Flashback bygger pepparkakshus!
2019-03-25, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Var i Göteborg i jobbet men visste att jag skulle få lite tid över så ville så klart testa vad denna stad har att erbjuda. Hade fått några tips av bröder här och samtliga pekade till samma ställe med tanke på var jag befann mig.
Sagt och gjort så körde jag dit, hittade stället men blev lite orolig när jag kom dit för ingen flagga och open-skylten var släckt men ringde på. Tog en minut innan en söt thaitjej öppnade, och jodå de hade tid för mig.
Klädde av mig och la mig till rätta och väntade, och väntade, och väntade. Låg säkert fem minuter innan hon kom in ombytt och klar. Sen började en helt ok massage på ryggen och jag kände hennes hud när hon satt på mitt ben. När ryggen var klar drog hon sakta naglarna ner längs ryggen över skåran ner mot pungen och då förstod jag att mer var att vänta. Efter ryggen tog hon armar och ben och emellanåt teasade hon rejält med sina naglar. Givetvis visade jag min uppskattning.
Efter ca 30 minuter kom vändningen och hon började massera överkroppen stående vid mitt huvud så hon lutade ner brösten över ansiktet. Najs. Därefter var det benens tur men det varade inte så länge innan frågan kom.
Eftersom jag gjort resan till Gbg och jag var sugen på henne siktade jag på FS men det ville hon ha 2500:- för. Lite mycket tyckte jag så frågade efter BTB, där låg priset på 1500:-. För mycket det oxå men förhandlingen var igång. Hon gick inte lägre än 2000:- för FS men BTB fick jag för 1000:-. Lite för högt men accepterade, ville ju ha ut något av besökt och tur var väl det.
Hon klädde av sig och fram kom en i mina ögon fin kropp med fin rakad mus. Hon kryper upp på britsen och börjar hångla upp mig med sina härliga läppar och kör riktiga tungkyssar. Shit tänkte jag. Det var inte mycket till BTB, men det var bara att köra på med att suga hennes bröst och pulla hennes våta fitta och det lät som hennes stön var äkta. Efter en stund gick hon ner och började slicka pungen och suga utan kondom, och bra var hon. Tog den djupt i munnen samtidigt som hon tittade på mig med sina kåta ögon. Sen satte hon sig upp på mig och gned fittan mot kuken och shit vad nära det var att den gled in. Fick nästan känslan att hon ville ha den i sig men hejdade mig.
La ner henne på rygg och slickade henne och hon njöt av det innan jag kröp upp närmare ansiktet så hon kunde suga igen. Avslutade med att hon runkade av mig samtidigt som jag pullade henne och sprutade till slut över mage, bröst och hals. Så jävla härligt. Lätt värt pengarna kan jag säga.
Hade jag inte haft så långt dit (bor i Skåne) så skulle jag lätt besökt henne igen.

Härligt, har också provat några i Gbg men inte så nice som den du beskriver..
Håller mig till Skåne som innan..
Citera
2019-03-27, 09:50
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prask
Har länge sprungit på en annan (seriös?) salong där jag aldrig fått eller blivit erbjuden mer än massage, men blev så klart sakta men säkert sugen på att testa något annat. Dessvärre säger lagstiftningen (och mina egna bekymmer) något annat så blev aldrig av. Men så under ett besök i Prag provade jag både Erotiskt och B2B, och fick blodad tand så att säga, så väl hemma i Sverige började jag snabbt smida planer på att försöka få ett erbjudande här på hemmaplan.

Hittar en salong i söderförort som verkar lovande. Ringer med kort varsel och frågar om tid finns för en timme och det gör det så tar mig prompt dit. Näckar (vilket jag inte gjort på mitt "vanliga" ställe) och lägger mig tillrätta, med handduken slarvigt lagd över rumpan. Tjejen sprider ut den lite bättre så att jag nästan ligger som under en filt. Massera kunde hon, och djävlar vad det behövdes. Visste inte att jag stelnat till så pass mycket. Vändning och sen väldigt mycket massage kring ljumskarna. Hon går dock raskt vidare till resten utav kroppen, men frågan kommer precis i slutet då hon obekymrat lägger handen på paketet och frågar "massage here?" Tackar dock nej, en annan kund gick precis förbi utanför skynket och jag tappade lusten helt. Har dessutom inga kontanter med mig (och "det" vill jag fan inte betala med Swish ) så tackar artigt nej. Inga sura miner utan hon fortsätter som om inget hänt. Duschar och går hem.

