det är den nyduschade tjejen ,nu med en kort klänning på sig, och jag tänker att detta verkar lovande.

Massagen är bra, lagom med olja och med lagom teasing, handduken åkte givetvis väck direkt och tjejen ,som berättar att hon är 25 år, är riktigt trevlig och samtalet flyter på lättsamt. Efter en stund kommer vändning och då givetvis fråga vad jag vill mer och vi enas snabbt om FS och priset är riktigt överkomligt.
Hon tar snabbt av sig kläderna och blottar en underbar liten kropp, helt orakad härlig buske och ,med tanke på hennes lilla kropp, ett par förvånansvärt stora och naturliga bröst, inget plastaskit här inte...

Hon börjar att suga mig utan kondom för att sedan vända sig så även jag får smaka Det är definitivt en härlig syn att se och smaka hennes orakade lilla mus, och efter ett tag så börjar hon kvida och jag känner att hon blir blötare. Hon hoppar snabbt av från mitt huvud, trär på en kådis och rider mig ståendes på fötterna. hennes teknik är god och det glider lätt och efter ett tag känner jag att jag måste ta kommandot annars blir nöjet för kort så jag vänder mig om och lägger henne på rygg. Jag pumpar på i lugn takt med hennes ben på mina axlar och hon ser riktigt förnöjd ut och verkar gilla det av hennes min att döma. Hennes andhämtning ökar efter ett tag och jag känner hur musen blir ännu blötare och det tänder mig ordentligt och vi kommer bägge två och jag tömmer i kondomen inne i henne. Vi ligger stilla en stund för att sedan gå upp och jag tar en snabb dusch.

Jag ger henne rejält med dricks för det var hon verkligen värd och hon blir uppriktigt glad och ger mig en stor kyss och en kram och vill att jag ska komma snart tillbaka och att jag då måste välja henne igen vilket jag lovar och vi skiljs åt med ett leende och jag lämnar salongen med lätta steg och min återstående långa hemresa går lätt som en plätt.
Citera
2020-05-12, 11:05
Medlem
EricssonAnders69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebulba66
För tre år sedan ,mellan jul och nyår, så gjorde jag en resa till Finland på några dagar och min plan var att jag skulle göra en inventering av de finska thaimassage salongerna i Åbo på hemvägen.
Tyvärr så gick mina planer om intet på grund av tidsnöd så det var bara att till min stora besvikelse ta kvälls båten hem till Sverige och se Åbos lockande gator försvinna akterut.

På morgonkvisten anlände jag till Stockholm och eftersom jag inte hade särskild brådska hem så varför inte ta ett massagebesök när jag nu ändå var i huvudstaden.
Jag hade en salong söder om söder som jag tidigare hade fått tips från en FB broder om och länge tänkt att prova men aldrig blivit av så det fick bli dit som kosan styrde. Efter en otålig väntan på att de skulle öppna så ringde jag på och en dam av äldre modell öppnade. Jag frågar direkt om det bara är hon som masserar men hon vänder sig bara om och ropar inåt salongen och ut ur en dörr tittar en liten söt tjej ut med en handduk runt huvudet och en runt kroppen, nyduschad och fräsch, och jag säger till tanten att jag vill att den unga tjejen ska massera mig och tanten skrattar högt och undrar varför jag inte vill att hon(tanten) ska massera mig samtidigt som hon visar mig in i ett rum.
Väl inne i rummet så tar jag snabbt av mig, lägger mig i fb position med handduk slarvigt över häcken. Efter en stund så knackar det försiktigt på dörren och jag tittar upp och ser att det är den nyduschade tjejen ,nu med en kort klänning på sig, och jag tänker att detta verkar lovande.

