Flashback bygger pepparkakshus!
2019-11-13, 22:48
Medlem
Besök 1: Nygammal salong, var här i våras men kände att jag som gröngöling inte fick ut så mycket av besöket. Ligger dock bra till (läs: lätt att ta sig dit med kollektivtrafiken) så tänkte att det var värt ett försök till. Ringer i förväg, får tid direkt. In i ett rum, av med kläderna, handduken slarvigt lagd över rumpan. Det första massösen gör när hon kommer in är att ta bort handduken så att man är helt näck. Inte mig emot. En helt okej massage följer, men nästan ingen teasing. Har bara tagit en halvtimme så vändningen kommer snabbt, handduken förblir borta.

Direkt så är hon framme och börjar smeka mig över pungen, samtidigt som hon frågar om jag vill ha massage där. Hon ser ung ut, gissningsvis 20 - 25 år (så säkert 10+ äldre) med en sån där busig och lekfull attityd som gör en helt galen. FS finns inte på menyn, men ett BJ med lite B2B fås för 700kr vilket känns klart överkomligt. Hon klär av sig och en slank kropp med ett par nätta bröst visar sig, hon sätter sig gränsle över mig och jag hinner bara ge en snabb komplimang innan jag tar en bröstvårta i munnen.

Hon fortsätter glida över mig, utan olja dock vilket jag inte har något emot, och sätter sig sen ner över min numera stenhårda kuk. Känner tydligt hur blygdläpparna går isär och visst fan är hon våt, men lyckas på något sätt hålla mig från att trycka till utan ler bara mot henne och får ett "...dangerous" tillbaka. Hon lägger sig sen bredvid mig och börjar suga, fortfarande utan gummi. Riktigt skönt, och till skillnad från många andra har hon inga problem med att även suga på bollarna. Kommer till sist i munnen på henne, förvarnade i god tid så antar att hon var OK med det. Tar en dusch, tackar för mig och traskar vidare. Trevligt ställe, men utan FS på menyn så blir det nog inget återbesök.

Besök 2: Åter på stamstället. Får en för mig ny massös som är iklädd ett par kort-korta shorts och ett litet linne. Gissar att hon är ungefär jämngammal med mig, dvs ca 30, och pratar bra engelska med lite svenska ord inblandade. Tycker att hennes brytning snarare är rysk/östeuropeisk än thai, men asiat är hon definitivt. Och helvete vad hon kan massera! Ryggen och baksidan av benen får sig en rejäl omgång, minimalt med olja och lite mer stretchande/tryckande. Hårt som satan men välbehövligt. Inte mycket till teasing men så kommer vändningen och handduken hålls borta långt efter att jag hamnat på rygg. Vi bara tittar på varandra och skrattar innan frågan kommer. Allt finns på menyn, hon vill ha 1500 för FS, jag kontrar med 1000 vilket hon tackar ja till utan omsvep.

Riktigt fin kropp, petite men inte pinnsmal, små toppiga bröst och en liten, rund rumpa. Vi värmer upp lite, hon ger mig faktiskt några kyssar vilket inte hänt tidigare, och sen åker kondomen på och hon börjar rida. Hon är trång som satan och rider med sån inlevelse att jag är nära att komma med detsamma, men lyckas hålla mig. Byter lite ställningar innan jag vänder på henne för att ta henne bakifrån. Hinner inte mer än tränga in i henne förrän kondomen spricker. Nåväl, på med en ny och nytt försök. Även den kondomen spricker.