Några dagar senare så har kåtheten byggt upp ett jävla tryck i mig och jag bokar en ny tid. Samma bra massage, men då jag lade kuken i söderläge denna gång kommer hon åt den flera gånger, även om jag inte vill kalla det riktig teasing. Vänder på mig och hon börjar köra igenom framsidan. Dessvärre springer hon ut när en ny kund knackar på och jag kommer av mig lite, känns sådär att hon ska servera vatten och ta betalt av någon annan när man ligger där. Nåväl, hon återvänder och ursäktar sig. Mot slutet får jag frågan igen och tackar denna gången ja. Kostnad 500kr. Försöker få ner priset till 300 men hon säger återigen 500 och jag ger mig. Hade på förhand bestämt att jag endast skulle jaga ett HJ och kunde acceptera visst överpris, var ju mer ute för att testa vattnen lite och inte försöka få det så billigt som möjligt. Hatar dessutom att pruta, tror detta var andra eller tredje gången jag gör det någonsin.

Bort med handduken och ett helt OK HJ påbörjas. Är helt slak till att börja med men hon eggar snabbt igång mig. Känner att hon är in och pillar lite mellan pung och anus vilket jag älskar. Tittar på henne medan hon "arbetar", och när jag inser att hennes guppande tuttar är bra mycket större än jag först insett kan jag inte hålla emot längre. Blir snabbt visad till duschen, får sen ett glas vatten och betalar innan jag går därifrån.

Lokaler: 2/10 Verkar ligga diskret men är en förvånansvärt vältrafikerad gata. Endast skynke för rummen.
Massagen: 8/10
HE: 4/10 Skönt, men inte värt priset

Om man ska jämföra med mina besök i Prag så står sig detta väldigt dåligt. Prismässigt ligger man på ungefär samma, men fördelen med erotiskt/B2B är att man kör på detta redan från start. Man slipper hoppas på att just denna tjejen gör det man vill osv. Priset är dessutom redan satt så någon förhandling behövs inte. Den största fördelen är så klart att thaimassagen finns på hemmaplan, enkelt att slinka in efter jobbet eller på lunchen. Risken att åka fast för sexköp här hemma känns så liten att den inte är värd att ta med i beräkningarna.

Summa summarum: Inte fått febern eller fastnat i träsket. Är ute efter annat helt enkelt.

Hitta ett ställe med riktiga dörrar. Skynken kan leda till pinsamheter.
Citera
2019-03-27, 16:12
Medlem
Efter några månaders frånvaro kom suget tillbaka och började dagen med ett besök på ett nytt ställe efter lite sökning på TMG.

Kommer in i salongen och det är en väldigt liten salong och endast en som verkar jobba. Ung tjej i 25-30 års åldern.
Jag betalar för 1 timmas massage och leds in i rummet. Hon går ut från rummet och låser ytterdörren.
Tar av mig kläderna, lägger mig på britsen med soldaten i norrläge.
Hon kommer tillbaka in och sätter sig på mig och drar ut kroppen ganska hårt, men skönt.
Sen börjar hon massera in baksidan med olja med extra fokus runt insida lår och spänningen försvinner direkt. Hon fortsätter massera baksidan i några minuter innan jag ska vända mig. Soldaten står i norrläge och hon fnissar till och jag ler bara mot henne.
Hon sätter sig på mina lår, väldigt intimt och masserar mitt bröst och fortsätter neråt.
Hennes händer är på insidan av låren och hon masserar runt soldaten som är i full givakt och fnissar lite. Hon frågar om jag vill ha något mer samtidigt som hon snuddar lite.
Jag frågar vad som erbjuds och hon säger att jag kan få allt. Jag frågar hur mycket och hon fnissar och säger 1000. Jag tycker det verkade billigt, men frågar ändå om 500 och hon går med på det.
Hon tar av sig byxorna samt trosorna och drar ner linnet och BH:n under brösten.
Jag frågar om jag får ta på hennes fitta och hon fnissar till och nickar. Hon är redan våt och jag stoppar in först ett finger sedan två och pullar henne försiktigt fram och tillbaka samtidigt runkar hon min kuk.
Hon lägger mig ner på britsen och trär på en kondom och sätter sig långsamt på kuken och rider mig fram och tillbaka. Det tar inte många minuter innan jag fyller kondomen.
Hon får lite dricks för stunden.

