Flashback bygger pepparkakshus!
2014-01-06, 23:02
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kpc
Jag vet om en kathoy. Hon är muskulös och har själv sagt att hon är kille vid flera tillfällen. En gång böjde hon min penis in mellan mina ben och sa 'så här har jag min'. Har dock aldrig vågat gå längre än till hj, förutom en gång när hon överraskade mig med ett bj.
Låter mer som en regelrätt transvestit om hon växlar mellan att vara man och kvinna i vardagen. En riktig katoy/ladyboy eller transsexuell ser sig själv som kvinna i en mans kropp och växlar därför inte mellan manligt eller kvinnligt utseende. De tar hormoner som ger kvinnliga former, mindre hårväxt osv och många har dessutom opererat brösten. Är de transsexuella in i själen är det en tidsfråga innan de opererar bort penisen och skapar en vagina och då förvandlingen är fullbordad.

I Thailand har ju ladyboys en helt annan status i tex underhållningsbranschen så där låter de penisen vara kvar även om de är väldigt snygga kvinnor i övrigt. Att ladyboys i massagesvängen behåller penisen (om den fortfarande funkar) beror nog mest på att tjänar mycket bättre på att vara ladyboys snarare än tjejer.
Citera
2014-01-08, 16:42
Medlem
Kenbins avatar
Hade gjort ett ärende inne i city på nyårsafton nu 2013 och var på väg hem till de norra förorterna. När jag satt där i bilen på väg hem, så gick det upp en tanke att jag kanske skulle besöka en massagesalong på väg hem. Åkte runt till en 4-5 salonger och alla var stängda på nyårsafton. Skit tänkte jag och körde hemåt. Jag har en salong nära där jag bor och undrade om den var öppen. Har besökt salongen en gång och då erbjöd endast HJ. Sedan vill jag inte besöka den salongen när jag bor så nära. Vill inte riskera att träffa damerna var och varannan dag ute vid bostadsområdet.
Nu när jag kom förbi på nyårsafton, så vajade Thaiflaggan utanför dörren. Nu kunde jag inte motstå ett besök. Första gången jag var där fick jag en rätt så ung tjej som var okej som slutade i HJ. Men jag var mera sugen på mamsan som jag såg då och är i 35 års åldern och jäkligt fin i mina ögon.
Jag ringde på dörren och snart öppnade mamsan. Frågade om det fanns tid för massage. Jadå svarade och släppte in mig. Kunde snabbt konstatera att i dag arbetade bara mamsan, så det var ju bra. Nu skulle jag få möjlighet att testa hennes massage.
Hon visade in mig i ett bås (de har bara väggar med gardiner). Jag klädde av mig och la mig på mage på madrassen. Som vanligt vände jag ner på kuken, så att han låg fullt synlig mellan mina ben. Täckte inte över mig med någon handduk.
Mamsan kom in och började massagen. När hon kom ner till röven, så uppehöll hon länge och masserade röv och lår med mycket pungsnudd. Det dröjde inte allt för länge innan kuken började röra på sig. Sedan när vändningen kom så stod han i full givakt. Mamsan började massera överkroppen och varje gång hon kom ner vid magtrakten, så snuddade hon igen. Sedan drog hon bort handduken helt och började massera kuken samt frågade om han också skulle ha massage. Frågade vad det kostade? 500:- sa hon. Då frågade jag om hon hade mer extra. Hon skrattade lite och sa B2B kunde jag få, men sedan erbjöd hon inget annat.
Efter ett visst förhandlande fick jag ner priset från 1000:- till 700:-. Det var bara att acceptera under dessa förutsättningar (kåt som fan) och när jag var ensam med mamsan i hela salongen.
Hon klädde av sig och hennes kropp gick inte av för hackor. Brösten var små men hon var välsvarvad för övrigt. Inget häng någonstans. Precis vad jag hade misstänkt redan första gången jag såg henne.
Hon oljade in mig och sedan hällde hon olja på sig själv och börja glida över kuken och min kropp. Jag smekte henne på brösten och slickade på bröstvårtorna. Märkte att hon gillade det. Förde ner en hand mot hennes clitoris. Men hela tiden så backade hon ner, så att det blev svårare för mig att nå fram. Skam till den som ger sig tänkte jag. Fortsatte att bearbeta med handen mot clitoris. Tillslut nådde jag mitt mål. Började massera clittan samtidigt märkte jag att hon gillade det jag gjorde. Jag förde in ett finger i hennes grotta. Mamsan var dyblöt. När jag efter en stund hade henne över mig och slickade hennes bröstvårtor och samtidigt smekte och pullade henne, så la hon sig på sidan bredvid mig och skyllde på att hon började bli trött i armarna. Vi bytte plats så jag låg och gned kuken i hennes skåra samtidigt stönade hon och särade ännu mera på benen. Hon var så blöt, så helt plötsligt gled jag bara in i henne. Fick ingen reaktion mera än hon tryckte ännu hårdare mot mig. Jag började jucka och efter 3-4 minuter (kunde fan inte hålla mig längre), så kom både hon och jag samtidigt som jag släppte hela satsen i henne.
Hon satte sig snabbt upp och lät satsen rinna ut och urskuldar sig med att salongen inte säljer sex och jag fick inte berätta detta för någon. Samtidigt sa hon att det var länge sedan hon hade haft sex med en man.
Tog en dusch och klädde på mig. Fick en puss på kinden och sa att jag var välkommen tillbaka. Fick lite ågren efteråt att jag hade kört utan kådis men omständigheterna blev som de blev. Var nog ingen av oss som hade räknat med att det skulle sluta så här.
Får hoppas att det gick bra när man tänker med kuken och inte hjärnan.
Citera
2014-01-09, 10:15
Medlem
Fettsugnings avatar
Grattis till klamydian och faderskapet då.
Citera
2014-01-09, 11:00
Medlem
RuneRusks avatar
Jag har varit med om nåt liknande det här ovan. Det var ett tag sen så detta blir kanske mer av en återblick än recension.