Orkar inte krångla med en ny så det blir att avsluta med ett simpelt HJ. Till skillnad från de flesta andra salongstjejer så lägger hon sig bredvid mig, riktigt nära, samtidigt som hon gör vad hon kan för att dra ut på det hela. Ingen stress här inte! När jag väl kommit så hjälps vi åt att torka upp allt, och sen lägger hon sig ner igen och bara myser och småpratar i några minuter. Till sist är det faktiskt jag som känner att jag vill vidare, så vi klär på oss och jag får en kyss innan hon lämnar rummet. Får lite panik när jag hör dörrklockan ringa och en mansröst hörs; det är ändå inte många minuter kvar till stängning så någon ny kund känns osannolikt, hinner tänka att det är farbror blå som ska göra husrannsakan och hålla förhör. Det förblir dock tyst så till sist vågar jag mig ut. Får ett glas vatten och en till kyss innan jag vandrar vidare.
Citera
2019-11-14, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufftiger66
Då kommer en kille. huvudet går som en vingmutter. Tittar åt alla håll innan han går fram till dörren till Salongen. Inget illa ment men om någon ser personer som gör så fattar direkt misstankar om det är något pågår här. Jag brukar gå med lugn och harmoni. Jag ska ju bara ha en massage för min onda rygg så varför ska jag bete mig annorlunda?

Så sant! Play it cool 😎
Citera
2019-11-14, 16:03
Medlem
Dags för en ny recension som hände för ett år sedan ungefär. Var i Malmö i ett ärende och tänkte passa på att undersöka utbudet. Kollar runt på TMG och fastnar för en av de många salongerna i innerstaden. Jag kommer precis när de har öppnat, ringer på och blir insläppt. Skönt att vara där så tidigt, känns lite fräschare på nåt sätt.

Tjejen som tar emot är väl ingen 10-poängare, en lite mullig 30-åring men med rätt stora bröst. Men lite utmanande klädd och sminkad så tänker jag att här kan det nog vankas extra. Efter betalning så bär det av ner i källaren till ett rum med madrass på golvet.

En rätt mjuk massage tar sin början och visst förekommer det en hel del teasing. Skönt! Jag visar att jag uppskattar hennes arbete. Huvudändan på madrassen ligger alldeles vid väggen så när hon ska massera från nacken och ner mot rumpan så är det trångt för henne att få plats. Men det funkar för henne att klämma sig ner. Hennes knän hamnar vid mina axlar och mitt huvud hamnar mellan hennes lår. Jag kan tänka mig sämre ställen att ha huvudet på...

Efter en stund så är det dags för vändning och frågan kommer som väntat. Här finns troligtvis allt på menyn, men FS är inte för mig. Dessutom har jag bara 700 spänn kvar efter ordinarie massagepris. Jag försöker få ett BTB men hon är ovillig till det priset. Hon kontrar med HJ för 500 vilket jag avböjer såklart. ”Då ska du åtminstone vara naken” säger jag. Nej, det vill hon inte. Då kommer jag på den briljanta idén att säga ”OK, vi gör så här. 700 är allt jag har. Du får det och så tar du av dig kläderna. Sedan så bestämmer du hur långt vi går efter det”. Döm om min förvåning när hon går med på det!

Hon försvinner ut ett ögonblick och kommer strax tillbaka i en genomskinlig negligé. Hon sätter sig ner bredvid mig och börjar smeka och massera. Jag börjar smeka henne på ryggen, rumpan och brösten. Hon protesterar inte. Jag testar att smeka mellan låren in mot fittan. Fortfarande inga protester. jag testar nu hela vägen in och fingrar lite på hennes rakade (yay!) fitta. Det verkar också vara helt ok. Tar nu handen från andra hållet och börjar pulla henne på riktigt. Och nu börjar hon bli våt på riktigt. ”Vad är det som händer”, tänker jag. Nu kränger hon av sig negligén och är helt naken. Hon börjar dessutom bli lite vildare och lite snuskig i mun. Hon verkar genuint kåt! Jag frågar om jag får slicka henne, fast hon vill inte först. Men efter lite mer pullande så kan hon inte låta bli. Hon sätter sig tillrätta och jag kan obehindrat njuta av henne. Åh vad hon smakar gott!!

