Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-09, 18:40
Medlem
burksaltets avatar
Besök 7:
Burksaltet är ute och slår runt igen. Bestämde mig för någon dag sen att prova ett nytt ställe, i värsta fall får man ju bara en skön massage. Kollade upp några ställen i city som såg lovande ut och tog ett på mer eller mindre slump.

Källarlokal, såg bara ut att vara en som jobbade. En yngre, smal förmåga som de flesta nog skulle säga var mycket vacker. Burksaltet gillar dock lite mer bastanta kvinnor med skavanker. Nåja, inte snygg på min skala, men inte oattraktiv heller. Ber om en timmes oljemassage med dusch före. Hon visar mig till duschen och ger mig en handduk.

Duschen är riktigt bra. Bra med utrymme och bra vattentryck, har upplevt att båda dessa är det lite si och så med. Torkar, klär på mig och går till rummet. Möts där av massören som håller på pilla med madrassen och småprata lite. "Öh.. tja, ähh. näckar väl då.", sagt och gjort. Klär av mig allt och lägger mig till rätta, och får en stor handduk över mig. Hon ursäktar sig och försviner i vad som känns som 5-6 minuter, men var säkert kortare. Inte så bra första intryck.

Hon kom tillbaka och frågar om jag vill ha hård eller mjuk massage. Säger medel-hård och hon börjar massera, spenderar mycket tid på ryggen och är alltid proper med handduken och täcker över. Hon tar i rätt bra och vet vad hon gör, även om jag tycker det på sina ställen blev för mycket olja och kladdande. Någon enstaka snudd på insidan av låren, men inget annat. När det är dags för vändningen är hon mycket proper, håller upp handduken som skydd samtidigt som hon blundar. Börjar fundera på om det blir något extra över huvudtaget nu.

Det ändras dock rätt snabbt när hon masserar framsidan av benen. Hon börjar vid fötterna och trycker rätt hårt hela vägen upp. Alltså trycker med båda händerna på fötterna, smalbenet, etc.. När hon kommer till ljumskarna trycker hon rejält och håller jättelänge, jag ligger och blundar och njuter av massagen. Till slut öppnar jag ögonen och hon kollar rakt på mig och ler. Sedan går hon över till benen och flyttar handduken på rätt sätt, så den täcker paketet i mitten.

Vid benböjningen så faller den ju ut naturligtvis ("oj!") och då tar hon lite lätt i den och frågar om jag vill ha massage där med. Jag säger "Javisst, sen." Gillar massagen i sig också och sluta för tidigt är inte roligt. Hon godtar det och går över till andra benet och sedan magen. Sen är det dags för extra. Frågar vad hon erbjuder, hon säger att det beror på vad jag vill ha. Och här börjar väl betyget gå ner lite. Hon är snygg, och hon vet verkligen om det också och tar priser därefter. Jag tycker dock inte hon är supersnygg (beauty in the eye of the beholder etc) så jag är inte superintresserad av överpriser. Hon vill inte ta av sig alls för 500, vilket jag tycker är lite surt. B2B eller FS var det inte tal om första gången (vilket hon sa), inte heller helt säker på att jag skulle vågat fråga om priser på detta med tanke på de priser hon föreslog för ett simpelt HJ.

Förhandlar i alla fall till mig klämma på henne ovanpå kläderna för 500 med HJ. Överpris, till och med överpris om jag tyckt att hon var en 10:a. Kan ju dock inte neka till att hon har en fast kropp, men för små bröst för min smak och allmänt halvtrist inställning. Ok massering av "pisslemen" i alla fall, fast inte den där inlevelsen som andra (mindre attraktiva) massörer har haft. Där de verkligen ser ut att vara intresserade av att göra det så skönt som möjligt för kunden.

En lite skum sak var att var just som jag kom så fick jag så jävulsk kramp i ena vaden. Låg typ och gnydde, inte i njutning utan av smärta. Det skapade en lite konstig känsla av njutning och smärta samtidigt. Kunde knappt gå hem sedan och även nu några dar efteråt är det inte helt ok. Nåja, en snabb dusch efteråt och sen haltande gå mot tunnelbanan.

