Hade vägarna förbi en västsvensk stad i jobbet och fick en stund över. Finns det bättre sätt att fördriva tiden än en timmes massage? Kollade på tmg vad stan hade att bjuda på. Fastnade för en salong med ”bra” omdömen. Ni som är vana tmg-läsare vet vad jag menar. Knackar på och blir insläppt av innehavaren. Att det här är en tjej med fart märks direkt. Vi presenterar oss och sedan blir jag visad till britsen. Inga låsbara rum utan bara draperier mellan britsarna, men eftersom hon låste ytterdörren och jobbar ensam så spelar ju inte det någon roll.
Jag näckar på sedvanligt manér och lägger handduken slarvigt över rumpan. Den ska ändå inte ligga kvar där så länge visar det sig. Faktiskt är det första som händer att hon tar bort den, kommenterar min vita rumpa jämfört med resten av kroppen, och sedan torkar hon ur stjärtskåran med en blöt handduk med djupa tag. Det här lovar gott. Men trots denna behandling i början så blir det inte mycket teasing under behandling av rygg, armar och ben. Faktiskt så lite att jag tänker ”vad hände här?”. Hon pratar mycket och ställer många frågor om mitt arbete. Jag svarar lite undvikande för jag vill vara lite privat. Då frågar hon om jag jobbar för polisen eller skatteverket
. Tror jag det att det inte blir mycket teasing! Men jag svarar att jag jobbar som konsult, vilket är sant. Och jag jobbar varken för polisen eller skatteverket, så hon kan vara lugn.
Nåväl, efter en stund är det dags för vändning. Ny fråga om handduken ska vara på eller inte. Självklart inte! Gillar att ligga näck med halvhård bånge. Hon kommenterar gillande min soldat. Jag är inte särskilt välhängd, men hon gillar den. Tycker den är lagom stor och vi pratar en stund om vad hon gillar. Under tiden runkar hon sakta upp mig. Hon frågar om jag vill ha massage ”där också”. Svårt att säga nej när hon har soldaten i ett fast grepp. Jag frågar om vad det kostar varpå hon säger 500. Jag kontrar med 300. Hon försöker med 400 men jag ger mig inte. Och hon ger med sig. Jag försöker få till en B2B men det vill hon inte eftersom det är första gången jag är där. Men ett lugnt och skönt HJ tar sin början.
Jag smeker henne på rumpan utanpå shortsen och det är en fast liten skön rumpa jag känner. Sticker in handen innanför och känner. Hon säger att vill jag känna på det sättet så kostar det 400. Jag okejar och fortsätter smeka henne. Sedan blir det även lite smek framifrån utanpå shortsen. Hon säger inte ifrån utan fortsätter runka mig tills jag kommer hårt och länge. Även nu gillar hon att jag håller mig hård länge och säger ”oh han somnar inte”! Hon torkar av mig och fortsätter massagen en stund till innan timmen har gått.
Slutsats: Hit ska jag absolut tillbaka! Tjejen verkade väldigt öppen och tillgänglig så kanske ska jag direkt från början fråga om hon kan vara naken under hela massagen. Så hade jag det med min tidigare stammis-massös och det är riktigt najs. Plus också för att jag inte behövde gå upp från britsen och betala utan det löste vi efteråt. Det ska bli spännande att se vad som händer nästa gång. Kan detta vara min nya stammis tro??