Flashback bygger pepparkakshus!
2022-08-23, 20:00
Jag var på min första thaimassage häromdagen en av de större städerna Thaimassagelåg i en större källarlokal. Jag kom in klädde av mig helt. När thaikvinnan (såg 38+ ut, men ganska fräsch), log och skrattade lite när hon såg min halvstyva soldat, sen sa hon det va okej att va helt naken.

Hon masserade mig riktigt bra på ryggen och benen. När hon kommer till benen/rumpan lätt hon fingrarna hela tiden röra vid pungen. När hon hållit på ett tag vände jag mig. Hon masserad framsidan och då började det rycka på allvar i soldaten och snart stod den svajande i ett härligt stånd. Thaikvinnan bara fortsatte som ingenting, tills hon plötsligt började runda mig , för att sluta tvärt och be om mer pengar. Visade sig att hon bara gav HE och sug, så det blev det för 500. Hon lätt mig fingra på henne samtidig som hon sög.

För att vara första gången för mig är jag trots att FS inte kunde fås, ganska nöjd.
Citera
2022-08-23, 23:08
Medlem
Hade vägarna förbi en västsvensk stad i jobbet och fick en stund över. Finns det bättre sätt att fördriva tiden än en timmes massage? Kollade på tmg vad stan hade att bjuda på. Fastnade för en salong med ”bra” omdömen. Ni som är vana tmg-läsare vet vad jag menar. Knackar på och blir insläppt av innehavaren. Att det här är en tjej med fart märks direkt. Vi presenterar oss och sedan blir jag visad till britsen. Inga låsbara rum utan bara draperier mellan britsarna, men eftersom hon låste ytterdörren och jobbar ensam så spelar ju inte det någon roll.

Jag näckar på sedvanligt manér och lägger handduken slarvigt över rumpan. Den ska ändå inte ligga kvar där så länge visar det sig. Faktiskt är det första som händer att hon tar bort den, kommenterar min vita rumpa jämfört med resten av kroppen, och sedan torkar hon ur stjärtskåran med en blöt handduk med djupa tag. Det här lovar gott. Men trots denna behandling i början så blir det inte mycket teasing under behandling av rygg, armar och ben. Faktiskt så lite att jag tänker ”vad hände här?”. Hon pratar mycket och ställer många frågor om mitt arbete. Jag svarar lite undvikande för jag vill vara lite privat. Då frågar hon om jag jobbar för polisen eller skatteverket . Tror jag det att det inte blir mycket teasing! Men jag svarar att jag jobbar som konsult, vilket är sant. Och jag jobbar varken för polisen eller skatteverket, så hon kan vara lugn.

Nåväl, efter en stund är det dags för vändning. Ny fråga om handduken ska vara på eller inte. Självklart inte! Gillar att ligga näck med halvhård bånge. Hon kommenterar gillande min soldat. Jag är inte särskilt välhängd, men hon gillar den. Tycker den är lagom stor och vi pratar en stund om vad hon gillar. Under tiden runkar hon sakta upp mig. Hon frågar om jag vill ha massage ”där också”. Svårt att säga nej när hon har soldaten i ett fast grepp. Jag frågar om vad det kostar varpå hon säger 500. Jag kontrar med 300. Hon försöker med 400 men jag ger mig inte. Och hon ger med sig. Jag försöker få till en B2B men det vill hon inte eftersom det är första gången jag är där. Men ett lugnt och skönt HJ tar sin början.

Jag smeker henne på rumpan utanpå shortsen och det är en fast liten skön rumpa jag känner. Sticker in handen innanför och känner. Hon säger att vill jag känna på det sättet så kostar det 400. Jag okejar och fortsätter smeka henne. Sedan blir det även lite smek framifrån utanpå shortsen. Hon säger inte ifrån utan fortsätter runka mig tills jag kommer hårt och länge. Även nu gillar hon att jag håller mig hård länge och säger ”oh han somnar inte”! Hon torkar av mig och fortsätter massagen en stund till innan timmen har gått.