Massagen är bra, lagom med olja och med lagom teasing, handduken åkte givetvis väck direkt och tjejen ,som berättar att hon är 25 år, är riktigt trevlig och samtalet flyter på lättsamt. Efter en stund kommer vändning och då givetvis fråga vad jag vill mer och vi enas snabbt om FS och priset är riktigt överkomligt.
Hon tar snabbt av sig kläderna och blottar en underbar liten kropp, helt orakad härlig buske och ,med tanke på hennes lilla kropp, ett par förvånansvärt stora och naturliga bröst, inget plastaskit här inte...

Hon börjar att suga mig utan kondom för att sedan vända sig så även jag får smaka Det är definitivt en härlig syn att se och smaka hennes orakade lilla mus, och efter ett tag så börjar hon kvida och jag känner att hon blir blötare. Hon hoppar snabbt av från mitt huvud, trär på en kådis och rider mig ståendes på fötterna. hennes teknik är god och det glider lätt och efter ett tag känner jag att jag måste ta kommandot annars blir nöjet för kort så jag vänder mig om och lägger henne på rygg. Jag pumpar på i lugn takt med hennes ben på mina axlar och hon ser riktigt förnöjd ut och verkar gilla det av hennes min att döma. Hennes andhämtning ökar efter ett tag och jag känner hur musen blir ännu blötare och det tänder mig ordentligt och vi kommer bägge två och jag tömmer i kondomen inne i henne. Vi ligger stilla en stund för att sedan gå upp och jag tar en snabb dusch.

Jag ger henne rejält med dricks för det var hon verkligen värd och hon blir uppriktigt glad och ger mig en stor kyss och en kram och vill att jag ska komma snart tillbaka och att jag då måste välja henne igen vilket jag lovar och vi skiljs åt med ett leende och jag lämnar salongen med lätta steg och min återstående långa hemresa går lätt som en plätt.

Tack! Mycket inspirerande.
Jag har gjort ett uppehåll pga Coronavirus men denna recension påminner mig varför jag behöver massage snart.
Citera
2020-05-12, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebulba66

Tack för rec! Kul att läsa recensioner som inte är helt dagsfärska. Gärna flera såna under coronapausen. Mitt minne är så dåligt att dom flesta besök glider ihop och blandas i minnesbanken. Men satan i gatan vad man är sugen nu, jag har ett gäng salonger jag vill beta av!
Citera
2020-05-12, 18:09
Medlem
Nyligen hade jag möjlighet att prova ett nytt ställe söder om tullarna. Väl insläppt så frågade de vem som skulle massera mig och jag valde en söt tjej. Hon visade mig till ett rum och gick sedan iväg en kort stund. När hon kom tillbaka blev jag lite besviken, hon hade fortfarande långbyxor och tjock tröja på sig.

Bra massage påbörjas utan större tecken på teasing och efter ca 30 min så bad hon mig att vända. Då kom lite mer närgången massage och jag började reagera. Rätt snabbt kom frågan och vi förhandlade fram en fs för ok pris.

Först pengarna och sen gick hon iväg igen, vilket var lite turn off. när hon kom tillbaka började hon ta av sig och visade en väldigt snygg kropp som var helt rakad där nere. Det fick mig hård igen och hon började med lite handarbete samtidigt som hon gned resten av kroppen mot mig. När det sen var dags för munnen åkte tyvärr kådis på direkt trots en del svaga protester från mig. Efter en stund gick vi över till doggy och andra ställningar. Trots att det inte var toppen så kände jag att det närmade sig att och jag drog mig ur missionären för att komma. Tog av mig kådisen och började runka det sista och hon tog händerna som skydd för ansiktet, vilket kändes lite smickrande. Så långt brukar jag inte få iväg något, men det landade en bit upp mot brösten i alla fall.

Så lärdomen är att den snyggaste kanske inte är den bästa alltid. Men jag känner ju att stället har potential, så det blir nog återbesök ändå
Citera
2020-05-12, 19:18
Medlem
Har själv betat av en del ställen i Helsingborg.