Högst osäkert att jag kommer komma tillbaka. Hon var objektivt snygg och inget fel på massagen eller lokalen, men lite dålig inställning och överpriser på allt. Tycker inte det är värt att betala extra till folk för att de är snygga, tar alla dagar i veckan en mindre snygg person som verkligen går in för det (eller i alla fall ger en uppfattningen om att de gör det), än någon som bara pumpar för att få det klart.

Citat:
<Fettsugning och carolina kallur>

Hehe, trevligt att ni uppskattar mina recensioner. Försöker vara så objektiv jag kan och skriva om allt, både det bra och det dåliga. Är ju verkligen ingen expert på området, då jag bara gjort 7 besök totalt, men har studerat tråden som en lurker i flera år.

En sak jag insett är dock att alla som har minsta intresse av det borde verkligen prova. Visst var man rätt närvös när man låg där för första gången, men de tar bra hand om en. Det värsta som kan hända är att du får en skön massage och inget mer. Har faktiskt aldrig fått en dålig massage än, klart en del är bättre än andra. Men det är alltid till ett mycket bra pris jämfört med andra massage-alternativ. Vill du ha extra så erbjuds det ofta också, är 100% än så länge om än med liten "sample size."
Citera
2013-08-09, 18:53
Bannlyst
För att vara "rookie" så har burksaltet en sensibel inställning. För en gammal veteran som jag (även om jag nääästan lagt av nu) så är beskrivningen av snyggingen och hennes cashmedvetande och Din reaktion mitt i prick. På mej slaknar det när jag fått den där känslan. Medan en hyfsat snygg 40 +- som dessutom kan massera kan uträtta underverk.
Citera
2013-08-09, 19:13
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nagorlundanormal
För att vara "rookie" så har burksaltet en sensibel inställning. För en gammal veteran som jag (även om jag nääästan lagt av nu) så är beskrivningen av snyggingen och hennes cashmedvetande och Din reaktion mitt i prick. På mej slaknar det när jag fått den där känslan. Medan en hyfsat snygg 40 +- som dessutom kan massera kan uträtta underverk.
Och hur är det med 19plus?
Citera
2013-08-09, 21:51
Medlem
Har uppmärksammat Thaimassage nu i och med skriverierna i Sydsvenskan. Har gått å vart bra sugen på lite närhet ett bra tag, så jag tänkte, avafan, det där får jag kolla upp!
Döm om min förvåning när jag jag inser att det är billigare att gå på thaimassage än vanlig "svensk" massage, iaf här nere i Malmö.
Ringde ett ställe idag och fick komma på lunchen. Ligger inte centralt men å andra sidan är allt innanför ringvägen på cykelavstånd här i Malmö.
Kom in på stället, satt en tjej i 25-30 år i en soffa och frågade om jag beställt. Jajamen, tydligen var inte hon "bossen", men bossens barn var i receptionen. Shit kids tänkte jag, hoppas massagen är ok, för här lär det inte bli något extra.
Jag betalade 350 och visades in i ett trevligt rum med en säng i vanlig sänghöjd. Klädde av mig och lade mig med handduk över arslet.
Tjejen kommer in och jag lyckas spana in henne, fin fast gump, sött ansikte, men väldigt små boobies. Hon kör standard massage med olja. Jag gör allt fel (iaf efter att ha läst lte här); säger att det är första ggn med thaimassage, aldrig varit i Thailand osv. Hon börjar skämta med mig, säger att hon häller gift på ryggen när hon tar sånt där tigerbalsam-doftande kräm. Att hon är 1000 år gammal. Att hon överlevt så länge genom att äta hjärtan. Giftet ska göra att jag inte ska gå ifrån henne, att jag ska stanna där för alltid. Sicket snack! Jag tycker iofs att det är rätt kul, när jag förstår vad hon säger. Hon säger att hon känner igen mig, å bla bla bla. Hon kommer åt genitalierna en hel del vid insidan av benen. Hon säger att mina lår är perfekta att grilla, jag frågar hur hon ska krydda mig osv. Jodå, hon ska äta upp mig själv när jag säger att hon måste bjuda in sina vänner om hon ska grilla mig, hon äter mycket...