Slutsats: Hit ska jag absolut tillbaka! Tjejen verkade väldigt öppen och tillgänglig så kanske ska jag direkt från början fråga om hon kan vara naken under hela massagen. Så hade jag det med min tidigare stammis-massös och det är riktigt najs. Plus också för att jag inte behövde gå upp från britsen och betala utan det löste vi efteråt. Det ska bli spännande att se vad som händer nästa gång. Kan detta vara min nya stammis tro??
Citera
2022-08-24, 15:59
Medlem
Besökte en salong på södra sidan av en stor stad som ofta frekventerade förr men av oklara skäl försummat på senare tid. Där finns en liten och läcker brud med en närmast perfekt bubble butt som är gjord för doggy. Jag sträcker ut mig på madrassen och får till min stora förvåning en hård och mycket kompetent thaimassage. Det här stället brukade man inte besöka för massagen utan för andra skills men hon har definitivt uppgraderat sina tjänster. Efter en halvtimme övergår dock det hela traditionell teasing och vid vändning är jag stenhård. Hon glider ur trosorna och viskar med ett leende "same as last time?". Det är minst ett halvår sedan jag var där men ändå så minns hon perfekt vad vi gjorde och hur mycket jag betalade. I många avseende är massagebrudar rätt pantade men i andra är de knivskarpa 😅. Hon sätter sig på mig och börjar rida men jag har ju andra planer, vänder runt henne och glider in bakifrån. Den perfekta rumpan och hennes trånga och våta fitta gör att det blir omöjligt att hålla tillbaka och redan efter ett par minuters pumpande känner jag hur skottet kommer. Alldeles för snabbt men vad kan man göra. På väg hem tänker jag att det vore kul med en topp 10 lista på de bästa doggybrudarna i storstaden. Jag har rätt många kandidater men det skulle vara kul att höra vad andra tycker.
Citera
2022-08-25, 22:21
Medlem
Ännu ett besök hos mitt vanliga stammisställe. Väldigt exalterad då min massös nyligen har opererat bakdelen samt förstorat läpparna.
Glider in och blir hälsad av henne, hon har på sig kort kort med en bh liknande topp. Lägger mig på britsen och utan någon som helst fråga tar hon junior i munnen. Efteråt masserar hon självklart klart. Hon överraskar med att hon ska hem till Thailand för bröstförstoring( hon har redan stora silikonnallar) säger ett förväg och lovar att återkomma när hon är tillbaka.
Citera
2022-08-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pablo205
Ännu ett besök hos mitt vanliga stammisställe. Väldigt exalterad då min massös nyligen har opererat bakdelen samt förstorat läpparna.
Glider in och blir hälsad av henne, hon har på sig kort kort med en bh liknande topp. Lägger mig på britsen och utan någon som helst fråga tar hon junior i munnen. Efteråt masserar hon självklart klart. Hon överraskar med att hon ska hem till Thailand för bröstförstoring( hon har redan stora silikonnallar) säger ett förväg och lovar att återkomma när hon är tillbaka.