Vanligaste är att bli erbjuden en alldeles för dyr föreslagen handtralla.
Har vid flera tillfällen efterlyst FS, men aldrig kommit längre än till nakna inoljade HJ.

Om jag nu skall vara lite posstiv så har jag vid fler tillfällen fått riktigt bra HJ, där dem har tagit god tid på sig och man faktiskt gått därifrån med en form utav känslan nöjd.
Citera
2020-05-13, 10:02
Medlem
En lite annorlunda upplevelse, och tveksamt om det är en recension eller iaktagelse.
Sen söndags kväll och jag passerar en av Malmös Thai tätaste område på cykel. Klockan närmare 23:00 och jag blir förvånad o nyfiken då en salong fortfarande har öppet. Stannar till o funderar på massage innan läggning....upptäcker att dörren in inte ens är stängd, de brukar ju alltid vara stängd och låst dörr. Märkligt.I gatubelysningen långt framför mig på vägen ser jag så en kvinna komma gående mot mig. Högklackat, kortkort röd klänning och Asian girl. Gången är mycket vinglig och det tar sin tid innan hon når fram till sitt mål och in i massagesalongen. Sexig, klart berusad thai tjej med ett fördelaktigt utseende. Ni kan säkert gissa vilka tankar som gled genom min hjärna där, här kunde det ju bjudas på massage av det väldigt tilltalande slaget till en mycket billig peng. Hur slutar då denna ”recensionen”, jo naturligtvis skulle jag inte utnyttja en utsatt kvinna i denna situationen utan jag hoppade av cykeln, stängde dörren till salongen och hoppas hon fick en god natts sömn.
Citera
2020-05-13, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicha
En lite annorlunda upplevelse, och tveksamt om det är en recension eller iaktagelse.
Sen söndags kväll och jag passerar en av Malmös Thai tätaste område på cykel. Klockan närmare 23:00 och jag blir förvånad o nyfiken då en salong fortfarande har öppet. Stannar till o funderar på massage innan läggning....upptäcker att dörren in inte ens är stängd, de brukar ju alltid vara stängd och låst dörr. Märkligt.I gatubelysningen långt framför mig på vägen ser jag så en kvinna komma gående mot mig. Högklackat, kortkort röd klänning och Asian girl. Gången är mycket vinglig och det tar sin tid innan hon når fram till sitt mål och in i massagesalongen. Sexig, klart berusad thai tjej med ett fördelaktigt utseende. Ni kan säkert gissa vilka tankar som gled genom min hjärna där, här kunde det ju bjudas på massage av det väldigt tilltalande slaget till en mycket billig peng. Hur slutar då denna ”recensionen”, jo naturligtvis skulle jag inte utnyttja en utsatt kvinna i denna situationen utan jag hoppade av cykeln, stängde dörren till salongen och hoppas hon fick en god natts sömn.

Heder åt dig att du inte utnyttjade situationen!
Det är nog inte alla som hade visat samma respekt!
Citera
2020-05-13, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Heder åt dig att du inte utnyttjade situationen!
Det är nog inte alla som hade visat samma respekt!
Skulle finnas fler som dig
Citera
2020-05-13, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av per-i-hagen
Inget att reta sig på, Nickname99 är säkert utsocknes
Det stämmer förvisso men jag får tyvärr erkänna att jag måste läst slarvig för efter ett tag på fb vet även jag var Västerort ligger.
Citera
2020-05-13, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurdy
Många av dom har inte full koll på sitt drickande. Öser ner så snabbt ibland så man tror att dom är ute efter att lämna in panten så fort som möjligt. - Du skulle gått dit nästa dag och fått en halvtaskig massage....... sen kunde du erbjudit att ge henne lite rygg o skuldror behandling.

Tror inte hon hade känt igen mig dagen efter, hon var i ett skick som tyvärr inte är passande och inte heller attraherande, men i den klädseln så skulle vad som helst kunnat hände med henne om hon stött på fel man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in