Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-28, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Man hör rätt mycket om denna salong och katoyen som finns där
Har du en liten recension av din stund med hen att lägga upp här så man vet vad man kan beställa och vänta sig?
Kanske får bli ett nyårslöfte att prova på den förbjudna frukten...

Om du gillar ladyboys så tycker jag att du borde besöka salongen, är dock tveksam om du kan få full service. Enligt min massös så erbjuder de allt utan boom boom. Fast det kanske inte gäller katoyen
Citera
2012-12-29, 01:08
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tensta
Om du gillar ladyboys så tycker jag att du borde besöka salongen, är dock tveksam om du kan få full service. Enligt min massös så erbjuder de allt utan boom boom. Fast det kanske inte gäller katoyen
Jag tror jag är mest nyfiken på att se nåt jag inte sett förr och eftersom jag gillar stora bröst så lät det lockande. Fast ska hen av med kläderna och om det ska boom boomas så föredrar jag nog en riktig kvinna haha
Citera
2012-12-29, 15:00
Medlem
Passade på och bota GF inför julhelegn på ett ställe jag fått tips om, så styrde kosan söder ut mot de södra förorterna och knackade på en dörr som nog kom från "Fort Knox". En just massös i runt 30 tar emot och jag bokar en timme olja. Skönt med rum med egen dörr, av med rubbet och ner på madrassen, lägger dolmen i sydläge och handduk över häcken. Efter en stund kommer en nätt massös runt 20, smal som en sticka, in och jag konstaterar att här är det kroppsspråk som gäller, varken engelska eller svenska funkade. Massagen börjar med mycket olja på axlar och rygg, känns så där, men efter en stund så förfyttas massagen till de nedre regionerna och det är en vansinigt skön massage av de ädlare delarna, inget snack om "snudd" här, pang på. Isär med mina ben så hon får mer plats och massage av hela bakdelen anus och pung ...jag höll på och explodera... En diskret klapp på baken indikerar vändning och nu börjar en förhandling. Hon ler, kollar och pekar på dolmen och höjer 10 fingrar i luften (Jag fattar ingenting 10 för vad då?) Jag fråga vad som ingår på svenska,engelska och med gester...tror hon säger att hon tar av sig allt och suger... OK säger jag och visar 5 fingrar, vi enas om 6. Alla kläder åker av och hon kliver över och ställer sig i en 69:an, bara utsikten fick mig att tänka på Norra ishavet för att inte "spontan skjuta". Men stopp och belägg säger jag när jag inser att hon är på väg att köra igång utan kådis, har ingen lust att få med mig något därifrån, upp och hämta kådis som jag alltid har med mig, på med den och vi kan återuppta vår övning. Hon suger "så där", men utsikten och att massera en så liten nätt "pussy" på nära håll gör sitt. Hon är trång, ett finger in och jag tänker att här får man jobba om man skall få in den... mer än så han jag inte med innan det bara smälde av och så var det klart. Next time "bom bom , sade jag och hon log, tror inte hon förstod riktigt. Snabb dusch och ut i kylan med ett kul minne. Skall nog ta en vända till och försöka mig på och få till lite "bom bom". Återkommer Gott slut på er alla
Citera
2012-12-30, 15:07
Medlem
Tanon tillbaka med mer erfarenhet. Testade ett ställe i GBG en fredagskväll efter jobbet innan jul. Glider in och möts av 4-5 snygga thailändskor sittande i en soffa. den med charmigt leende visar mig in till madrassen. Jag klär av mig rubbet och lägger mig naken med petterniklas pekandes mot syd. Hon kommer in, dimmar ner rummet och börjar massagen utan att lägga på någon handduk. Jag ser, i periferin, hur hon tar av sig sjuksköterskedräkten till en tightare topp som gömt sig under. Massagen som följer är väl avvägd och rikitigt riktigt bra. emellanåt blir det både pungsnudd och lätt erotiskt men aldrig att det är övertydligt.

