Tyvärr är jag inte bosatt i Stockholm. Men jobbade under många år där, och provade många massageställen.
Jag har mina guldkorn...
Sist jag var uppe i Stockholm åkte jag förbi ett av dessa ställen. Jag har varit kund där ett antal år, så de vet vad jag vill ha. Full Service.. Jag valde ut en av de nya tjejerna, ung och söt.
Gick in och klädde av mig och lade mig på mage med dasen neråt.
Thaitjejen kom in, hon var 25 år och lite över medel i utseende. Jag presenterade mig och fick hennes namn.
Hon börjar med att massera ryggen och armarna. Hon är duktig, tar i ordentligt. Hon närmar sig baken, som jag gillar att få masserad. Jag säger till henne att massera baken noggrant vilket hon verkligen gör. Hon masserar hela baken inklusive skåran och pungen, vilket resulterar i resning i nedre regionen.
Jag vänder på mig och säger till henne att nu är det hennes tur. Hon tittar på mig med ett stort frågetecken i ansiktet. Jag säger, massage for you.. Aaah säger hon med ett leende och klär av sig.
Hon lägger sig på mage och jag börjar att massera henne. Kommer snabbt ner mot röven som jag ger en behandling med inriktning av skåran, hon börjar skruva på sig av njutning.
Hon vänder på sig och säger till mig att lägga mig ner, vilket jag gör. Hon ger mig B2B. Efter en stund börjar hon suga mig, vilket hon är bra på. Jag får be henne sluta och säger att det är dags för bombom. Hon suger på kondomen och sätter sig sen på kuken och börjar rida.
Jag klarar inte av mer än 2-3 minuter innan jag kommer, men det räcker för idag
Nästa gång jag åker till Stockholm ska jag besöka ett av mina andra guldkorn för att se om de har kommit nya tjejer..