Låter för bra för att vara sann
Citera
2022-08-29, 16:59
Citat:
Ursprungligen postat av Belsebub999
Besökte en salong på södra sidan av en stor stad som ofta frekventerade förr men av oklara skäl försummat på senare tid. Där finns en liten och läcker brud med en närmast perfekt bubble butt som är gjord för doggy. Jag sträcker ut mig på madrassen och får till min stora förvåning en hård och mycket kompetent thaimassage. Det här stället brukade man inte besöka för massagen utan för andra skills men hon har definitivt uppgraderat sina tjänster. Efter en halvtimme övergår dock det hela traditionell teasing och vid vändning är jag stenhård. Hon glider ur trosorna och viskar med ett leende "same as last time?". Det är minst ett halvår sedan jag var där men ändå så minns hon perfekt vad vi gjorde och hur mycket jag betalade. I många avseende är massagebrudar rätt pantade men i andra är de knivskarpa 😅. Hon sätter sig på mig och börjar rida men jag har ju andra planer, vänder runt henne och glider in bakifrån. Den perfekta rumpan och hennes trånga och våta fitta gör att det blir omöjligt att hålla tillbaka och redan efter ett par minuters pumpande känner jag hur skottet kommer. Alldeles för snabbt men vad kan man göra. På väg hem tänker jag att det vore kul med en topp 10 lista på de bästa doggybrudarna i storstaden. Jag har rätt många kandidater men det skulle vara kul att höra vad andra tycker.

Den salongen skulle man gärna veta vad den heter...
Citera
2022-09-02, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sth-norra
Ung och snygg så brukar ju priset vara högt och ibland så lever dom bara på utseendet och anstränger sig inte alls, men ibland så har man tur.

Precis ibland är det helt sjukt hur mycket dom vill ha jämfört med en annan för samma grej. Men absolut det är skillnad på BMW och Fiat med
Citera
2022-09-05, 18:25
Medlem
gbg001s avatar
Tillbaks på min favoritsalong.
Ny massös, 40-års åldern men med fin kropp
Som vanligt fokus på rumpan och touch på skaftet. Hon masserade också ryggen från huvudsidan
med långa drag så hennes stora bröst tog i mitt huvud. Och på sidan så de trycktes mot sidan huvudet.
Efter vändningen masserade hon bröstet med fokus på bröstvårtorna, fantastiskt skönt.
Sedan mjukt med naglarna längs kroppen, avslutande pungen.
Bad om BJ, vill du ha den långsam frågade hon.
Så det blev en lång avsugning, med knull mellan hennes stora bröst. Fick smeka hennes mus, avslut i munnen.
Citera
2022-09-06, 02:08
Medlem
Under mina år har jag funnit några favoriter, kanske 7 stycken nu verksamma damer. I år
Måste stjärnorna på himmelen ställt sig i läge för av en ren slump har det visat sig att 4 av dessa, var för sig, börjat arbeta på samma salong. Det må vara så att varje dam har hur många kunder som helst, men svartsjuka damerna sinsemellan finns det ingen hejd på och det har nu blivit näst intill omöjligt att träffa dessa damer då de övriga damerna känner sig förfördelade när jag inte väljer dem. Och självklart pratar de om sina och varandras kunder så de är fullt medvetna om sig brukar träffa dem alla och har gjort då i flera år.
Istället för att, som jag brukar, komma på drop in, måste det nu ringas i förväg till damen jag vill träffa och det ska tisslas och tasslas och jag ska smugglas in när de andra inte ser…