Bra start på dagen
Citera
2019-03-27, 19:29
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winwin100
Efter några månaders frånvaro kom suget tillbaka och började dagen med ett besök på ett nytt ställe efter lite sökning på TMG.

Kommer in i salongen och det är en väldigt liten salong och endast en som verkar jobba. Ung tjej i 25-30 års åldern.
Jag betalar för 1 timmas massage och leds in i rummet. Hon går ut från rummet och låser ytterdörren.
Hon kommer tillbaka in och sätter sig på mig och drar ut kroppen ganska hårt, men skönt.
Sen börjar hon massera in baksidan med olja med extra fokus runt insida lår och spänningen försvinner direkt. Hon fortsätter massera baksidan i några minuter innan jag ska vända mig. Soldaten står i norrläge och hon fnissar till och jag ler bara mot henne.
Hon sätter sig på mina lår, väldigt intimt och masserar mitt bröst och fortsätter neråt.
Hennes händer är på insidan av låren och hon masserar runt soldaten som är i full givakt och fnissar lite. Hon frågar om jag vill ha något mer samtidigt som hon snuddar lite.
Jag frågar vad som erbjuds och hon säger att jag kan få allt. Jag frågar hur mycket och hon fnissar och säger 1000. Jag tycker det verkade billigt, men frågar ändå om 500 och hon går med på det.
Hon tar av sig byxorna samt trosorna och drar ner linnet och BH:n under brösten.
Jag frågar om jag får ta på hennes fitta och hon fnissar till och nickar. Hon är redan våt och jag stoppar in först ett finger sedan två och pullar henne försiktigt fram och tillbaka samtidigt runkar hon min kuk.
Hon lägger mig ner på britsen och trär på en kondom och sätter sig långsamt på kuken och rider mig fram och tillbaka. Det tar inte många minuter innan jag fyller kondomen.

Bra start på dagen

Underbart med sexnoveller så här på kvällningen.
Citera
2019-03-27, 20:36
Medlem
Citat:

Bra start på dagen

Lät inte så illa och priset kan man inte klaga på. Vilken stad var det du fick denna massage?
Citera
2019-03-28, 10:31
Medlem
Citat:

Bra start på dagen
Härligt. låter nästan för bra speciellt med det låga priset men du var kanske extra charmig. Vilken stad var det?
Citera
2019-03-28, 22:02
Medlem
Annonsering. Har haft många trevliga stunder med damer i Thai massage salonger. Vilket också givit trevliga vänner på Facebook. Dock har jag fått annonser av Thaimassage med bilder av fina bröst på damerna. Låter som en polisfälla. Liknande erfarenheter?
Citera
2019-03-28, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufftiger66
Annonsering. Har haft många trevliga stunder med damer i Thai massage salonger. Vilket också givit trevliga vänner på Facebook. Dock har jag fått annonser av Thaimassage med bilder av fina bröst på damerna. Låter som en polisfälla. Liknande erfarenheter?