Turn around!

Ok tänker jag, är det fel om jag får bånge? Jag bestämmer att det är det och försöker hålla tillbaka. Går ok. Hon ser mig i ögonen när hon masserar armarna och fnissar (fan va de fnissar de här thai-tjejerna). Skön massage. Jag har bestämt mig för att inte fråga, och erbjuds inget extra.

Efteråt frågar jag efter toa, hon skämtar och frågar om jag behöver hjälp eller om jag vill vara ensam. Jag Har redan loggat ur och språkförbistringen gör att jag bara skrattar och säger att det går bra.

Senare samma dag (idag) besöker jag ett annat ställe i de mer centrala delarna av Malmö. Litet ställe med madrass på golvet. Tjejen i 30-årsåldern med rejält underbett. Jävla bra massage, så in i. Denna gång är jag mindre pryd, försöker inte dölja att jag fått bånge när det är dags för turn around, tvärtom ser till att tänka lite extra på extra och lägger inte dit handduken själv. Hon packar in paketet och trycker i ljumskarna, jag försöker titta henne i ögonen men hon bara flinar tills ögonen blir streck. Vid benböjningen står den i givakt igen. Tänker att fan jag frågar. Uppe vid huvudet är hon, jag frågar
-Do you do extra?
-Dis paper, lady talk, pobem for me! Solly!
Nähä tänker jag inget extra här heller.
-You polis?
-No no police säger jag. You police?
Hon skrattar och kramar mig bakifrån när det är dags för sit-upen.
Fasen tänker jag, man kan bli beroende på det här.

Jag tänker inte sluta förrän jag får extra, å sen kan det fasen bli ännu svårare!

Men tydligen har artikeln i Sysvenska pajat business. Tjejen på sista stället menar att förut var det rejäl ruljans, nu är det "quiet".

Hmm, måste finnas något ställe som erbjuder. Måste bli bättre på att tyda tecknen.
Citera
2013-08-09, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Och hur är det med 19plus?

Käften!
Citera
2013-08-09, 23:08
Medlem
En trappa ner i källaren till ett fastighetshus, med balkongerna åt samma sidan som trappan. Man känner sig alltid lite skum när man går där. Stället ligger i söderort.

Jag hade rökt CB första gången jag var där, och det var ett krångel i sig att hitta dit i det tillståndet. På vägen passade jag på att njuta av solen och hålla mig borta från människor. Jag tas emot av V, en liten tjej i 20-års åldern. Talar bra svenska.

Lokalen hyser en dusch, och ett rum dörr och mysbelysning. Madrass mitt på golvet och thailändsk musik.

V tar pengarna och går och växlar, en timmes massage för ett hyggligt pris.

Jag klär av mig och lägger mig och snart kommer hon tillbaka med pengarna och börjar massera.

En ganska oengagerad massage och inte särskilt mycket småprat, men i det tillstånd jag befann mig i var det en helt annan sak. Hon började med de vanliga småsmekningarna och när hon hade retat upp mig till ett jättestånd beordrade hon "vänd om". Någon tidsuppfattning har jag dock inte... Massagen fortsatte på både armar och ben men det var ingen direkt hemlighet att vi snart skulle diskutera pris. Hon "råkade" lägga handen på kuken till slut och ursäktade sig med ett genomskinligt "oops".

600 spänn för en b2b och hon klädde vant av sig. Oljade in oss och började stryka sin smala kropp och små bröst mot mig för att ganska snart övergå till ett vanligt handjob. Fast hon inte använde några särskilda tricks eller ens visade en gnutta engagemang var det ändå en fantastisk upplevelse. De som vet att CB står för cannabis förstår säkert varför.