I förra veckan fick jag härlig upplevelse när den ena dem dessa damer, bestämde sig för att släppa alla hämningar. Ingen av dessa damer brukar lägga allt för mycket tid på
massage. De vet varför jag är där.
Denna eftermiddag började hon behandlingen med att direkt ta ett rejält tag om LillStuart och det tog inte många minuter förrän även hon var naken och låg under mig. Vi hittade någon slags kemi, som vi inte haft tidigare, även om vi träffats flera gånger tidigare och jag redan så såg henne som en av mina absoluta favoriter. Jag har träffat henne både på salong och hemma hos henne.
Den här eftermiddagen fick hon en rejäl stund med slick och fingerpull. Döm om min förvåning när jag plötsligt känner en rejäl salt smak i munnen och jag känner hur madrassen blir alldeles våt. En sprutorgasm och en rejäl sådan. Jag lugnar mig lite och låter henne återhämta sig och penetrerande henne långsamt för att sedan öka. En stund senare kommer ytterligare en sprutorgasm och jag klarar inte hålla mig särskilt länge efter det och tömmer mig inuti henne. Hon visar att hon vill ha mer, och med en halvslak LillStuart fortsätter vi i missionären , men i slutet får jag dra ut och med hjälp av handen gnuggar jag hennes sköte med LillStuart. Hon kommer en tredje gång och det bara flödar ur henne.
Vi pustar ut på en nu helt genomvåt madrass.
Det blir inte fler kunder på den madrassen den dagen, det är då säkert.
Citera
2022-09-06, 02:22
Medlem
Min dam var nog nöjd med min insats, för två dagar senare plingar det i min telefon när hon gör av sig och vill träffas. Vi bestämmer att ses på kvällen, när salongen har stängt och de andra damerna lämnat, förutom en som bor på salongen. Hon håller sig i sitt rum.
Min dam har förberett med tända ljus, vindruvor och lite dricka och vi småpratar och äter lite innan äventyret fortsätter där det tog slut två dagar tidigare. Någonting hände då för två dagar sedan för nu är det kyssar och smek och hon visar tydligt att hon njuter av behandlingen hon får. Hon rider och därefter slickar jag henne till en första sprutorgasm.
Därefter fortsätter vi i olika ställningar och hon blir fullständigt galen när jag tar henne bakifrån och trycker in hela tummen i hennes bak. Även denna gång blir madrassen helt genomvåt. Vi är båda ordentligt svettiga. En sådan här intensiv stund på salong har jag nog aldrig tidigare haft på salong. Och aldrig tidigare har någon salongsdam sprutat så många gånger och så mycket. Ofta vet man inte ifall de kommer på riktigt, men det här var utan tvekan äkta och njutning på riktigt.

Hon har hört av sig på sms idag också, men vi har inte bestämt något ännu.
Citera
2022-09-06, 13:33
Medlem
Undrar om hon gillar trekanter?😘
Citat:
Ursprungligen postat av Stuartlittle
Min dam var nog nöjd med min insats, för två dagar senare plingar det i min telefon när hon gör av sig och vill träffas. Vi bestämmer att ses på kvällen, när salongen har stängt och de andra damerna lämnat, förutom en som bor på salongen. Hon håller sig i sitt rum.
Min dam har förberett med tända ljus, vindruvor och lite dricka och vi småpratar och äter lite innan äventyret fortsätter där det tog slut två dagar tidigare. Någonting hände då för två dagar sedan för nu är det kyssar och smek och hon visar tydligt att hon njuter av behandlingen hon får. Hon rider och därefter slickar jag henne till en första sprutorgasm.
Därefter fortsätter vi i olika ställningar och hon blir fullständigt galen när jag tar henne bakifrån och trycker in hela tummen i hennes bak. Även denna gång blir madrassen helt genomvåt. Vi är båda ordentligt svettiga. En sådan här intensiv stund på salong har jag nog aldrig tidigare haft på salong. Och aldrig tidigare har någon salongsdam sprutat så många gånger och så mycket. Ofta vet man inte ifall de kommer på riktigt, men det här var utan tvekan äkta och njutning på riktigt.

Hon har hört av sig på sms idag också, men vi har inte bestämt något ännu.
Citera
2022-09-07, 17:12
Medlem
Tillbaka på samma ställe som förra gången. Tyvärr lyckades jag inte övertyga tjejen om fördelarna med att vara naken. Så det mesta var en repris på förra gången. Kanske var det ett lite bättre HJ men jag hade gjort misstaget att samla på mig för länge. Så det gick ju alldeles för snabbt. Men efteråt gjorde hon nåt hon inte gjorde förra gången. Hon satte sig på knä mellan mina ben och masserade dem. Sen sade hon ”nästa gång ska jag vara naken och massera ”han””. Så nu måste jag ju tillbaka minst en gång till.
Extra plus blir det för att det inte var nån diskussion om pris och betalning först efteråt. Så hon fick en hundring i dricks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in