2022-08-12, 11:51
Avstängd
thaimans avatar
IBLAND blir man paff.
I går tex, en obesökt salong i Sthlm
Inte en sekund teasing, men efter ca 15min så viskar hon i mitt öra, "jag gör allt" hon var dessutom ung och snygg, svårt att stå emot, men gick strålande glad därifrån
Citera
2022-08-12, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
IBLAND blir man paff.
I går tex, en obesökt salong i Sthlm
Inte en sekund teasing, men efter ca 15min så viskar hon i mitt öra, "jag gör allt" hon var dessutom ung och snygg, svårt att stå emot, men gick strålande glad därifrån

Ung och snygg så brukar ju priset vara högt och ibland så lever dom bara på utseendet och anstränger sig inte alls, men ibland så har man tur.
Citera
2022-08-13, 08:17
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sth-norra
Ung och snygg så brukar ju priset vara högt och ibland så lever dom bara på utseendet och anstränger sig inte alls, men ibland så har man tur.

Är det din erfarenhet? Inte min, i detta fallet var allt i sin ordning, mycket servicemaindig kåt glad och mycket tacksam.
Citera
2022-08-14, 08:05
Medlem
Hade ett jobbärende i city, eftersom det är stiltje på jobbet så här års letade jag upp en centralt placerad salong som precis hängt upp flaggan.
En ung och ganska söt tjej öppnade. Hon förklarade att jag bara kunde få en halvtimme och jag beslöt att tacka ja.
Redan när hon gick mot kassaapparaten kände jag en hand på rumpan, inga tvivel om att här erbjuds inte bara massage. Blir visad till rummet där jag får ytterligare närgångna beröringar innan hon lämnar rummet. Näckar, virar en handduk runt kroppen och går till duschen. När jag är klar möter hon mig på rummet där jag får en ny handduk och hjälp att torka ryggen. Plats på madrassen och massagen börjar. Det blir den mest summariska inledning jag upplevt, ett par snabba drag över vaderna följt av 30 sekunders ryggmassage innan handduken åker av och en väldigt oblyg teasing tar vid.
Hon kittlar pungen och drag sina långa naglar mellan skinkorna innan hon frågar om jag vill göra något med henne. Frågar efter FS men det går inte med hänvisning till att hon har mens så valet landar på B2B. Hon insisterar på förskottsbetalning vilket jag finner lite avtändande men låt gå. Det lilla hon har på sig åker av och hennes är absolut bland de bättre. Hon oljar in sig ordentligt och sen blir det ett skönt glidande innan hon tar kuken mellan sina lagom stora bröst och runkar mjukt och fint tills jag kommer. Inte den bästa behandling jag fått men ett skönt avbrott i vardagen.
Citera
2022-08-15, 08:32
Medlem
Japp då har det till och med hänt Samurajen....
Nordvästligaste delarna av huvudstaden betalar och tar en dusch som vanligt in kommer min massös
som ser helt ok ut prata dock väldigt tyst och oförståeligt men men vi är inte där för att chitt snacka
massagen är ganska dålig rygg massage med ett smetande bara i cirka 30 min dock utan handduk
frågan kommer ju naturligtvis och hon landar på 2 lax jag ler och skrattar och säger bara 1 lax nej nej säger hon jag kontrar med ett leende och säger att det är upp till dig om du vill
tystnad uppstår och massagen fortsätter en stund innan hon säger Ok
Vad är det då som hänt ..... jo efter ett j....vla knullande i alla ställningar man kan tänka sig och hon frågat minst 3gg har du kommit och mitt svar blir näe inte ännu ...så tryter till och med orken för en Samuraj
så det var första gången Samurajen gick ut i sommarvärmen utan att fått avfyra skottet
kan ju också kanske berott på att det var tredje besöket på 4 dagar
hare bäst i djungeln
Citera
2022-08-15, 11:29
Medlem
Det är extremt avtändande när de börjar fråga om det har gått eller de försöker skynda på förloppet.

Citat:
Ursprungligen postat av Samurajen1
Vad är det då som hänt ..... jo efter ett j....vla knullande i alla ställningar man kan tänka sig och hon frågat minst 3gg har du kommit och mitt svar blir näe inte ännu ...så tryter till och med orken för en Samuraj
så det var första gången Samurajen gick ut i sommarvärmen utan att fått avfyra skottet
kan ju också kanske berott på att det var tredje besöket på 4 dagar
hare bäst i djungeln
Citera
2022-08-15, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av npavarga
Det är extremt avtändande när de börjar fråga om det har gått eller de försöker skynda på förloppet.

Hahah det har du alldeles rätt i det gjorde ju saken inte bättre i alla fall
Citera
2022-08-15, 20:40
Medlem
Massage i Göteborg.

Var på affärsresa i Göteborg för några dagar sedan. Kollade runt på nätet och hittade bilder på en massös som föll mig i smaken, nätt petit och stora tuttar. Bokade 30 min med tjejen och dök upp på den utsatta tiden.

