Hade gjort ett ärende inne i city på nyårsafton nu 2013 och var på väg hem till de norra förorterna. När jag satt där i bilen på väg hem, så gick det upp en tanke att jag kanske skulle besöka en massagesalong på väg hem. Åkte runt till en 4-5 salonger och alla var stängda på nyårsafton. Skit tänkte jag och körde hemåt. Jag har en salong nära där jag bor och undrade om den var öppen. Har besökt salongen en gång och då erbjöd endast HJ. Sedan vill jag inte besöka den salongen när jag bor så nära. Vill inte riskera att träffa damerna var och varannan dag ute vid bostadsområdet.
Nu när jag kom förbi på nyårsafton, så vajade Thaiflaggan utanför dörren. Nu kunde jag inte motstå ett besök. Första gången jag var där fick jag en rätt så ung tjej som var okej som slutade i HJ. Men jag var mera sugen på mamsan som jag såg då och är i 35 års åldern och jäkligt fin i mina ögon.
Jag ringde på dörren och snart öppnade mamsan. Frågade om det fanns tid för massage. Jadå svarade och släppte in mig. Kunde snabbt konstatera att i dag arbetade bara mamsan, så det var ju bra. Nu skulle jag få möjlighet att testa hennes massage.
Hon visade in mig i ett bås (de har bara väggar med gardiner). Jag klädde av mig och la mig på mage på madrassen. Som vanligt vände jag ner på kuken, så att han låg fullt synlig mellan mina ben. Täckte inte över mig med någon handduk.
Mamsan kom in och började massagen. När hon kom ner till röven, så uppehöll hon länge och masserade röv och lår med mycket pungsnudd. Det dröjde inte allt för länge innan kuken började röra på sig. Sedan när vändningen kom så stod han i full givakt. Mamsan började massera överkroppen och varje gång hon kom ner vid magtrakten, så snuddade hon igen. Sedan drog hon bort handduken helt och började massera kuken samt frågade om han också skulle ha massage. Frågade vad det kostade? 500:- sa hon. Då frågade jag om hon hade mer extra. Hon skrattade lite och sa B2B kunde jag få, men sedan erbjöd hon inget annat.
Efter ett visst förhandlande fick jag ner priset från 1000:- till 700:-. Det var bara att acceptera under dessa förutsättningar (kåt som fan) och när jag var ensam med mamsan i hela salongen.
Hon klädde av sig och hennes kropp gick inte av för hackor. Brösten var små men hon var välsvarvad för övrigt. Inget häng någonstans. Precis vad jag hade misstänkt redan första gången jag såg henne.
Hon oljade in mig och sedan hällde hon olja på sig själv och börja glida över kuken och min kropp. Jag smekte henne på brösten och slickade på bröstvårtorna. Märkte att hon gillade det. Förde ner en hand mot hennes clitoris. Men hela tiden så backade hon ner, så att det blev svårare för mig att nå fram. Skam till den som ger sig tänkte jag. Fortsatte att bearbeta med handen mot clitoris. Tillslut nådde jag mitt mål. Började massera clittan samtidigt märkte jag att hon gillade det jag gjorde. Jag förde in ett finger i hennes grotta. Mamsan var dyblöt. När jag efter en stund hade henne över mig och slickade hennes bröstvårtor och samtidigt smekte och pullade henne, så la hon sig på sidan bredvid mig och skyllde på att hon började bli trött i armarna. Vi bytte plats så jag låg och gned kuken i hennes skåra samtidigt stönade hon och särade ännu mera på benen. Hon var så blöt, så helt plötsligt gled jag bara in i henne. Fick ingen reaktion mera än hon tryckte ännu hårdare mot mig. Jag började jucka och efter 3-4 minuter (kunde fan inte hålla mig längre), så kom både hon och jag samtidigt som jag släppte hela satsen i henne.
Hon satte sig snabbt upp och lät satsen rinna ut och urskuldar sig med att salongen inte säljer sex och jag fick inte berätta detta för någon. Samtidigt sa hon att det var länge sedan hon hade haft sex med en man.
Tog en dusch och klädde på mig. Fick en puss på kinden och sa att jag var välkommen tillbaka. Fick lite ågren efteråt att jag hade kört utan kådis men omständigheterna blev som de blev. Var nog ingen av oss som hade räknat med att det skulle sluta så här.
Får hoppas att det gick bra när man tänker med kuken och inte hjärnan.