Efter litet uppehåll så var suget stort.
Bestämde mig för ett ställe i en stad nära mig som levererat många gånger tidigare, både bra och dåliga upplevelser.
Har redan jag kommer dit bestämt mig för en 4-hands med FS om möjligt.
Betalar och ber om att få låna toaletten och på väg till den ser jag en riktigt fin tjej, säger till att jag vill att hon ska massera.
Blir hänvisad till ett rum med en stor brits vilket jag gillar, det eller madrass på golvet.
Näckar i vanlig ordning och in kommer hon som tog betalt och tyvärr inte hon som jag bad om men ersättaren ser inte så illa ut heller så jag köper läget.
Klassisk massage börjar vid nacke och rygg, inget att skriva hem om men helt okay.
När fokus övergår till benen så är det hon jag inte ville ha som står för teasingen, riktigt bra sådan skall tilläggas.
Den andra kvinnan frågar vad jag vill ha, allt blir mitt svar och förhandlingen börjar, blir tyvärr bara naket HJ med full tillgång till deras kroppar.
Hon som tog betalt är tyvärr orakad och verkar inte alls vilja vara med, åmar sig bort från min hand, gör allt för att jag inte ska komma åt medans den andra är lite tvärtom, nyrakad, våt och låter min hand göra i princip allt.
Dom turas om att hissa flaggan men jag kan vara lite seg så dom får jobba för det.
När tiden börjar närma sig sitt slut så frågar jag igen om dom vill köra FS och då helt plötsligt så är dom med på det båda två och frågar vem av dom jag vill med.
Valet blir enkelt, hon som är våt så det rinner om henne.
Jag fiskar upp en kondom ur fickan samtidigt som hon också tar fram en men vill ha min egen storlek.
Den åker på och börjar i missionären med benen på mina axlar för att sedan fortsätta i diverse olika lägen.
Den andra "tråkigare" tjejen sitter på sidan om oss och smeker sig själv, dock så skyms sikten av den där jäkla busken.
Avslutar på magen och brösten och jag torkar själv bort allt, man vill ju städa sin egen "skit".
Dom klär på sig och jag går vidare till duschen och grämer mig att jag inte tog båda, trots att den andra var lite tråkig men men det kanske blir en annan gång.
Går en sväng på stan och njuter av solen en stund och sedan bär det iväg till jobbet igen.