Efter en stund så vill hon byta plats och hon sätter sig med ryggen mot väggen där jag nyss hade huvudet. Jag fattar inte riktigt vad hon vill, utan är på väg ner mot hennes fitta igen. Men då säger hon ”Kom här! Knulla mellan brösten”. Jag tror inte mina öron! Men jag är inte sen att lyda. Hon trycker ihop brösten och jag juckar kuken mellan dem. Det dröjer inte länge förrän jag skjuter av mellan brösten på henne. Hon mjölkar ur de sista dropparna innan hon är klar. Hon tar handduken, torkar av sig och frågar om jag vill duscha. Det vill jag så hon går ut och hämtar en ny handduk.

Efter duschen så går jag upp i salongen och nu verkar hon nästan lite sur. Kanske för att hon har insett att hennes egen kåthet fick henne att gå lite för långt för 700 spänn. Eller vad tror ni? Nåja, efter den behandlingen så kunde jag ta en sur min. Har tyvärr inte varit tillbaka, men kanske nästa gång jag är i Malmö.

Ta hand om er i djungeln!
Citera
2019-11-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanoodle1971
Dags för en ny recension som hände för ett år sedan ungefär. Var i Malmö i ett ärende och tänkte passa på att undersöka utbudet. Kollar runt på TMG och fastnar för en av de många salongerna i innerstaden. Jag kommer precis när de har öppnat, ringer på och blir insläppt. Skönt att vara där så tidigt, känns lite fräschare på nåt sätt.

Tjejen som tar emot är väl ingen 10-poängare, en lite mullig 30-åring men med rätt stora bröst. Men lite utmanande klädd och sminkad så tänker jag att här kan det nog vankas extra. Efter betalning så bär det av ner i källaren till ett rum med madrass på golvet.

En rätt mjuk massage tar sin början och visst förekommer det en hel del teasing. Skönt! Jag visar att jag uppskattar hennes arbete. Huvudändan på madrassen ligger alldeles vid väggen så när hon ska massera från nacken och ner mot rumpan så är det trångt för henne att få plats. Men det funkar för henne att klämma sig ner. Hennes knän hamnar vid mina axlar och mitt huvud hamnar mellan hennes lår. Jag kan tänka mig sämre ställen att ha huvudet på...

Efter en stund så är det dags för vändning och frågan kommer som väntat. Här finns troligtvis allt på menyn, men FS är inte för mig. Dessutom har jag bara 700 spänn kvar efter ordinarie massagepris. Jag försöker få ett BTB men hon är ovillig till det priset. Hon kontrar med HJ för 500 vilket jag avböjer såklart. ”Då ska du åtminstone vara naken” säger jag. Nej, det vill hon inte. Då kommer jag på den briljanta idén att säga ”OK, vi gör så här. 700 är allt jag har. Du får det och så tar du av dig kläderna. Sedan så bestämmer du hur långt vi går efter det”. Döm om min förvåning när hon går med på det!

Hon försvinner ut ett ögonblick och kommer strax tillbaka i en genomskinlig negligé. Hon sätter sig ner bredvid mig och börjar smeka och massera. Jag börjar smeka henne på ryggen, rumpan och brösten. Hon protesterar inte. Jag testar att smeka mellan låren in mot fittan. Fortfarande inga protester. jag testar nu hela vägen in och fingrar lite på hennes rakade (yay!) fitta. Det verkar också vara helt ok. Tar nu handen från andra hållet och börjar pulla henne på riktigt. Och nu börjar hon bli våt på riktigt. ”Vad är det som händer”, tänker jag. Nu kränger hon av sig negligén och är helt naken. Hon börjar dessutom bli lite vildare och lite snuskig i mun. Hon verkar genuint kåt! Jag frågar om jag får slicka henne, fast hon vill inte först. Men efter lite mer pullande så kan hon inte låta bli. Hon sätter sig tillrätta och jag kan obehindrat njuta av henne. Åh vad hon smakar gott!!