Nix känner inte igen alls.
Jag har ibland mailat salonger och frågat efter foton på tjejerna (om det inte funnits på hemsidan) men det har aldrig funkat tyvärr.
Citera
2019-03-29, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufftiger66

Polisfällor är inte tillåtna i Sverige enligt svensk lagstiftning – det är inte som i USA. Men journalister har ju ibland utgivit sig för att till exempel vara mycket unga prostituerade för att få ett bra reportage.
Citera
2019-03-30, 14:16
Medlem
Fredag eftermiddag och vår i luften, ett tillfälle som passar utmärkt för en stunds massage. Sagt och gjort, lämnar jobbet för dagen och styr kosan mot en av salongerna i Stockholms innerstad. Har besökt stället tidigare och blev då furstligt behandlad, nu är det ny regi och nytt namn så jag tänkte att det kunde vara kul att prova om servicenivån hållit i sig.
Pling plong på dörren som strax öppnas av en ganska söt tjej i 30-årsåldern. Klargör att jag är intresserad av en timmes oljemassage, inga problem, tid finns så jag slantar och får ett kvitto. I en soffa sitter inte mindre än fyra sötnosar så jag tar mod till mig och frågar vem av dem som masserar bäst. Nu blir det lite fnitter och de pratar sinsemellan på thai. Så reser sig alla ur soffan och visar upp sig inför mig, ler och kråmar sig lite. Jag fastnar för en massös som är både söt och som ser ut att ha äkta bröst, är ingen fan av silikon.
Hon tar mig i handen och visar in mig på rummet. Eftersom jag varit på jobbet hela dagen frågar jag om det är ok att ta en dusch före massagen och det är inga problem. Hon lämnar mig, jag klär av mig och tar en handduk runt höfterna. Hon kommer strax in på rummet och visar mig till duschen. Nyduschad stegar jag tillbaka till rummet där min massös väntar. Tar plats på madrassen och hon skrider till verket. Börjar som vanligt med benen och jobbar sig uppåt. När det är dags för övre låren åker handduken av och hon sätter sig över mina ben. Hon är klädd i ganska kort och ett linne så det blir en skön hudkontakt. Så är det rumpans tur och den får en hel del uppmärksamhet, emellanåt glider händerna nedåt och in under mina ljumskar. Visar att jag gillar vad hon gör genom att sära lite på benen och sucka njutningsfullt. Hon uppfattar mina signaler och börjar massera insidan av låren, då blir det mycket pungsnudd. När det är dags för axlar och rygg sätter hon sig på huk ovanför huvudet och masserar ryggen uppifrån och ned. När hon gör det pressas hennes bröst mot nacken, efter en stund sträcker hon sig ända ned mot rumpan vilket innebär att jag har hennes mus tryck mot nacken. Efter en stund rätar hon på sig och jobbar med axlarna. Nu har jag perfekt insyn och hennes mus är bara någon decimeter bort. Stryker kinden mot insidan av hennes nakna oljiga lår och hon fnittrar lite.
Klapp, klapp. Nu är det dags för vändning. Ingen handduk och kamraten svajar i luften. Så blir det massage av axlar, bröst och mage innan fokus läggs på ljumskarna. Mycket beröring av kamraten som blir allt hårdare.
Så kommer frågan om extra, en fråga som givetvis besvaras med ja. Efter en stunds förhandlande kommer vi överens om FS med inledande B2B. Eftersom jag tycker om att klä av tjejer tar jag snabbt initiativet och hjälper henne av med linne, kjol, BH och trosor. Bingo, brösten är äkta och dessutom fasta och i en storlek som passar min smak perfekt. En uppskattad detalj är att hon inte är slätrakad utan har en sexig liten sträng på venusberget. Föreslår att jag får börja med att massera henne, hon verkar uppskatta förslaget och sträcker ut sig på madrassen. Jag börjar med vaderna och jobbar uppåt, hon är verkligen snygg och fast i både ben och rumpa. Jobbar lite med hennes skinkor innan jag särar lite på benen och smeker hennes mus. Hon verkar tycka om behandlingen för hon suckar och putar med rumpan. När jag pullar henne känns hon riktigt blöt.
Daskar lite lätt på rumpan och hon vänder sig. Börjar med brösten och är snart nere mellan benen. Frågar om jag får smaka och hon nickar ivrigt. Slickar henne länge och väl, ingen tvekan om att hon gillar behandlingen för hon suckar ljudligt, ta händerna kring mitt huvud och gnider sig mot mig. Föreslår att vi byter till en 69:a och hon är med på noterna. Grenslar mig, böjer sig ned och tar mig i munnen. En härlig stund innan jag känner att det är dags att gå vidare om jag inte skall komma. Hon fiskar fram en kondom och rullar på den med hjälp munnen. Jag vill gärna börja bakifrån och hon ställer sig på alla fyra, svankar med ryggen och putar med rumpan. Det är hur skönt som helst att pumpa på med händerna ömsom på hennes höfter ömsom på de fasta brösten. Nära nu och jag ber henne vända sig. Hon lägger sig på rygg och skrevar och när jag kommer in i hennes underbart varma och fuktiga mus tar det inte lång tid innan jag fyller kondomen.
Efter en liten stund rullar jag av och blir avtorkad med en våt handduk. Hon lägger sig tätt intill mig och vi kelar. Det finns tid kvar och hon frågar om jag vill ha mer massage, visst gärna det. Jag ligger på rygg och hon masserar mina fötter, jätteskönt. Hon jobbar sig uppåt och när hon kommer till låren börjar jag känna mig småkåt igen så kamraten börjar så sakteliga växa. Snart är hon uppe vid ljumskarna och jag är riktigt hård igen. Hon häller en försvarlig mängd olja på kamraten och påbörjar ett HJ. Det tar ju alltid lite längre tid gång två så hon får hålla på en stund. När de välbekanta ryckningarna börjar komma böjer hon sig ned, tar mig i munnen och suger till dess jag kommer i hennes mun.
Ännu en avtorkning, lite kelande och sen en välbehövlig dusch.
Påklädd och lätt i sinnet får jag ett glas vatten, en stor kram. Precis när jag skall gå ställer hon sig på tå och viskar "welcome back soon" samtidigt som hon stryker mig i grenen.