Vid vändning märker hon ganska snart vad som funkar men svarar bara med ett fnittrigt leende och fortsätter massagen upp på överkroppen. efter 45-50 minuter sätter hon sig på sidan, flyttar min arm och lägger den på hennes lår och fokuserar enbart på ena ljumsken. Halvribba går direkt över till helribba och frågan kommer direkt ifrån hennes sida. 300 blir priset och hon börjar med en mjuk lugn avrunkning med mycket olja och hela tiden med en varm sexig ögonkontakt. Andra gånger på andra ställen har jag upplevt HJ utan glädje och en flackande blick ifrån massösens sida men det här kändes mycker mer sensuellt och sexigt. Jag tar mig friheten och börjar ta på hennes kropp till hennes förtjusning. Hon avbryter Hj kort för att ta av sig tröjan och ta ut hennes fantastiska bröst ur hennes bh (utan att knäppa upp själva bh-n) Jag kliver upp lite och börja suga hennes bröstvårtor för att sedan lägga mig igen utan att släppa hennes vänstra bröst och ligger sedan i den posen klämandes.

Jag kommer efter ett tag och hon mjölkar verkligen ut det sista i väldigt lugna rörelser. Hon får sedan tag i en handduk och börjar torka upp samtidigt som hon fortfarande har ett grepp om min kuk. Hon ber mig sätta mig upp på madrassen och avslutar sedan med nack/huvudmassge.

När massagen är klar ser jag att hon har, med allt inräknat, hållit på över 90 min vilket jag självklart belönar med några 100lappar extra. Hon berömmer storleken på mitt paket och börjar skrattandes smårunka den igen. hon ger mig sitt namn och tycker jag ska komma tillbaka och önska henne nästa gång igen. Jag kan bara hålla med!
Citera
2013-01-01, 02:37
Medlem
Går till samma ställe för 7 gången, 5 olika thaidamer och alla har det varit full galopp, iaf efter sista,
var hos henne första gången och hon var annorlunda, mer rak på sak och kinky utan spel, bara rent kinky, iaf. Kommer dit innan öppning och blir slussad in i ett rum, massagen sedvanlig men jäkligt bra, men jag blir inte tänd, hon är jäkligt söt, men den är i koma läge. Hon försöker men den går inte, hon frågar om jag vill ha BTB och jag säger ok, 3 siffrigt. Jude som jag är, hon börjar och jag blir fortfarande inte tänd. Fejkade silisar och en sliten mus, jag försöker komma på hur jag ska gå igång när jag ändå pröjsat. Hon grenslar vid bröstet och jag börjar pulla men inget händer och hon verkar inte gilla när jag smeker klitoris, jag blir frustrerad. Drar mina händer över anuset och låter ett finger sakta smeka runt och hon stönar och putar ut. Kör in fingret och hon stönar mer, massageoljan gjorde så att det gled lättare, 2 fingrar in och hon börjar rövknulla mina fingrar, kastar henne så jag hamnar på sidan över och tokknullar henne med fingrarna. Hon runkar hårdare jag tar tar i hennes huvud och pressar mot ballen och hon suger om lätt motvilligt, hade min plånbok på sidan av madrassen, säger att jag ska ta på mig kondom så jag inte kommer i hennes mun, ( bara skitsnack ) sätter på kondomen hon hjälper medans jag fortfarande knullar hennes röv med fingrarna. sätter mig framför pressar bak hennes ben, ber henne hålla i dem. spottar i anuset, hon är kåt, trycker in min balle i anuset hon skrik stönar, stöter några gånger och kommer. Lutar mig framåt sticker ut tungan hon suger på tungan. stöter till en gång till. drar ut kuken, hämtar en våt handduk, jag skäms för att jag gick överstyr, men men jag ska inte klaga
Citera
2013-01-01, 18:46
Medlem
Ibland måste man tar vad det erbjuds.
Blir man inte upphetsad från utbudet och har redan betalad sen ska man göra det bästa av detta. Hade några gången själv den tanke att göra men aldrig haft mod att göra.
Citera
2013-01-02, 13:23
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temudjingol
Går till samma ställe för 7 gången, 5 olika thaidamer och alla har det varit full galopp, iaf efter sista,
var hos henne första gången och hon var annorlunda, mer rak på sak och kinky utan spel, bara rent kinky, iaf. Kommer dit innan öppning och blir slussad in i ett rum, massagen sedvanlig men jäkligt bra, men jag blir inte tänd, hon är jäkligt söt, men den är i koma läge. Hon försöker men den går inte, hon frågar om jag vill ha BTB och jag säger ok, 3 siffrigt. Jude som jag är, hon börjar och jag blir fortfarande inte tänd. Fejkade silisar och en sliten mus, jag försöker komma på hur jag ska gå igång när jag ändå pröjsat. Hon grenslar vid bröstet och jag börjar pulla men inget händer och hon verkar inte gilla när jag smeker klitoris, jag blir frustrerad. Drar mina händer över anuset och låter ett finger sakta smeka runt och hon stönar och putar ut. Kör in fingret och hon stönar mer, massageoljan gjorde så att det gled lättare, 2 fingrar in och hon börjar rövknulla mina fingrar, kastar henne så jag hamnar på sidan över och tokknullar henne med fingrarna. Hon runkar hårdare jag tar tar i hennes huvud och pressar mot ballen och hon suger om lätt motvilligt, hade min plånbok på sidan av madrassen, säger att jag ska ta på mig kondom så jag inte kommer i hennes mun, ( bara skitsnack ) sätter på kondomen hon hjälper medans jag fortfarande knullar hennes röv med fingrarna. sätter mig framför pressar bak hennes ben, ber henne hålla i dem. spottar i anuset, hon är kåt, trycker in min balle i anuset hon skrik stönar, stöter några gånger och kommer. Lutar mig framåt sticker ut tungan hon suger på tungan. stöter till en gång till. drar ut kuken, hämtar en våt handduk, jag skäms för att jag gick överstyr, men men jag ska inte klaga