Blev erbjuden dusch så tog av mig kläderna och duschade av mig snabbt, lade mig på handduken med soldaten i söderläge. Fick en väldigt bra och grundlig massage utan någon direkt teasing, tänkte att detta kanske var ett ställe som inte erbjöd något… Men när vändning kom så drog hon av mig handduken. Hon började sakta runka upp den och frågade vad jag ville göra för extra. FS ville jag men hon hade lingon veckan, försökte förhandla till mig ett bj men det ville hon ha 1500 för så tack men nej tack. Hon höll på väldigt mycket med mig och jag försökte få ner priset på bj men hon gick inte så lågt som jag ville så vi kom överens om ett hj som jag sent kommer glömma av.

Hon gav mig ett riktigt skönt hj som var långsamt och inlevelsefullt. Hon kollade mig i ögonen och dirty talkade hela tiden, jag förde min hand sakta in i hennes trosor och gjorde lite lingonröra med mina fingrar samtidigt som jag kysste hennes bröst och hals. Hon stönade något så otroligt sexigt att det gick av för mig alldeles för snabbt.

Nästa gång ska jag se till att få till ett FS och ha skjutit av en salut innan man går till salongen hehe.
Citera
2022-08-18, 01:06
Medlem
första nya salongen på ett tag. gick till min gamla favorit (se tidigare recension) först men där fanns ingen av mina underverk på plats. well well. söker litet på tmg. hittar ett namn som jag känner igen från tidigare rek från fb-broder på salong i närheten. dags att testa nytt... låt mig sammanfatta: jag har en ny favorit. fräschaste salong jag sett, stor o rymlig, den enda massösen tillgänglig är gudomligt vacker (litet mörkare än vanligt, ursnyggt), perfekt petit kropp med fina mjuka silikonlökar. massagen väldigt bra, inte för mkt olja, hård men även ömsint, litet naglar ibland. redan klart från början att det skulle bli extra då hon tog på mig på vägen till rummet. hon var helt ok med det jag ville (b2b, avsug utan o sprut i mun o litet i ansiktet). toppen! mina högsta rekommendationer. och mitt nya stamhak tror jag (om hon nu finns kvar ett tag....).

ha det gott vänner.
Citera
2022-08-19, 22:49
Medlem
Låter som en keeper. Påminner om en annan salong.
Citera
2022-08-22, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dettalivendag
Låter som en keeper. Påminner om en annan salong.
En sån salong hade man jättegärna velat besöka, vet bara inte var man ska börja :/
Citera
2022-08-23, 12:07
Medlem
På besök en kväll för ett par veckor sedan.

Tar en dusch, lägger mig naken med handduken över rumpan, inget söderläge. Föredrar att inte lägga den så, och ibland tom att ha kalsonger på. Bara för spänningen av att se hur hårt massösen är villig att jobba.

Massagen börjar på ryggen, det är skönt och avslappnande men det märks att det inte är något proffs som masserar. Det är dock okej, för det märks att hon är närvarande, dels på grund av massagen men också på grund av samtalet. Hon har humor, vi har en flirtig konversation och vi skratta tillsammans åt varandras skämt flera gånger.

Efter en stund kommer vändning och hon masserar mina ben. Hennes händer rör sig allt oftare upp min rumpa, och händerna smeker insidan av min lår. Jag indikerar att det är skönt, att jag är känslig där - och frågar henne var hon är som känsligast. "Everywhere" får jag till svar. "Får jag massera dig då?" "Are you good?" "very good"

Hon tar av sin tröja och sin bh och lägger sig på britsen. Jag grenslar mig naken över henne med full stånd och börjar massera hennes rygg så som jag lärt mig: Effleurage, Petrissage. Jag andas nära i hennes nacke och fortsätter det flirtiga samtalet - ger henne komplimangar och får komplimanger tillbaka. Efter en stund fortsätter jag ner mot benen. Här börjar ambitionen i min massage blir lägre och lägre och bultandet i min penis hårdare och hårdare. Jag kryper upp mot hennes ansikte där hon ligger på britsen och lägger mig bredvid henne. "What you want to do? frågar hon? "I want to fuck you", svarar jag.

Utan kondom blir det dock inget, men hon tar av sig naken och vi byter plats - jag hamnar på britsen under henne. Hon börjar stadigt runka min kuk samtidigt som jag fingrar henne, och när jag hittar rätt tar jag tag i hennes nacke och kysser henne djupt på munnen. Hon flämtar till och börjar stöna - djupt. Jag nöjer mig med att ha väckt hennes lust till liv och låter sedan henne ta hand färdigt om mig. Hon slingrar sig som en katt över min kropp, suger och biter på min bröstvårta samtidigt som hon sakta runkar ut en stor sats över mig.

Vi tar med viss lidelse hand om varandra efteråt, och hon säger att nästa gång duschar hon tillsammans med mig både innan och efter. Taget, tänker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in