Efter en stund så vill hon byta plats och hon sätter sig med ryggen mot väggen där jag nyss hade huvudet. Jag fattar inte riktigt vad hon vill, utan är på väg ner mot hennes fitta igen. Men då säger hon ”Kom här! Knulla mellan brösten”. Jag tror inte mina öron! Men jag är inte sen att lyda. Hon trycker ihop brösten och jag juckar kuken mellan dem. Det dröjer inte länge förrän jag skjuter av mellan brösten på henne. Hon mjölkar ur de sista dropparna innan hon är klar. Hon tar handduken, torkar av sig och frågar om jag vill duscha. Det vill jag så hon går ut och hämtar en ny handduk.

Efter duschen så går jag upp i salongen och nu verkar hon nästan lite sur. Kanske för att hon har insett att hennes egen kåthet fick henne att gå lite för långt för 700 spänn. Eller vad tror ni? Nåja, efter den behandlingen så kunde jag ta en sur min. Har tyvärr inte varit tillbaka, men kanske nästa gång jag är i Malmö.

Ta hand om er i djungeln!

”Jag kan tänka mig ha huvudet på sämre ställen” hhahahhahahha fick mig att asgarva
Citera
2019-11-14, 23:17
Medlem
Skrev i min senaste recension för några dagar sedan att jag upptäckte två nya salonger när jag kom från en längre resa. Den ena fick hyfsat betyg och nu över till den andra.
Ligger någorlunda centralt i min lilla stad även den, men inte så öppet som ny salong nummer ett. Går in i porten och en halvtrappa ner och vidare in genom en källardörr, mamasan i 50-55-årsåldern tar emot och hon verkar vara själv där. För ovanlighetens skull tar jag bara en halvtimme den här gången, tänkte att jag får se vad det ger.
Som jag misstänkte blir det mamasan själv som masserar och det är riktigt bra massage som ges. Ligger och väntar på att vändning ska komma när hon helt plötsligt börjar teasa och kör något som nästan kan liknas vid tantra, och riktigt jävla skönt och upphetsande är det. Till slut får jag vända mig om och då fortsätter hon på det spåret. Sjukt skönt och när hon frågar om HJ går det så klart inte att säga nej, någon tanke på något mer hade jag inte med tanke på hennes ålder även om säkert varit riktigt snygg en gång i tiden.
Sakta börjar hon runka och hon vet minsann vad hon gör. Låter det ta sin tid och smeker och berör punkter under pungen som gör att jag nästan tror jag ska skjuta salut direkt. Jag kan dock hålla mig lite till innan det är dags och då kommer det rejält. Efteråt säger hon att hon inte alls brukar göra så här (sure ).
Går dit någon vecka senare och då finns där två andra tjejer. Testar den ena, men bara så där massage och inget vidare extra. Tänker att jag måste ju ta den andra oxå vid tillfälle, men inte heller hon håller någon högre klass så det stället ligger nu långt ner på listan. Men man vet aldrig, de kan ju få in ny personal som gör att man tar ett återbesök en dag.
Citera
2019-11-14, 23:28
Medlem
Mitt första inlägg. Läst här under åren och fått bra tips. Jag har gått på TM kanske 3 ggr men aldrig blivit erbjuden extra. Inte riktigt velat heller. Nu blev jag sugen att testa mer seriöst. Tänkte nog att en del av er fantiserar.

Jag kollade guiden och hittade ett ställe i hyfsat centrala Gbg. Beställde tid för en timma olje nästa dag. När jag kommer dit öppnar en kvinna runt 50. Shit tänker jag. Hon visar in mig i ett rum och ber mig vänta på sin kompis som ska massera. Gött tänker jag. Det måste bli bättre. Väntar ett tag och in kommer en tjej runt 30. Mjuka byxor och T-shirt med stora bröst. Jag behåller kalsongerna på. Blir det nåt så blir det tänker jag.

Hon masserar benen och rätt snart tycker jag hon snuddar pungen. Hmmm. Snart blir det tydligare och rumpa och pung masseras och hon fnissar lite. Ok då vet jag. Turn around. Nu står den och hon tar i den och säger ”oj”. Fnissar igen och kollar mig i ögonen. Jag nickar. Hon säger inget pris men undrar vad jag vill ha. ”Äta” tror jag hon säger men jag vet inte. Hon tar fnissande av mig kalsongerna. Hon hoppar upp på mig och lyfter tröjan så man kan se brösten. Jag känner på dem medan hon tar olja på händerna och börjar runka av mig.

