2014-01-13, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Du gjorde inget fel men det är ju ingen bordell du gick på så du kan aldrig räkna med att få mer än vanlig massage.
Bordeller hittar du i Danmark nära dig och dessutom lagligt.

På grund av integrations politiken i Öresunsregionen finns nämna inrättningar även i Malmö...eller kanske Danska invandrarpolitiken är orsaken...
Citera
2014-01-13, 18:42
Medlem
pwbothas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Du gjorde inget fel men det är ju ingen bordell du gick på så du kan aldrig räkna med att få mer än vanlig massage.
Bordeller hittar du i Danmark nära dig och dessutom lagligt.
Kanske så, men då är det falsk marknadsföring! Att smeta ut olja är inte massage
Citera
2014-01-13, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pwbotha
Efter det är vi klara och jag ombedes klä på mig. WTF! inte ens fråga om massage av hela kroppen .
Vad gjorde jag för fel ?
(

Du frågade inte. Hur svårt kan det vara?
Citera
2014-01-13, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pwbotha
Kanske så, men då är det falsk marknadsföring! Att smeta ut olja är inte massage

Slapp långt ifrån naveln. Ointressant enl massösen. För mycket meningslöst jobb.
Citera
2014-01-14, 15:12
Medlem
Cash..Is..Kings avatar
Första gången jag skriver här men jag är en sann TM-monger.
Hursomhelst.
Jag går in i en av de mest säkra TM-salongerna i södra huvudstaden.
Kör det vanliga dvs. näckar och lägger den enögda ormen nedåt.
In kommer en helt ok thai-tjej runt 35 år, känner igen henne sedan tidigare.

Hon kör på med en helt ok massage, lite snudd och teasande som det skall vara.
Vändning och massage av ben högt upp i ljumskarna. Sen drar hon händerna från ben och hela vägen upp till mage, när hon gör det låter hon händerna och armarna ligga så nära att hon klämmer/masserar kuken på vägen upp. Grymt skönt!

Hon frågar om extra och jag säger visst BJ? Hon säger 1 000 kr. Jag kontrar med 500 kr och vi enas om 700 kr om hon är naken och jag får leka med henne.
Försiktig som jag är vill jag ha BJ med kondom, inget problem. Hon piper ut och hämtar en kådis och tar av sig kläderna, under tiden sätter jag på kådis. Hon vill ha kyssar både på mun och bröst, lägger sig på rygg och särar benen. Jag smeker och fingerknullar henne, måste tilläggas att hon hade den mest vältränade häck jag någonsin klämt på – stora tuttar också.

Helt plötsligt så ber hon mig att knulla henne, gentleman som jag är så tillgodeser jag henne och avyttrar de sedervanliga ställningarna innan jag avfyrar kanonen. Myser lite innan jag ger henne pengarna och går och duschar.
När jag står i duschen så inser jag att jag inte fick någon BJ, men jag klagar inte!
Citera
2014-01-14, 15:33
Medlem
Det var dags för mitt tredje besök. Den första skrev jag om här medan det andra besöket inte ledde till nägot extra (förutom fantastisk kombo mellan thai & oljemassage). Jag drog till en salong norr om stan, mitt på dagen under helgen och möttes av en tom salong förutom en kvinna som lagade mat i ett närbeläget kök. Pröjsade, fick kvitto (dåligt tecken) och blev ledd till ett avskilt rum. Näckade, struntade i handduken och la mig på mage. Strax därpå kommer en annan kvinna in, kanske runt 30, ganska söt.

Det första hon gör är att leta fram handduken under mina ben och lägga den över rumpan (dåligt tecken nr.2). Massagen som följer är OK och befriad från pungsnudd (dåligt tecken nr 3) MEN framåt slutet blir det ett litet litet snudd under ljumskmassagen och soldaten vaknar. När hon är klar med ljumsken drar hon lite lätt i kuken och säger nägot som jag inte förstår. Eftersom inget har pekat på extra tolkar jag det som att hon bara påpekar att den är hård. Hon skrattar så jag vet att hon inte är fientligt inställd eller upprörd. När jag bara ler tillbaka drar hon tag igen och säger högre: Wake up, wake up!. Jag förstår fortfarande inte vad kvinnan menar, är det extra eller tycker hon bara att det är skoj att jag är hård? Dragningarna är inte alls sexuella. Jag fortsätter att le. Men då lyfter hon av handduken och tittar ned, nu går det inte längre att misstolka. 300 för ett dugligt HJ med runk och smek runt bollarna men när jag kommer så landar lite på min kind (haha) varpå hon utbrister: OH NO, not in your mouth!

