Hmm..efter några år av fluktande här och ett oändligt antal besök på instituten så känner jag att jag behöver skriva av mig lite på roliga/dåliga besök..
Det här stället har jag upplevt för några år sedan mitt livs bästa besök vad gäller extratjänster men det är inte det jag tänkte skriva om nu..
Stället har bytt ägare för några år sen och jag har försökt att få uppleva samma behag ifall jag besöker det flera ggr tänkte jag..men efter varje besök så har jag blivit missnöjd och nästa besök har tagit tid på sgi..då pratar vi typ 1-2 år. Senaste var nog droppen och bland det sämsta jag vart med om.
Jag kommer dit och knackar på och där öppnar troligen den äldre ägaren som jag har fått bra massage av och sådär avslutning..ingen skönhet direkt heller , men denna gång lämnar hon över mig till en annan kvinna som i thaimått skulle kallas amazonkvinna..väldigt stor för att vara thai, inte tjock utan bara stor på alla bredder..dock fortfarande het skulle jag vilja säga.
Hon leder in mig till ett rum och jag tittar efter vart jag ska hänga av mig medans hon går ut tänker jag..men hon bemödar sig inte ens att stänga dörren och står kvar där och tittar på mig och frågar direkt..
"Vad ska du ha för extra..? "
Jag spelar lite dum och säger typ att jag vill ha mellan massage , inte alltför hård..
"Nej, jag menar ska du ha HJ, B2B eller FS .." , ock så räknar hon upp priserna för varje..
Jag har alltså inte ens hängt av mig jackan och dörren står vidöppen..
Jag blir så paff så jag säger att jag nog får tacka för mig och går direkt ut och sätter på mig skorna och bara drar därifrån..
Jag menar..WTF..det är ju trots allt massageställe.. ? Jag är som de flesta i tråden här..man vill börja med massage och bli teasad tills man tänker med lillhjärnan och pröjsar gladeligen 1000-1500 för typ 5 minuters tjänst..I det här läget när erbjudandet kommer på stående fot hinner man ju tänka att jag ska först betala 400 för massage och därefter upp till 1500 för extra som förmodligen kommer börjas med efter 5 min och efter ytterligare 5 min är det klart..1900 för 10 minuter...nää..
Jag återkommer med andra betydligt trevligare upplevelser..tänkte bara avreagera mig med denna till att börja med..