Här kommer ett par blandade recensioner från mina tidigare besök
Första besöket på södra sidan, får eget rum och en trevlig tjej ca 30
Hon struntar i att lägga på handduken på rumpan när hon kommer in, börjar med ryggen som vanligt men kommer snart till benen mycket fokus på rumpan och snuddas en del, kuken ligger som vanligt nedåt och växer, plötsligt oljar hon in kuken som som nu blivit riktigt hård och börjar smeka hela kuken pungen och anus. Det är riktigt skönt och hon sitter gränsle över min ena vad och gnuggar sig imot mig.
Det ihop med den riktigt sköna massagen av min kuk gör att jag funderar på om de skulle vara möjligt att spruta redan nu, undra vad hon skulle säga då... Tillslut lyfter hon upp mina höfter så jag nu nästan står på alla fyra och hon fortsätter smeka och nu även runka min kuk.
Står så ett tag och till slut ber hon mig vända.
Då kommer frågan hon börjar med 500 jag prutar till 300 och hon klär av sig naken
Klart bästa kroppen hitils, fina mellan stora bröst, och en grymt fast rumpa.
Hon vänder den mot mig och svankar allt hon kan så jag kan komma åt att smeka hennes kön bakifrån.
Plötsligt gränslar hon mig och sätter sig på mitt bröst och gnuggar sig mot mig fortfarande riktigt mycket svamlandes och då börjar ett riktigt skönt HJ där jag ser och känner på henne bakifrån mitt framför ögonen. Det tar inte långtid innan jag sprutar.
Hon tvättar av mig noga och klär på sig.
Hon tittat på klockan och det har bara gått 40 min så hon ber mig lägga mig på mage igen.
De har jag aldrig varit med om men gör så. Hon fortsätter sin massage som till en början är väldigt lätt och skön för att sedan gå över till att fortsätta smeka min pung och kuk,
Ja tänker inte så mycket på de för den brukar inte vara så sugen direkt efter sprut men hon gör ett bra jobb och den växer sig hård igen. Efter ett tag rullar hon runt mig på rygg igen och oljar pånytt in kuken och börjar runka, jag får in mina händer innan för hennes trosor och dom korta shortsen och fingrar på hennes våta fitta samtidigt som hon runkar mig hårdare och hårdare, hon tittar upp på klockan och säger jag måste skynda mig för det är bara 5min kvar.
Jag klarar inte av att spruta igen så kort inpå så till slut säger hon vi får fortsätta nästa gång.
De blev inte mycket till massage av ryggen men destå mer av kuken
Totalt säkert 40min ägnades åt kuken, men de kan man väll inte klaga på