Flashback bygger pepparkakshus!
2018-02-05, 13:13
Medlem
Inledde veckan med ett litet lunchbesök på en salong jag har haft på radarn länge (Stockholm)

Plingar på och en ung tjej öppnar, väldigt söt & smal. Gillar vanligtvis stora bröst (gärna sillisar ) men får ändå upp förhoppningen. Hon förklarar att hon bara hinner 30 minuter innan bokning i det mindre rummet för det stora är uppbokat. En ganska stressad massage inleds innan vändning + fråga. Massage herr too? (Pratar fö väldigt bra engelska)

Jag tackar ja & frågar vad hon gör. Just hands svarar hon. OK, hur mycket?

Hon vill ha 500 vilket är alldeles för dyrt. Hon erbjuder sig att vara naken men det kostar 1000. Också för dyrt. Blir till slut 300 för handjobbet. Jag brukar tycka att hj är bortkastat men hon var söt & jag var sugen. Hon masserar pungkulorna samtidigt som hon sjunger ’Happy birthday’, ganska mysigt faktiskt. Småpratar, tar mitt vatten & återvänder hemåt.

Kommer troligtvis att återvända, har anledning att tro på mer här
Senast redigerad av Grayson 2018-02-05 kl. 13:18. Anledning: La till ort
Citera
2018-02-05, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Grattis, du verkar ha hittat ditt smultronställe.

Räkna nu med en massa PM med frågor.
Det där var rätt enkelt att lista ut vilka salonger det var. ;-)
Citera
2018-02-05, 14:19
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedboy77
Kan man med att ringa och fråga efter henne baserat på utseendet?
Absolut! Frågan är bara om du gör dig förstådd.
Enklast hade varit att fråga "Hej! Vad heter du? Jag vill att du masserar mig nästa gång."
Men, efterklok är lätt att vara.

Ska nog kolla detta lite, känner dom som har salongerna. :-)
Citera
2018-02-05, 14:23
Medlem
B-types avatar
Återvänder till en känd lokal norr om Stockholm.
Tas emot av en tjej jag inte sätt där förut. Runt 155cm lång och slank.
Massagen är väldigt bra. Några gånger tar hon i så det knakar i ryggraden på mig. När det är benens tur börjar en gudabenådad teasing som gör att jag har full ribba vid vändning.
Vi kommer snabbt överrens om ett pris för fs som är lite för högt för mig och lite för lågt för henne... Hon trär på gummit och suger lite medans jag fingrar hennes plaskvåta kön.
Knullar hennen med långa hårda stötar i missionären. Hon stönar väldigt sexigt. Hon föreslår att jag ska avsluta i munnen på henne vilket jag gärna gör. Hon sväljer inte men en sådan petitess känns småaktigt att klaga på.
10/10.
Citera
2018-02-05, 15:45
Medlem
fozzie6666s avatar
Var ett tag sedan man skrev recension här på grund av dåligt med besök på salonger, men förra veckan blev det en dubbel i samma stad men ej samma dag.

Första besöket var mitt i veckan och har lyckats hitta en gammal favorit i denna stad i västra Sverige, visade sig att hon bytt salong igen men kontakt via FB så fann jag henne igen. Tyvärr så har denna salong bara skynken för rummen men man slipper i alla fall att ligga på golvet (britsar). Fick ett "kärleksfullt" bemötande när jag anlände salongen och efter avklädning så började massagen. Mycket bra som vanligt & efter vändning så tog hon av sig kläderna och denna fina kropp med sillisar uppenbarade sig igen. Fick ett bra avslut med mycket erotik för samma summa som tidigare besök med denna massös, några hundralappar mer för samma service som i Sthlm men detta är tyvärr vanligt i denna stad.