Stövlade in på haket mitt i vintern. Stället är ganska stort så det var inte överdrivet varmt i receptionen heller. Jag hade hoppats att få möta samma massös som gången innan men fick förstås en annan. Det var en kvinna mellan 35 och 40 som såg bra ut och hade en relativt välformad tajt kropp för sin ålder.

Sedvanlig avklädning och sen la jag mig på madrassen på golvet. Efter en stund kom hon in och vi började småprata medan hon påbörjade massagen på ryggen. Massösen från gången innan hade slutat och den här var ny. Troligen var det någon av hennes första dagar. Hon pratade riktigt hygglig svenska och jag fick veta att hon varit i Sverige flera gånger förut och sammanlagt ett antal år. Hon hade i princip precis kommit från Thailand där hon hade barn men ingen man såvitt jag fattade.

Massagen var bra och jag minns egentligen inget speciellt om den. När det blev vändning frågade hon ganska snart om jag ville ha massage "där" också. Jag frågade efter priset och hon svarade 500 kr och då tar jag av mig allt. Jag accepterade, nyfiken som jag är speciellt första gången och hon klädde av sig. Kroppen var fin och det enda som vittnade om att hon faktiskt var närmare 40 var rester efter barnafödande i form av lite löst skinn vid magen, vilket inte störde på något sätt. Hon smetade in mig med olja och började smeka mig medan jag fick fullt upp med att undersöka henne. Ganska snart utvecklade det sig i princip till en B2B. Hon ålade sig över mig medan jag försökte fingra i hennes heligaste. Efter en stund låg vi mage mot mage och hon fick min hårda påle mellan sina blygdläppar. För er som eventuellt inte testat detta kan jag berätta att det är bland det värsta i teasing man kan råka ut för enligt mig. Just att känna hur den glider där emellan utan att vara inne.

Plötsligt stannar hon till mitt i en rörelse och hastigt men mindre lustigt känner jag att jag är i henne. Detta hade vi inte kommit överens om och jag hade heller ingen kådis på. Vad gör man? Skadan var redan skedd så jag bestämde mig för att löpa linan ut. Givetvis fick jag genast ågren över det inträffade och det la sordin över hela akten. Hon red en stund innan jag knullade henne. Så bytte vi ställning ett par gånger. Jag fick inte ta henne ohämmat (snabbt och hårt), vilket iof sig kan bero på att jag är hyggligt stor. Efter ett tag klev hon av och avslutade med handen.