Kan konstatera att servicenivån fortfarande är på topp!
Citera
2019-03-30, 17:15
Medlem
B-types avatar
Tog en massage i innerstan. Slutade med en av de bästa massagestunderna någonsin och fs med analt (hennes förslag) med en jättesnygg 28 årig tjej till ett mycket rimligt pris.
Kommer att bli ett par återbesök.
Citera
2019-03-30, 17:22
Medlem
RKTJMTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av per-i-hagen
Fredag eftermiddag och vår i luften, ett tillfälle som passar utmärkt för en stunds massage. Sagt och gjort, lämnar jobbet för dagen och styr kosan mot en av salongerna i Stockholms innerstad. Har besökt stället tidigare och blev då furstligt behandlad, nu är det ny regi och nytt namn så jag tänkte att det kunde vara kul att prova om servicenivån hållit i sig.
Pling plong på dörren som strax öppnas av en ganska söt tjej i 30-årsåldern. Klargör att jag är intresserad av en timmes oljemassage, inga problem, tid finns så jag slantar och får ett kvitto. I en soffa sitter inte mindre än fyra sötnosar så jag tar mod till mig och frågar vem av dem som masserar bäst. Nu blir det lite fnitter och de pratar sinsemellan på thai. Så reser sig alla ur soffan och visar upp sig inför mig, ler och kråmar sig lite. Jag fastnar för en massös som är både söt och som ser ut att ha äkta bröst, är ingen fan av silikon.
Hon tar mig i handen och visar in mig på rummet. Eftersom jag varit på jobbet hela dagen frågar jag om det är ok att ta en dusch före massagen och det är inga problem. Hon lämnar mig, jag klär av mig och tar en handduk runt höfterna. Hon kommer strax in på rummet och visar mig till duschen. Nyduschad stegar jag tillbaka till rummet där min massös väntar. Tar plats på madrassen och hon skrider till verket. Börjar som vanligt med benen och jobbar sig uppåt. När det är dags för övre låren åker handduken av och hon sätter sig över mina ben. Hon är klädd i ganska kort och ett linne så det blir en skön hudkontakt. Så är det rumpans tur och den får en hel del uppmärksamhet, emellanåt glider händerna nedåt och in under mina ljumskar. Visar att jag gillar vad hon gör genom att sära lite på benen och sucka njutningsfullt. Hon uppfattar mina signaler och börjar massera insidan av låren, då blir det mycket pungsnudd. När det är dags för axlar och rygg sätter hon sig på huk ovanför huvudet och masserar ryggen uppifrån och ned. När hon gör det pressas hennes bröst mot nacken, efter en stund sträcker hon sig ända ned mot rumpan vilket innebär att jag har hennes mus tryck mot nacken. Efter en stund rätar hon på sig och jobbar med axlarna. Nu har jag perfekt insyn och hennes mus är bara någon decimeter bort. Stryker kinden mot insidan av hennes nakna oljiga lår och hon fnittrar lite.
Klapp, klapp. Nu är det dags för vändning. Ingen handduk och kamraten svajar i luften. Så blir det massage av axlar, bröst och mage innan fokus läggs på ljumskarna. Mycket beröring av kamraten som blir allt hårdare.