Andra besöket i samma stad var i helgen, ringde en annan gammal favorit som man vet om vad man får men hon jobbade ej denna dag. Så gick in på TMG och hittade en annan salong som såg intressant ut, ringde och bokade tid med en som hade bild på hemsidan. Detta ställe är från och med nu prioritet ett när jag återkommer till denna stad.
När jag kom fram mötte hon mig i dörren & vid första intrycket såg detta mycket lovande ut, betalade för 1 timma oljemassage blev ledd in till rummet som var mysigt och med dörr. Efter jag tagit av mig och lagt mig i position så kom hon tillbaka och började en mycket bra massage, hon pratade bra svenska (6-år i Sverige), snackade i stort sett hela tiden under massagen. Vid ben/lår massage blev det en del teasing och man hade ju tagit ett "blått piller" så reaktionen uteblev ej. Efter vändning så kom frågan, det som var möjligt var det mesta förutom FS så det fick bli B2B inkluderat 69 & hon smakade ljuvligt, pris 1200:- i denna stad.
När vi var klara tittade jag på klockan och det hade dragit ut på tiden rejält, hade betalat för 1 timma men fick 2 timmar för samma pris.
Om jag återkommer, självklart

Ger inga svar på PM om ni inte har något bra/liknande att erbjuda + att man gjort inlägg/recension här.
Citera
2018-02-05, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Absolut! Frågan är bara om du gör dig förstådd.
Enklast hade varit att fråga "Hej! Vad heter du? Jag vill att du masserar mig nästa gång."
Men, efterklok är lätt att vara.

Ska nog kolla detta lite, känner dom som har salongerna. :-)

Haha jo men probelmet är ju att tjejerna flyttar på sig mellan salongerna hela tiden. Lite jobbigt att ringa runt hela tiden 😃
Citera
2018-02-05, 19:03
Medlem
berg33s avatar
Igår var ett ställe i Stockholm jag med om något på en thaisalong som jag inte varit med om förut. jag har varit på en del salonger. Vissa med bra massage o vissa med mer bara oljekladd. Oavsett om det erbjuds eller inte så är det oftast skönt o avslappnande o få massage. Åter till gårdagen, när jag låg där o fick massage så började tjejen prata på thai med sin unga kollega. Plötsligt kom hon i rummet o då hade jag två tjejer som masserade mig. Det var en riktigt trevlig upplevelse måste jag säga. Slutade rätt trevligt med.
Citera
2018-02-05, 23:30
Medlem
Hmm..efter några år av fluktande här och ett oändligt antal besök på instituten så känner jag att jag behöver skriva av mig lite på roliga/dåliga besök..

Det här stället har jag upplevt för några år sedan mitt livs bästa besök vad gäller extratjänster men det är inte det jag tänkte skriva om nu..

Stället har bytt ägare för några år sen och jag har försökt att få uppleva samma behag ifall jag besöker det flera ggr tänkte jag..men efter varje besök så har jag blivit missnöjd och nästa besök har tagit tid på sgi..då pratar vi typ 1-2 år. Senaste var nog droppen och bland det sämsta jag vart med om.

Jag kommer dit och knackar på och där öppnar troligen den äldre ägaren som jag har fått bra massage av och sådär avslutning..ingen skönhet direkt heller , men denna gång lämnar hon över mig till en annan kvinna som i thaimått skulle kallas amazonkvinna..väldigt stor för att vara thai, inte tjock utan bara stor på alla bredder..dock fortfarande het skulle jag vilja säga.

Hon leder in mig till ett rum och jag tittar efter vart jag ska hänga av mig medans hon går ut tänker jag..men hon bemödar sig inte ens att stänga dörren och står kvar där och tittar på mig och frågar direkt..

"Vad ska du ha för extra..? "

Jag spelar lite dum och säger typ att jag vill ha mellan massage , inte alltför hård..

"Nej, jag menar ska du ha HJ, B2B eller FS .." , ock så räknar hon upp priserna för varje..

Jag har alltså inte ens hängt av mig jackan och dörren står vidöppen..

Jag blir så paff så jag säger att jag nog får tacka för mig och går direkt ut och sätter på mig skorna och bara drar därifrån..

Jag menar..WTF..det är ju trots allt massageställe.. ? Jag är som de flesta i tråden här..man vill börja med massage och bli teasad tills man tänker med lillhjärnan och pröjsar gladeligen 1000-1500 för typ 5 minuters tjänst..I det här läget när erbjudandet kommer på stående fot hinner man ju tänka att jag ska först betala 400 för massage och därefter upp till 1500 för extra som förmodligen kommer börjas med efter 5 min och efter ytterligare 5 min är det klart..1900 för 10 minuter...nää..