Fy fan, jag mår illa!
Citera
2013-01-02, 22:05
Medlem
Skräckupplevelse i Norrort. Kommer in på salong som borde vara bra enligt ryktet. Betalar till mycket söt, mycket ung tjej. Dessutom helt i min smak. Skulle lätt kunna vara ett runkobjekt. Inte helt vanligt att det rycker till redan i kassan, men det här verkade lovande.
In i rum med dörr, av med kläderna och lägger mig ner och väntar förväntansfullt, det här ska bli kul. In kommer då en kvinna ca 40...med en hink vatten och en trasa. Blir våldsamt avtvättad (hoppas de bytt vatten och trasa sedan förra kunden).
Sen kommer en lika våldsam massage, erbjudande om avrunkning. Funderade ett tag, hon var inte helt fel, stora bröst, men inget mer än HE var tillåtet. Inte ens röra tuttarna utanpå tröjan. Och jag som brukar ha framgång hos de något äldre.
Lämnade salongen, den unga snygga satt kvar i kassan och petade på sin telefon.
Citera
2013-01-03, 00:53
Medlem
Har nu varit och träffat mer thaimassage tjejer efter mitt tycke och smak efter bra tips, alltså söta med sillisar och trevliga som erbjuder bra massage och mer därtill

Känner att kvalitén har ökat avsevärt på de flesta massageställen.
Sist var jag norrort, fick grym massage, därefter sa tjejen att jag skulle få en extra surprise, drog in sin kollega och bjöd på 4hand massage, grym avslutning där jag fick ha sex med ena och den andra smekte mina bollar, riktigt grymt.