Så kommer frågan om extra, en fråga som givetvis besvaras med ja. Efter en stunds förhandlande kommer vi överens om FS med inledande B2B. Eftersom jag tycker om att klä av tjejer tar jag snabbt initiativet och hjälper henne av med linne, kjol, BH och trosor. Bingo, brösten är äkta och dessutom fasta och i en storlek som passar min smak perfekt. En uppskattad detalj är att hon inte är slätrakad utan har en sexig liten sträng på venusberget. Föreslår att jag får börja med att massera henne, hon verkar uppskatta förslaget och sträcker ut sig på madrassen. Jag börjar med vaderna och jobbar uppåt, hon är verkligen snygg och fast i både ben och rumpa. Jobbar lite med hennes skinkor innan jag särar lite på benen och smeker hennes mus. Hon verkar tycka om behandlingen för hon suckar och putar med rumpan. När jag pullar henne känns hon riktigt blöt.
Daskar lite lätt på rumpan och hon vänder sig. Börjar med brösten och är snart nere mellan benen. Frågar om jag får smaka och hon nickar ivrigt. Slickar henne länge och väl, ingen tvekan om att hon gillar behandlingen för hon suckar ljudligt, ta händerna kring mitt huvud och gnider sig mot mig. Föreslår att vi byter till en 69:a och hon är med på noterna. Grenslar mig, böjer sig ned och tar mig i munnen. En härlig stund innan jag känner att det är dags att gå vidare om jag inte skall komma. Hon fiskar fram en kondom och rullar på den med hjälp munnen. Jag vill gärna börja bakifrån och hon ställer sig på alla fyra, svankar med ryggen och putar med rumpan. Det är hur skönt som helst att pumpa på med händerna ömsom på hennes höfter ömsom på de fasta brösten. Nära nu och jag ber henne vända sig. Hon lägger sig på rygg och skrevar och när jag kommer in i hennes underbart varma och fuktiga mus tar det inte lång tid innan jag fyller kondomen.
Efter en liten stund rullar jag av och blir avtorkad med en våt handduk. Hon lägger sig tätt intill mig och vi kelar. Det finns tid kvar och hon frågar om jag vill ha mer massage, visst gärna det. Jag ligger på rygg och hon masserar mina fötter, jätteskönt. Hon jobbar sig uppåt och när hon kommer till låren börjar jag känna mig småkåt igen så kamraten börjar så sakteliga växa. Snart är hon uppe vid ljumskarna och jag är riktigt hård igen. Hon häller en försvarlig mängd olja på kamraten och påbörjar ett HJ. Det tar ju alltid lite längre tid gång två så hon får hålla på en stund. När de välbekanta ryckningarna börjar komma böjer hon sig ned, tar mig i munnen och suger till dess jag kommer i hennes mun.
Ännu en avtorkning, lite kelande och sen en välbehövlig dusch.
Påklädd och lätt i sinnet får jag ett glas vatten, en stor kram. Precis när jag skall gå ställer hon sig på tå och viskar "welcome back soon" samtidigt som hon stryker mig i grenen.

Kan konstatera att servicenivån fortfarande är på topp!

Det där var den härligaste massageupplevelsen jag har läst om på länge. Vad kostade detta kalaset? Det där drömmer man ju om. Vilken härlig tjej o underbar service
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in