Jag lägger mig ner och bara njuter. Hon drar ett finger mellan pung och anus medan hon runkar. Jävligt skönt! Ingen penetrerande men bara grymt upphetsande. Hon stönar tyst. Andas upphetsande. Jag kan inte hålla mig så länge så jag bara låter det komma! Hon fnissar och torkar av mig. Det är tid kvar så hon masserar vanligt igen och fortsätter snudda pungen emellanåt. Jag fixar dock inte mer.

Tillslut är tiden inne. Hon tittar menande på mig och jag fattar att hon vill ha betalt. Jag visar tre fingrar. Ok ler hon. Kände mig snål efteråt men hon verkade ok med det.

Massage 8/10
Extra 8/10 mitt fel att det gick snabbt.

Så var min debut i gula feberns land.
Citera
2019-11-15, 12:03
Medlem
På äventyr efter nya ställen. Blir inte så ofta längre av olika anledningar. Kollar TM guiden efter något nytt eller något jag missat. Hittar ett som har fått väldigt bra betyg och ligger på vägen hem så varför inte?

Kommer in och möts av 2 äldre damer vilket inte är mig emot. Jag beställer en timme och visas in i ett rum utan dörr endast skynke. Eftersom det bara är jag i salongen så kvittar det men föredrar självklart med dörr. Jag frågar om jag kan duscha innan men det finns ingen dusch men hon säger att dom kommer torka mig med blöta handdukar.

Jag intar position när hon kommer tillbaka och efter hon torkat mig med blöta handdukar över hela kroppen, så börjar hon massera ryggen. Massagen är bra och det är därför jag föredrar gamlingar, dom är oftast mycket bättre. Hennes kollega kommer in och till min förvåning så rättar hon till handduken och börjar massera benen. Alltså en 4 hands massage utan att jag bett om det och inget snack om extra pengar heller.
Hon som masserar ryggen knådar på ordentligt både med händer och armbågar medans hon som masserar benen är mer sensuell och snuddar pungen nästan varje varv.
Faktiskt mycket behagligt fastän dom pratar med varandra nästan hela tiden, jag föredrar tystnad.
Vändning kommer och båda tar var sitt ben och placerar handduken så att kuken nästan är blottad. Mycket pung snudd och rörande innan frågan om extra kommer.
För 500 till så blir det en HJ av båda. HJ:n är bra, inte första gången gamlingarna gör detta :-)
Dom turas om att ge HJ och ibland lite anal smek. Jag sprutar efter ett tag och sen fortsätter huvud, axel och arm massage.
När massagen är klar så torkar dom av mig igen med blöta handdukar.

Overall ett trevligt besök eftersom jag gillar överraskningar. Gamlingarna var absolut inte fagra men tycker dom levererade en bra service för 900 kr totalt. TM guiden levererade.
Citera
2019-11-15, 15:38
Medlem
Massage igår efter ett lååångt uppehåll. Sätter mig i bilen och åker till en ny stad för mig några mil söder om Sthlm.Hade hittat en salong på Tmg som verkade intressant. Ringer på dörren och en riktigt snygg tjej öppnar( första gången) för mig. Frågar direkt om det är hon som ska massera och det är det. Blir invisad till ett rum med värmemadrass. Det första jag lägger märke till ovanför garderoben är en halv bal toapapper och en kartong med våtservetter. Skrattar lite för mig själv och klär av mig. När jag lagt mig till rätta på madrassen så kommer tjejen in och frågar om det är lagom varmt åt kuken eller om det bränns, WTF tänkte jag, börjar hon prata om kuken direkt så förstår jag vad det kommer sluta😏

Massage är riktigt bra och hon lägger verkligen mycket tid att trycka på ryggen.
Teasar en hel del vid benmassagen så vid vändning är jag redan stenhård. Handduken kastar hon i väg och börjar massera framsida lår samtidigt som hon lutar sig fram och pussar kuken!! Frågan kommer ju givetvis vad vi ska göra och hon ville ha 700 för avsugning. Aldrig svarade det får du för FS... blev några hundringar till för det. Hon trär på regnrocken med munnen och suger ett tag innan hon börjar rida och redan där är jag på väg att kapitulera. Hinner köra någon minut doggy innan jag skjuter av nöjd.