Summa sumarum var det en trevlig start på helgen samtidigt som det oavsiktliga ansiktsprutet inte gjort så mycket, hade ju såklart föredragit att hon riktade det någon annanstans. Hade även önskat att hon teasat lite mer då det är halva nöjet.
Citera
2014-01-14, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grayson
Det var dags för mitt tredje besök. Den första skrev jag om här medan det andra besöket inte ledde till nägot extra (förutom fantastisk kombo mellan thai & oljemassage). Jag drog till en salong norr om stan, mitt på dagen under helgen och möttes av en tom salong förutom en kvinna som lagade mat i ett närbeläget kök. Pröjsade, fick kvitto (dåligt tecken) och blev ledd till ett avskilt rum. Näckade, struntade i handduken och la mig på mage. Strax därpå kommer en annan kvinna in, kanske runt 30, ganska söt.

Det första hon gör är att leta fram handduken under mina ben och lägga den över rumpan (dåligt tecken nr.2). Massagen som följer är OK och befriad från pungsnudd (dåligt tecken nr 3) MEN framåt slutet blir det ett litet litet snudd under ljumskmassagen och soldaten vaknar. När hon är klar med ljumsken drar hon lite lätt i kuken och säger nägot som jag inte förstår. Eftersom inget har pekat på extra tolkar jag det som att hon bara påpekar att den är hård. Hon skrattar så jag vet att hon inte är fientligt inställd eller upprörd. När jag bara ler tillbaka drar hon tag igen och säger högre: Wake up, wake up!. Jag förstår fortfarande inte vad kvinnan menar, är det extra eller tycker hon bara att det är skoj att jag är hård? Dragningarna är inte alls sexuella. Jag fortsätter att le. Men då lyfter hon av handduken och tittar ned, nu går det inte längre att misstolka. 300 för ett dugligt HJ med runk och smek runt bollarna men när jag kommer så landar lite på min kind (haha) varpå hon utbrister: OH NO, not in your mouth!

Summa sumarum var det en trevlig start på helgen samtidigt som det oavsiktliga ansiktsprutet inte gjort så mycket, hade ju såklart föredragit att hon riktade det någon annanstans. Hade även önskat att hon teasat lite mer då det är halva nöjet.

Nu har du lärt dig att det inte finns några dåliga tecken!

Kan inte låta bli att le när jag läser en del inlägg om putande rumpor och stönanden för att visa att man gillar det, folk viftar med pengar i förväg och alla som letar tecken på att det kanske erbjuds extra. Jag är inte ute efter något extra och gör ingenting, slappnar bara av och blir ändå sexuellt antastad
Citera
2014-01-14, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Nu har du lärt dig att det inte finns några dåliga tecken!

Kan inte låta bli att le när jag läser en del inlägg om putande rumpor och stönanden för att visa att man gillar det, folk viftar med pengar i förväg och alla som letar tecken på att det kanske erbjuds extra. Jag är inte ute efter något extra och gör ingenting, slappnar bara av och blir ändå sexuellt antastad

Haha, exakt. Har själv som tumregel att inte föreslå något extra själv utan vänta på frågan. Det kanske inte förändrar något men det ger mig någon slags ro. Erbjuds det inget extra så utgår jag från att inget extra finns.

Att strunta i handduken är en egen preferens men vill hon lägga på den så är det fine.
Citera
2014-01-14, 20:36
Medlem
samma här,,
Ligger alltid o väntar på erbjudandet,,,,,

skulle ALDRIG falla mig in o fråga !!