Så sa hon att hon inte haft en man på över två år. Nu kan man ju välja att tro på vad man vill, men det skulle förklara varför hon klev på trots att hon inte fick betalt för FS. Hon blev sugen helt enkelt. Mina tankar gick i banor som att om det hon berättade stämde skulle det minska risken att jag råkat ut för nån smitta. Dels att hon nyligen kommit till landet och börjat ruska tupp och dels att hon inte varit med en man på länge. Jag vet inte heller vad hon gjorde i Thailand, men i min tankevärld kom hon till Sverige för att jobba en tid och åkte sen hem till Thailand för att leva på det hon tjänat.

Så det var med väldigt blandade känslor jag lämnade salongen. Det visade sig dock att jag klarade mig. Vid nästa besök på samma ställe hade även hon slutat.
Vad lär man sig av detta då? Hur går det att undvika att hamna i samma situation?
Inte alltid helt enkelt, men främst gäller det att veta om att det kan hända och vara stenhård på att tänka med det stora huvudet, fast det går att råka illa ut ändå.
Senast redigerad av RuneRusk 2014-01-09 kl. 11:03.
Citera
2014-01-09, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Grattis till klamydian och faderskapet då.

jo man ska vara försiktig,

Men varför se alla thaimassörerna som "skitiga" tjejer,, !!???
är nog större chans att få STD på krogen
Citera
2014-01-09, 18:42
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
jo man ska vara försiktig,

Men varför se alla thaimassörerna som "skitiga" tjejer,, !!???
är nog större chans att få STD på krogen
Det där med humor är inte riktigt din grej va?
Citera
2014-01-10, 14:58
Medlem
Tack till alla som tagit sig tiden och recenserat.

Jag skulle uppskatta dock om ni (vissa är duktiga) faktiskt skrev priset istället för "vi kom överens".
Vi vill försöka hålla en standard på priserna så att vi inte betalar överpris.
Intressant blir det också och se vad som kostar vad och var.

Tack!
Citera
2014-01-11, 06:59
Medlem
BlueStars avatar
Ett flertal inlägg som bl.a. diskuterar vad som är rimliga priser att ge för sexuella extratjänster på salongerna har flyttas till den allmänna diskussionstråden:

(FB) Thaimassage i Sverige (Inga PM-requests eller recensioner!)

Återgå nu till att här enbart skriva och kommentera recensioner av upplevd thaimassage med extratjänster så att vi slipper dela ut varningar för felplacerade inlägg (regel 0.02) eller off topic (regel 0.03).

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2014-01-12, 14:15
Medlem
pwbothas avatar
Så, då har jag gjort mitt tredje studiebesök. Kände att jag behövde ett HJ så jag besökte samma ställe i centrala Malmö som senaste gången. Ringde före och bokade tie. Fick en smal vacker tös som kan varit 20-25 år gissar jag. Sedvanliga procedurer med avklädning och handduk på ändan. Massagen sätter igång ochryggen får en rätt bra behandling. Efter en stund är det dags för nedre delen och här blir det mer utsmetning av olja och mkt pungsnudd. Lovande tänker jag.sedvanlig vändning, handduken läggs på pakete mest för syns skull. efter lite "massage" av benen packar hon in petterniklas i handduken och lägger så att pekar mot naveln. Flickan har varit med förr tänker jag. Ståndet syns rätt tydligt men varken hon eller jag säger ngt om det. När massagen börjar närma sig sitt slut ber hon mig sätta mig upp för att skall massera nacken lite samt torka bort överflöd av olja. Efter det är vi klara och jag ombedes klä på mig. WTF! inte ens fråga om massage av hela kroppen .
Vad gjorde jag för fel ?
kom nyduschad, rätt välklädd,
400 kr för massagen. sparade 300 kr i alla fall.
betyg:
massage 5/10
tease. 8/10
HJ. 0/10
Citera
2014-01-12, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pwbotha
Så, då har jag gjort mitt tredje studiebesök. Kände att jag behövde ett HJ så jag besökte samma ställe i centrala Malmö som senaste gången. Ringde före och bokade tie. Fick en smal vacker tös som kan varit 20-25 år gissar jag. Sedvanliga procedurer med avklädning och handduk på ändan. Massagen sätter igång ochryggen får en rätt bra behandling. Efter en stund är det dags för nedre delen och här blir det mer utsmetning av olja och mkt pungsnudd. Lovande tänker jag.sedvanlig vändning, handduken läggs på pakete mest för syns skull. efter lite "massage" av benen packar hon in petterniklas i handduken och lägger så att pekar mot naveln. Flickan har varit med förr tänker jag. Ståndet syns rätt tydligt men varken hon eller jag säger ngt om det. När massagen börjar närma sig sitt slut ber hon mig sätta mig upp för att skall massera nacken lite samt torka bort överflöd av olja. Efter det är vi klara och jag ombedes klä på mig. WTF! inte ens fråga om massage av hela kroppen .
Vad gjorde jag för fel ?
kom nyduschad, rätt välklädd,
400 kr för massagen. sparade 300 kr i alla fall.
betyg:
massage 5/10
tease. 8/10
HJ. 0/10