Nu ska jag undersöka några nya ställen, återkommer med ordentlig recension.
Citera
2013-01-04, 11:04
Medlem
Tyvärr är jag inte bosatt i Stockholm. Men jobbade under många år där, och provade många massageställen.
Jag har mina guldkorn...
Sist jag var uppe i Stockholm åkte jag förbi ett av dessa ställen. Jag har varit kund där ett antal år, så de vet vad jag vill ha. Full Service.. Jag valde ut en av de nya tjejerna, ung och söt.
Gick in och klädde av mig och lade mig på mage med dasen neråt.
Thaitjejen kom in, hon var 25 år och lite över medel i utseende. Jag presenterade mig och fick hennes namn.
Hon börjar med att massera ryggen och armarna. Hon är duktig, tar i ordentligt. Hon närmar sig baken, som jag gillar att få masserad. Jag säger till henne att massera baken noggrant vilket hon verkligen gör. Hon masserar hela baken inklusive skåran och pungen, vilket resulterar i resning i nedre regionen.
Jag vänder på mig och säger till henne att nu är det hennes tur. Hon tittar på mig med ett stort frågetecken i ansiktet. Jag säger, massage for you.. Aaah säger hon med ett leende och klär av sig.
Hon lägger sig på mage och jag börjar att massera henne. Kommer snabbt ner mot röven som jag ger en behandling med inriktning av skåran, hon börjar skruva på sig av njutning.
Hon vänder på sig och säger till mig att lägga mig ner, vilket jag gör. Hon ger mig B2B. Efter en stund börjar hon suga mig, vilket hon är bra på. Jag får be henne sluta och säger att det är dags för bombom. Hon suger på kondomen och sätter sig sen på kuken och börjar rida.
Jag klarar inte av mer än 2-3 minuter innan jag kommer, men det räcker för idag
Nästa gång jag åker till Stockholm ska jag besöka ett av mina andra guldkorn för att se om de har kommit nya tjejer..
Citera
2013-01-04, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nh19702
Tyvärr är jag inte bosatt i Stockholm. Men jobbade under många år där, och provade många massageställen.
Jag har mina guldkorn...
Sist jag var uppe i Stockholm åkte jag förbi ett av dessa ställen. Jag har varit kund där ett antal år, så de vet vad jag vill ha. Full Service.. Jag valde ut en av de nya tjejerna, ung och söt.
Gick in och klädde av mig och lade mig på mage med dasen neråt.
Thaitjejen kom in, hon var 25 år och lite över medel i utseende. Jag presenterade mig och fick hennes namn.
Hon börjar med att massera ryggen och armarna. Hon är duktig, tar i ordentligt. Hon närmar sig baken, som jag gillar att få masserad. Jag säger till henne att massera baken noggrant vilket hon verkligen gör. Hon masserar hela baken inklusive skåran och pungen, vilket resulterar i resning i nedre regionen.
Jag vänder på mig och säger till henne att nu är det hennes tur. Hon tittar på mig med ett stort frågetecken i ansiktet. Jag säger, massage for you.. Aaah säger hon med ett leende och klär av sig.
Hon lägger sig på mage och jag börjar att massera henne. Kommer snabbt ner mot röven som jag ger en behandling med inriktning av skåran, hon börjar skruva på sig av njutning.
Hon vänder på sig och säger till mig att lägga mig ner, vilket jag gör. Hon ger mig B2B. Efter en stund börjar hon suga mig, vilket hon är bra på. Jag får be henne sluta och säger att det är dags för bombom. Hon suger på kondomen och sätter sig sen på kuken och börjar rida.
Jag klarar inte av mer än 2-3 minuter innan jag kommer, men det räcker för idag
Nästa gång jag åker till Stockholm ska jag besöka ett av mina andra guldkorn för att se om de har kommit nya tjejer..
ja alla har vi våra guld ställen,
härligt
Citera
2013-01-06, 23:29
Medlem
Idag var första gången av väldigt många som jag fick en massage utan "Happy Ending" i Stockholm.
Det var dock en av de bästa massage jag fått. Men även den osexigaste...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in