Massagen fortsätter ett par minuter och hon pratar då oavbrutet om att hon vill sova över hos mig, vill gå ut och festa mm mm. Blev rätt lockad kan jag säga men jag vet ju att dom bara vill ha mina stålar.

Fast en övernattning kan jag ju bjuda på i helgen...
Citera
2019-11-15, 17:57
Medlem
FindAways avatar
Centrum, två riktigt fina 40 taggare, mums fillibabba, tog båda samtidigt och de var inget fel kan nämnas.
Fan vilken fin ålder på kvinnan, välbevarade och perfekta kroppar, inget trassel utan pang på rödbetan.
Just nu leker livet.
Citera
2019-11-15, 18:02
Medlem
Kom tillbaka till ett stamställe tidigare i veckan. Stället har aldrig gjort mig besviken och jag har fått massage av ett flertal tjejer där. En gång av två samtidigt.
Denna gången fick jag en söt tjej runt 30 i svart klänning och jag beställde en timmes massage. Efter lite strul med dusch så kom jag äntligen till ro i rummet och massagen började. Handduken åkte bort nästan direkt och medan hon masserade ryggen hade jag hennes ena ben ordentligt upp mot paketet. Hon fortsatte neråt och teasade hårt runt anus och på min nu hårda kuk. Frågan om extra kom inom en kvart från start, vilket normalt känns väldigt stressigt. Men här var jag bara sugen på att få göra allt med henne, så det var helt okej. Kort förhandling där vi kom överens om 1000 för fs.
Sen blev det verkligen full service. Sug, slick, knull i flera ställningar och härligt avslut på hennes kropp. Efter kort återhämtning såg jag att det bara gått 30 min, så vi skrattade lite åt den snabba sessionen och jag föreslog att jag bara behövde betala för 30 min massage. Hon tyckte det lät bra och gav mig pengarna. vi kramades och jag var strax ute i kylan igen.
Citera
2019-11-16, 04:17
Medlem
s-täljes avatar
snål man! hade inte tagit pengar du fick ju allt haha

Citat:
Ursprungligen postat av psteen81
Kom tillbaka till ett stamställe tidigare i veckan. Stället har aldrig gjort mig besviken och jag har fått massage av ett flertal tjejer där. En gång av två samtidigt.
Denna gången fick jag en söt tjej runt 30 i svart klänning och jag beställde en timmes massage. Efter lite strul med dusch så kom jag äntligen till ro i rummet och massagen började. Handduken åkte bort nästan direkt och medan hon masserade ryggen hade jag hennes ena ben ordentligt upp mot paketet. Hon fortsatte neråt och teasade hårt runt anus och på min nu hårda kuk. Frågan om extra kom inom en kvart från start, vilket normalt känns väldigt stressigt. Men här var jag bara sugen på att få göra allt med henne, så det var helt okej. Kort förhandling där vi kom överens om 1000 för fs.
Sen blev det verkligen full service. Sug, slick, knull i flera ställningar och härligt avslut på hennes kropp. Efter kort återhämtning såg jag att det bara gått 30 min, så vi skrattade lite åt den snabba sessionen och jag föreslog att jag bara behövde betala för 30 min massage. Hon tyckte det lät bra och gav mig pengarna. vi kramades och jag var strax ute i kylan igen.
Citera
2019-11-17, 01:52
Medlem
Neksnors avatar
Har raderat en felplacerad recension, den saknade prostitutionsdelen, och efterföljande svammel om bland annat statliga myndigheters lokalvårdare.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in