Jag föreslog knulla, men det ville hon inte gå med på, men hon hade inga problem med att mina händer var över hela henne. "Nästa gång", sa hon. Vid vår andra träff förstod jag att det var falsk marknadsföring, men ändå marknadsföring. Till slut kunde jag inte låta den stackars kvinnan vänta längre. Och trots att jag inte fick spruta på henne var det en orgasm av det kraftigare slaget. Tack Thailand, tack CB.

Jag fick för lite tillbaks i växel men tyckte inte att jag var den som skulle vara knusslig nu. De nästkommande gångerna var jag inte lika snål och det var aldrig några problem. Vi småpratar mer nu och hon engagerar sig mer. Låter mig till och med spruta på henne. Men knulla, då är det nästa gång.
Citera
2013-08-09, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Något störande i bland att det är en tjej i receptionen man pratar med,
en som visar till rummet och en tredje som kommer och gör själva massagen.

Hur gör ni om den som som skall massera inte uppfyller era utseendemässiga förväntningar ?
Accepterar att alla gånger kan man inte lyckas, eller försöker ni så snyggt som möjligt
backa er ut dealen ? Jag tycker det är knepigt.
Thailändare är ju rätt känsliga på artigheter och oartigheter men samtidigt man vet vad man
vill ha och när det inte infinner sig så blir man en smula besviken.

I bland undar man ju hur en del av damerna tänker ? +50 år och överviktigt sedan blir hon sur
när man inte är intreserad av "extra".....

Visst har utseendet betydelse, jag skulle ljuga annars. Även på Ica ställer jag mig i kön med snyggast kassörska om två köer är lika långa. Det är roligare att bli masserad av någon som har ett utseende som tilltalar även om en bra massage väger mest. Samtidigt är det en del av spänningen att inte veta i förväg vem som masserar. För några år sedan när jag var mera slösaktig så brydde jag mig inte men det har blivit viktigare nu när jag inte går så ofta att det blir bra varje gång och jag kör på säkra kort.

Som sagt kan det vara lite känsligt när man inte vet vem som ska massera och när man väl ligger naken på britsen/golvet är det svårt att backa ur. Ibland vet man ju inte vem som kommer in för att massera. Men då är det bara blunda och njuta ändå.

Det har hänt att jag i sista sekund backat ur. Ett sätt kan vara att fråga om de tar kort, oftast gör de inte det och då säger du att du måste gå och hämta kontanter. Eller titta på mobilen och upptäcka att du fått ett samtal som du missat och som du måste ringa upp först.
Citera
2013-08-10, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Visst har utseendet betydelse, jag skulle ljuga annars. Även på Ica ställer jag mig i kön med snyggast kassörska om två köer är lika långa.

Jag ställer mig i kön med den snygga kassörskan oavsett hur mycket längre den kön e......

Brukar också backa ut med nån lam ursäkt om dom är för fula. Min vanligasta patetiska är att jag gör en snabb sondering av "tillgängligt" i den slita skinnsoffan.

Frågan kommer alltid fort, massag?

1: ser jag nåt trevligt/skapligt/inte helt motbjudande så säger jag ja tack, kan hon massera? Eller så vänder jag mig direkt till massösen. Funkar ofta. Har missat nån gång då nån studsar upp och jag inte vill vara taskig.

2: det ser för jävligt ut eller riktigt skabbig lokal så frågar jag efter pris, lita allmäna frågor om man behöver boka eller nåt annat meningslöst. Tar ett kort och går.