Du gjorde inget fel men det är ju ingen bordell du gick på så du kan aldrig räkna med att få mer än vanlig massage.
Bordeller hittar du i Danmark nära dig och dessutom lagligt.
Citera
2014-01-12, 17:02
Bannlyst
Besökte min favvotjej igen med sitt "magic finger". Nuförtiden så inleder vi timmen med att klä av oss nakna och bara ligga och hångla en stund. Hon har en underbar kropp, 163 cm, 50 kg och har som sagt ett magiskt finger.
Hon häller på olja runt kuk och anus och börjar långsamt sin behandling, hennes fingrar pillar på mitt anus samtidigt som hon styker den andra handen längs kuken.
Hon är en riktig mästare och hennes fingrar når helt perfekt min prostata som hon masserar med pulserande rörelser. Samtidigt så stryker hennes andra hands fingrar på min ollonsträng mjukt och skönt.
Hon runkar aldrig, det behövs liksom inte för njutningen av prostatamassagen och hennes pillande på ollonsträngen är fullt tillräckligt och fantastiskt skönt......jag har svårt att hålla igen och stönar så högt att damerna utanför måste höra.
Jag kommer i en underbar pulserande orgasm och hon fortsätter att fingerknulla mig tills jag ber henne sluta......hon är själv andfådd och rödblossig i ansiktet och jag undrar nästan om det gick för henne också......?
Helt klart är att hon faktiskt njuter av att ge mig den här underbara behandlingen.

När jag går så sitter de två tjejerna i soffan och skrattar och tittar på mig med pillemariska ögon......!
Citera
2014-01-12, 17:45
Medlem
pwbothas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pb99
Besökte min favvotjej igen med sitt "magic finger". Nuförtiden så inleder vi timmen med att klä av oss nakna och bara ligga och hångla en stund. Hon har en underbar kropp, 163 cm, 50 kg och har som sagt ett magiskt finger.
Hon häller på olja runt kuk och anus och börjar långsamt sin behandling, hennes fingrar pillar på mitt anus samtidigt som hon styker den andra handen längs kuken.
Hon är en riktig mästare och hennes fingrar når helt perfekt min prostata som hon masserar med pulserande rörelser. Samtidigt så stryker hennes andra hands fingrar på min ollonsträng mjukt och skönt.
Hon runkar aldrig, det behövs liksom inte för njutningen av prostatamassagen och hennes pillande på ollonsträngen är fullt tillräckligt och fantastiskt skönt......jag har svårt att hålla igen och stönar så högt att damerna utanför måste höra.
Jag kommer i en underbar pulserande orgasm och hon fortsätter att fingerknulla mig tills jag ber henne sluta......hon är själv andfådd och rödblossig i ansiktet och jag undrar nästan om det gick för henne också......?
Helt klart är att hon faktiskt njuter av att ge mig den här underbara behandlingen.

När jag går så sitter de två tjejerna i soffan och skrattar och tittar på mig med pillemariska ögon......!
avundsjuk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in