Jag återkommer med andra betydligt trevligare upplevelser..tänkte bara avreagera mig med denna till att börja med..
Citera
2018-02-06, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warpius
Hmm..efter några år av fluktande här och ett oändligt antal besök på instituten så känner jag att jag behöver skriva av mig lite på roliga/dåliga besök..

Det här stället har jag upplevt för några år sedan mitt livs bästa besök vad gäller extratjänster men det är inte det jag tänkte skriva om nu..

Stället har bytt ägare för några år sen och jag har försökt att få uppleva samma behag ifall jag besöker det flera ggr tänkte jag..men efter varje besök så har jag blivit missnöjd och nästa besök har tagit tid på sgi..då pratar vi typ 1-2 år. Senaste var nog droppen och bland det sämsta jag vart med om.

Jag kommer dit och knackar på och där öppnar troligen den äldre ägaren som jag har fått bra massage av och sådär avslutning..ingen skönhet direkt heller , men denna gång lämnar hon över mig till en annan kvinna som i thaimått skulle kallas amazonkvinna..väldigt stor för att vara thai, inte tjock utan bara stor på alla bredder..dock fortfarande het skulle jag vilja säga.

Hon leder in mig till ett rum och jag tittar efter vart jag ska hänga av mig medans hon går ut tänker jag..men hon bemödar sig inte ens att stänga dörren och står kvar där och tittar på mig och frågar direkt..

Jag spelar lite dum och säger typ att jag vill ha mellan massage , inte alltför hård..

"Nej, jag menar ska du ha HJ, B2B eller FS .." , ock så räknar hon upp priserna för varje..

Jag blir så paff så jag säger att jag nog får tacka för mig och går direkt ut och sätter på mig skorna och bara drar därifrån..

Jag menar..WTF..det är ju trots allt massageställe.. ? Jag är som de flesta i tråden här..man vill börja med massage och bli teasad tills man tänker med lillhjärnan och pröjsar gladeligen 1000-1500 för typ 5 minuters tjänst..I det här läget när erbjudandet kommer på stående fot hinner man ju tänka att jag ska först betala 400 för massage och därefter upp till 1500 för extra som förmodligen kommer börjas med efter 5 min och efter ytterligare 5 min är det klart..1900 för 10 minuter...nää..

Jag återkommer med andra betydligt trevligare upplevelser..tänkte bara avreagera mig med denna till att börja med..

På mitt stammis ställe får jag extra först sen massage det funkar kanon och pengarna byter ägare efter massagens slut.
Citera
2018-02-06, 11:19
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warpius

Du gjorde helt rätt, så jävla uppenbart penningkåta tjejer sk inte ha några kunder alls.👍👍👍
Citera
2018-02-06, 11:22
Medlem
Efter en längre tids läsande av denna tråd kände jag att det var dags för mitt första besök på en thaisalong.

Jag hade ändå vägarna förbi en större centralt belägen stad i södra sverige, och tittade på tmg för att kolla utbudet. Fastnade för en som såg seriös och fräsh ut, och som hade både dusch och låsbara dörrar.

Sagt och gjort tog jag ut pengar för massage och eventuellt extra och begav mig mot salongen. Jag var väldigt nervös,
Och det avhjälptes inte av att jag var tvungen att vänta i en minut innan dörren öppnades. Väl inne fick jag frågan om jag hade bokat tid, nix svarade jag, och blev ombedd att sätta mig i soffan och vänta 5 minuter ungefär.

Lokalen var minst lika fräsh som på bilderna och gav ett seriöst intryck. Mina förhoppningar på extra var nu ganska låga, men jag såg ändå fram mot massagen.