3: är det kö med runkgubbar så vänder jag i dörren.
Citera
2013-08-10, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andkal
Har uppmärksammat Thaimassage nu i och med skriverierna i Sydsvenskan. Har gått å vart bra sugen på lite närhet ett bra tag, så jag tänkte, avafan, det där får jag kolla upp!
Döm om min förvåning när jag jag inser att det är billigare att gå på thaimassage än vanlig "svensk" massage, iaf här nere i Malmö.
Ringde ett ställe idag och fick komma på lunchen. Ligger inte centralt men å andra sidan är allt innanför ringvägen på cykelavstånd här i Malmö.
Kom in på stället, satt en tjej i 25-30 år i en soffa och frågade om jag beställt. Jajamen, tydligen var inte hon "bossen", men bossens barn var i receptionen. Shit kids tänkte jag, hoppas massagen är ok, för här lär det inte bli något extra.
Jag betalade 350 och visades in i ett trevligt rum med en säng i vanlig sänghöjd. Klädde av mig och lade mig med handduk över arslet.
Tjejen kommer in och jag lyckas spana in henne, fin fast gump, sött ansikte, men väldigt små boobies. Hon kör standard massage med olja. Jag gör allt fel (iaf efter att ha läst lte här); säger att det är första ggn med thaimassage, aldrig varit i Thailand osv. Hon börjar skämta med mig, säger att hon häller gift på ryggen när hon tar sånt där tigerbalsam-doftande kräm. Att hon är 1000 år gammal. Att hon överlevt så länge genom att äta hjärtan. Giftet ska göra att jag inte ska gå ifrån henne, att jag ska stanna där för alltid. Sicket snack! Jag tycker iofs att det är rätt kul, när jag förstår vad hon säger. Hon säger att hon känner igen mig, å bla bla bla. Hon kommer åt genitalierna en hel del vid insidan av benen. Hon säger att mina lår är perfekta att grilla, jag frågar hur hon ska krydda mig osv. Jodå, hon ska äta upp mig själv när jag säger att hon måste bjuda in sina vänner om hon ska grilla mig, hon äter mycket...

Turn around!

Ok tänker jag, är det fel om jag får bånge? Jag bestämmer att det är det och försöker hålla tillbaka. Går ok. Hon ser mig i ögonen när hon masserar armarna och fnissar (fan va de fnissar de här thai-tjejerna). Skön massage. Jag har bestämt mig för att inte fråga, och erbjuds inget extra.

Efteråt frågar jag efter toa, hon skämtar och frågar om jag behöver hjälp eller om jag vill vara ensam. Jag Har redan loggat ur och språkförbistringen gör att jag bara skrattar och säger att det går bra.

Senare samma dag (idag) besöker jag ett annat ställe i de mer centrala delarna av Malmö. Litet ställe med madrass på golvet. Tjejen i 30-årsåldern med rejält underbett. Jävla bra massage, så in i. Denna gång är jag mindre pryd, försöker inte dölja att jag fått bånge när det är dags för turn around, tvärtom ser till att tänka lite extra på extra och lägger inte dit handduken själv. Hon packar in paketet och trycker i ljumskarna, jag försöker titta henne i ögonen men hon bara flinar tills ögonen blir streck. Vid benböjningen står den i givakt igen. Tänker att fan jag frågar. Uppe vid huvudet är hon, jag frågar
-Do you do extra?
-You polis?

Jag tänker inte sluta förrän jag får extra, å sen kan det fasen bli ännu svårare!

Men tydligen har artikeln i Sysvenska pajat business. Tjejen på sista stället menar att förut var det rejäl ruljans, nu är det "quiet".

Hmm, måste finnas något ställe som erbjuder. Måste bli bättre på att tyda tecknen.

Grattis, två i rad vet jag fan inte om nån lyckats med innan..... Du kan vara på väg mot en oslagbar svit här, keep up the good work

Massöserna i Malmö kommer att bli ganska smala, tacka SydSvenskan för det.

Samma sak hände mig idag faktiskt, fick en monstermassage. Riktig massör, hon var riktigt ful. Oljade in och klubbade skiten ur min stackars kropp. Bästa massagen nånsin. Dock helt osensuell, inte en antydan till pungpet. Stor handduk över hela tiden. Fick frågan om jag ville ha handduk på efter vändning och det ville jag. Var faktiskt första gången det helt saknades kuk-teasning, saknade det som fan. Gick dit för massagen så jag skall inte gnälla men det känns snopet och lite konstigt. Hade förvisso bestämt mig för att tacka nej till extra när jag såg kvinnan men det har jag bestämt mig för andra gånger med och utfallet har varit "så där".