Går alltid ut nöjd
Citera
2014-01-14, 21:24
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grayson
Haha, exakt. Har själv som tumregel att inte föreslå något extra själv utan vänta på frågan. Det kanske inte förändrar något men det ger mig någon slags ro. Erbjuds det inget extra så utgår jag från att inget extra finns.

Att strunta i handduken är en egen preferens men vill hon lägga på den så är det fine.

Var du med på vad det var som skulle vakna såhär i efterhand då?
Citera
2014-01-15, 12:58
Medlem
Mitt 10de besök på mest olika salonger i Stockholm.

Fin och bra lokal i city. Trevlig och helt okey thaitjej ca 30år
Visar mig in i ett bås utan att ta betalt först.
Väl liggandes naken på madrassen ber om en halvtimme då jag har lite ont om tid. Hon börjar massera ryggen men efter 5min Säger hon bara rygg eller helkropp, jag svara helkropp då säger hon att det hinner hon inte jag får ta 1timme, igentligen har jag inte tid men tycker tjejen börjat bra så jag går med på en timme. Helt okey massage något mjuk dock.
Inget direkt snuddandes men ändå närgånget och skönt.
För första gången på 10 besök kommer inte frågan något som ifs inte gjorde så mycket efter som jag bestämt mig för att försöka hoppa över extra redan innan.
Klär på mig och går ut för att betala och blir rätt förvånad när hon vill ha 500kr
På TMG står det 350kr för timmes. Jag frågar men hon förstår inte eller vill inte förstå.
Strunt samma tänker jag det var 1 timmes skön massage så det får väll vara.
Citera
2014-01-15, 13:26
Medlem
Här kommer ett par blandade recensioner från mina tidigare besök

Första besöket på södra sidan, får eget rum och en trevlig tjej ca 30
Hon struntar i att lägga på handduken på rumpan när hon kommer in, börjar med ryggen som vanligt men kommer snart till benen mycket fokus på rumpan och snuddas en del, kuken ligger som vanligt nedåt och växer, plötsligt oljar hon in kuken som som nu blivit riktigt hård och börjar smeka hela kuken pungen och anus. Det är riktigt skönt och hon sitter gränsle över min ena vad och gnuggar sig imot mig.
Det ihop med den riktigt sköna massagen av min kuk gör att jag funderar på om de skulle vara möjligt att spruta redan nu, undra vad hon skulle säga då... Tillslut lyfter hon upp mina höfter så jag nu nästan står på alla fyra och hon fortsätter smeka och nu även runka min kuk.
Står så ett tag och till slut ber hon mig vända.
Då kommer frågan hon börjar med 500 jag prutar till 300 och hon klär av sig naken
Klart bästa kroppen hitils, fina mellan stora bröst, och en grymt fast rumpa.
Hon vänder den mot mig och svankar allt hon kan så jag kan komma åt att smeka hennes kön bakifrån.
Plötsligt gränslar hon mig och sätter sig på mitt bröst och gnuggar sig mot mig fortfarande riktigt mycket svamlandes och då börjar ett riktigt skönt HJ där jag ser och känner på henne bakifrån mitt framför ögonen. Det tar inte långtid innan jag sprutar.
Hon tvättar av mig noga och klär på sig.
Hon tittat på klockan och det har bara gått 40 min så hon ber mig lägga mig på mage igen.
De har jag aldrig varit med om men gör så. Hon fortsätter sin massage som till en början är väldigt lätt och skön för att sedan gå över till att fortsätta smeka min pung och kuk,
Ja tänker inte så mycket på de för den brukar inte vara så sugen direkt efter sprut men hon gör ett bra jobb och den växer sig hård igen. Efter ett tag rullar hon runt mig på rygg igen och oljar pånytt in kuken och börjar runka, jag får in mina händer innan för hennes trosor och dom korta shortsen och fingrar på hennes våta fitta samtidigt som hon runkar mig hårdare och hårdare, hon tittar upp på klockan och säger jag måste skynda mig för det är bara 5min kvar.
Jag klarar inte av att spruta igen så kort inpå så till slut säger hon vi får fortsätta nästa gång.
De blev inte mycket till massage av ryggen men destå mer av kuken
Totalt säkert 40min ägnades åt kuken, men de kan man väll inte klaga på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in