Efter några minuter kommer min massör ut och hälsar. Hon såg ganska vanlig ut i ansiktet, men hade fin kropp och ett par fina silikonbröst under en tunn svart topp. Ålder runt 30 skulle jag gissa. Jag betalar för en timma olja och blir visad till duschen (jag bad om att få duscha innan). Därefter leds jag till ett nerdimmat rum med tända ljus. Nu är förhoppningen om extra i botten, tänker för mig själv att jag inte borde tagit ett ställe som såg så seriöst ut. Men nu när jag är här ska jag iallafall göra det jag kan göra för att visa att jag är intresserad, så jag lägger mig naken med soldaten i söderläge och inväntar att massagen ska börja. Hon drar igång och fokuserar mycket på benen. Vi pratar lite (hon kan hjälplig svenska så vi byter till engelska ganska fort) och har ganska trevligt ihop. Massagen fortgår utan någon teasing alls. Hon fnissar ibland när hon är i närheten av soldaten, men rör den aldrig. Vändning kommer efter lite mer än halva tiden, och min halvsvullna soldat lägger sig på magen vilket gör att det bildas en liten ås mitt på handduken. Hon fnittrar mer och mer och klappar lite på den ibland medans hon fortsätter massera. Jag tänker att jävlar i mig, det kanske blir något ändå. Till slut kommer frågan om jag vill ha massage där också. Jag frågar vad som erbjuds och hon tecknar för he och avsugning, men verkar vara lite nervös. Jag frågar om b2b, vilket hon går med på för lite mer än jag ville ge. Hon tar av sig på överkroppen och tvekar lite vid trosorna, men de pker av de med. Därefter gnider hon sig över mig, jag suger henne på brösten och smeker henne där nere, hon är plaskblöt. Efter en stunds väldigt skön behandling kommer jag i en rejäl orgasm, hon skrattar och blir tvungen att tända upp lite för att se var allt tog vägen. Jag frågar henne vad hon heter, och får namnet. Jag säger till henne att jag kommer höra av mig nästa gång jag är i stan och får till svar att ”next time you fuck me ok?” Hon får den summan vi kom överens om och sen vandrar jag ut i vinterkylan mycket gladare än jag var när jag gick in.
Citera
2018-02-06, 21:48
Medlem
Fōre jul hit trade jag äntligen en nyöppnad salong med en riktig snygging. Jag fick ett underbart handjob samtidigt som jag smekte hennes underbara bröst. Till min besvikelse så stängde salongen.

Med blue balls så gick jag tillbaka till ett tidigare ställe där jag hade fått ett bra handjob av en medelsnygg thaitjej i 35 årsåldern. Jag var ganska tidig och ringde på. Till min stora förtjusning så öppnade en yngre smal liten thaitjej med nyduschat hår. Hon var verkligen söt. Kuken reste sig. Jag tog 60minuter och gick in till rummet. Jag la handduken så att den knappt täckte rumpan. När hon kom in så såg hon en välfylld renrakad pung redo för action. Hon skrattade lite och fixade till handduken. Sen fick jag en lång superskön ryggmassage (det behövdes). När hon kom ner till benen så smekte hon skönt över rumpan och ibland mellan skinkorna. Ganska snart började smeket på pungen. Varje gång hon smekte pungen lyfte jag rumpan så att hon kom längre in. Till slut smekte hon skaftet då och då. Hon hörde att jag gillade hennes behandling. Hon behövde bara fråga om jag gillade, innan jag vände mig om och visade upp en stenhård kuk. Tror inte att jag har haft så hård kuk på många år. Vi kom överens om 500kr för handjob med bar överkropp. Hon hade mycket fina små bröst. Jag tycker om alla storlekar på bröst. Hon hade små A. Hon började massera kuken. Jag satte mig upp för att komma åt bröst med händer och mun. Jag smekte även hennes fitta utanpå hennes små shorts. Inte där sa hon och log. Jag la mig ner igen och hon smekte kuk, pung och anus om vartannat. Till sist sprutade jag så mycket så att både hon och jag blev imponerade. Jag trodde verkligen inte att min gamla kuk kunde släppa en sånn salva längre. Jag önskade att jag hade fått tömma den i hennes mun.

Nu ska jag invänta blue balls igen, sen ska hon få åka gubb-kuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in