Om hon bara hade varit 19, sett ut som en fotomodell, sugit upp handduken i röven på mig och masserat som idag så hade jag gift mig med henne....
Citera
2013-08-10, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andkal
Tänker att fan jag frågar. Uppe vid huvudet är hon, jag frågar
-Do you do extra?
-You polis?

Snälla låt frågan komma ifrån Massösen!!! Det är ju just därför detta uppmärksammas i pressen folk låter inte Massösen bestämma!!
Citera
2013-08-10, 18:57
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk

Hon har tagit av sig upptill och jag suger i mig en bröstvårta. Brösten är snygga naturliga och av c-storlek. Jag berömmer henne och klämmer så mycket jag kan på de fina brösten.

.

Haha, jag kan se dig framför mig! Hoppas du inte var för hårdhänt bara...
Citera
2013-08-10, 19:34
Medlem
KungensFrillas avatar
Andra besöket hos denna dam På tal om Runes Ruskiga tutthistoria

Ett riktigt rum, men ingen dörr. Bara ett draperi som hela tiden vill blåsa upp. Värmen gör att ytterdörren står öppen. Tonårsdottern sitter bredvid sin mor i soffan när jag kommer.

Massösinnan står bredvid när jag klär av mig och hon lägger ingen handduk på. Det känns eggande och skönt. Känner ingen som helst blygsel med denna charmiga thai-inna. Starka men lite ostrukturerade nypor. Hon jobbar koncentrerat och ibland ser man tungspetsen mellan hennes läppar. Salongen ska gälla för att vara seriös. Hmm.

Hennes händer går med jämna mellanrum upp i ljumskarna och stryker lätt emot paketet, men inget uppenbart retande. Jag blir mer och mer kåt. Hon sätter sig på mitt vänstra lår och masserar magen ganska nära roten. Jag har under tiden smekt hennes lår och rumpa. En och annan hotande knytnäve i luften som bara får mig att le.

Hon böjer sig över mig så att hon står på alla fyra och masserar upp mot axlarna med ena handen. Min hand kommer lätt under den vida jackan/toppen och jag smeker hennes mage. Protester och hon pekar mot draperiet.

Jag är kåt som fan och min hand är snart tillbaka på hennes mage. Den här gången går det bra. Så kan jag inte hålla mig utan sätter mig upp och tar henne i famn. Jag försöker kyssa henne men hon vänder bort ansiktet. Jag kysser hennes hals runt om istället. Svaga protester. Så trycker hon ner mig på madrassen igen (jag tvingar mig aldrig på nån, utan har hela tiden känselspröten ute).

Så gränslar hon mitt högra lår och trycker samtidigt upp sitt knä mellan paketet och röven. Hon håller undan paketet med sin högra hand och masserar samtidigt magen med sin vänstra. Jag håller på att bli tokig och sätter mig upp igen. Jag tar henne i famn och försöker återigen kyssa henne. Samma bortvända ansikte. Jag ger henne heta kyssar runt om på halsen och ner mot brösten.

Mina händer är under jackan och smeker magen. Jag drar ner blixtlåset i jackan till hälften. Svaga protester. Jag börjar kyssa henne efter kanten på bh:n och samtidigt går min andra hand upp och smeker brösten. Jag lossar bh:n i ryggen. Inga protester! Jag lyfter upp bh:n. Söta tuttar med såna mörkbruna vårtor som jag älskar.

Jag tar bröstet i munnen och börjar suga. Så tar hon mitt ansikte och flyttar över till det andra bröstet och samtidigt roterar hennes höfter och hon gnider sig mot mitt lår. Så plötsligt tar hon bort mig, pekar på draperiet och viskar: Min dotter!

Mycket riktigt, efter avtorkningen när jag kommer ut genom draperiet, står dottern bara ett par meter bort och låtsas läsa i en tidning. Hon tittar på mig med stora ögon och halvöppen mun...
Senast redigerad av KungensFrilla 2013-08-10 kl. 19:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in