Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-12, 16:26
Medlem
Wow säger jag bara. Besökte ett ställe i centrala Stockholm precis och KÄNSLAN när man hittat sin favorit. Började med en olja 60min och satan vilken massage.. Efter vändningen kom frågan om extra men tackade nej eftersom det var min första gång där. Bönan är 19 år, sjukt vackert ansikte, sillisar, bra kropp i övrigt och sjukt sexig röst. Jag frågade vad hon kan tänka sig om jag kommer tillbaka och fick svaret ”everything”.

Två timmar bokade nästa vecka. Jag längtar.
Citera
2021-03-12, 20:52
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordixs
Wow säger jag bara. Besökte ett ställe i centrala Stockholm precis och KÄNSLAN när man hittat sin favorit. Började med en olja 60min och satan vilken massage.. Efter vändningen kom frågan om extra men tackade nej eftersom det var min första gång där. Bönan är 19 år, sjukt vackert ansikte, sillisar, bra kropp i övrigt och sjukt sexig röst. Jag frågade vad hon kan tänka sig om jag kommer tillbaka och fick svaret ”everything”.

Du ska nog träffa henne igen och ha lite trevligt innan du kan säga om hon är en ny favorit. Många underpresterar när dom väl sålt tjänsten.
Citera
2021-03-13, 09:44
Medlem
Citat:

Hoppas att nästa besök uppfyller dina förväntningar. Ser fram mot en recension
Citera
2021-03-13, 10:16
Medlem
Citat:
Bönan är 19 år, sjukt vackert ansikte, sillisar, bra kropp i övrigt och sjukt sexig röst

...och du tackade nej???!!!

Youre missing the whole point brother!!!
Citera
2021-03-13, 14:47
Medlem
Besökte ny-öppnad salong efter tips härifrån. Två tjejer jobbade, mot normalt fyra. Tjejen som masserade mig var väldigt söt, petite men ändå kurvig och bubblig/flirtig till sättet. en av de snyggare thai tjejer jag sett, riktigt långt hår, lösögonfransar, snygg/porrig. När hon stod i kassan och tog betalt kunde jag redan där se hennes bröstvårtor genom toppen, ingen BH, nice.

Fick OK massage, flirtandet fortsatte, när hon kom till lår/bak blev det riktigt fin teasing, mer och mer intimt och hon började stöna lätt själv, sa wow, och frågade mig om det känns skönt..... riktigt sexigt. hon fortsatte teasingen tills hon växelvis masserade mitt ollon, baken och låren, väldigt sexigt. och detta utan att fråga om extra vilket jag hatar när de gör för tidigt.

När vändning kom var jag stenhård och på ett sexigt sätt satte hon sig vid mitt huvud så jag såg hennes fina kropp och frågade vad jag var sugen på.

Jag var snål som vanligt och vill undvika kondom så vi körde ett enklare alternativ och det blev väldigt sexigt det med då hon inte körde rätt på utan fortsatte växla kropp och snopp.

Efter fortsatte hon vara vädligt flirtig och sexig och ville se till att jag kom tillbaka. Hon berättade hur stora hennes sillisar var vilket jag gillar att höra.
Citera
2021-03-15, 13:19
Medlem
Till och med jag, som inte söker avslut, blir ju helt matt av den beskrivningen! Henne vill jag också 'springa på' och få massage av
Om det inte vore för att det finns övermäktigt många ställen så hade jag övervägt att beta av dem ett efter ett för att hitta henne.

Citat:

Citera
2021-03-15, 13:40
Medlem
Efter litet uppehåll så var suget stort.
Bestämde mig för ett ställe i en stad nära mig som levererat många gånger tidigare, både bra och dåliga upplevelser.
Har redan jag kommer dit bestämt mig för en 4-hands med FS om möjligt.

Betalar och ber om att få låna toaletten och på väg till den ser jag en riktigt fin tjej, säger till att jag vill att hon ska massera.
Blir hänvisad till ett rum med en stor brits vilket jag gillar, det eller madrass på golvet.
Näckar i vanlig ordning och in kommer hon som tog betalt och tyvärr inte hon som jag bad om men ersättaren ser inte så illa ut heller så jag köper läget.

Klassisk massage börjar vid nacke och rygg, inget att skriva hem om men helt okay.
När fokus övergår till benen så är det hon jag inte ville ha som står för teasingen, riktigt bra sådan skall tilläggas.
Den andra kvinnan frågar vad jag vill ha, allt blir mitt svar och förhandlingen börjar, blir tyvärr bara naket HJ med full tillgång till deras kroppar.
Hon som tog betalt är tyvärr orakad och verkar inte alls vilja vara med, åmar sig bort från min hand, gör allt för att jag inte ska komma åt medans den andra är lite tvärtom, nyrakad, våt och låter min hand göra i princip allt.
Dom turas om att hissa flaggan men jag kan vara lite seg så dom får jobba för det.
När tiden börjar närma sig sitt slut så frågar jag igen om dom vill köra FS och då helt plötsligt så är dom med på det båda två och frågar vem av dom jag vill med.
Valet blir enkelt, hon som är våt så det rinner om henne.
Jag fiskar upp en kondom ur fickan samtidigt som hon också tar fram en men vill ha min egen storlek.
Den åker på och börjar i missionären med benen på mina axlar för att sedan fortsätta i diverse olika lägen.
Den andra "tråkigare" tjejen sitter på sidan om oss och smeker sig själv, dock så skyms sikten av den där jäkla busken.
Avslutar på magen och brösten och jag torkar själv bort allt, man vill ju städa sin egen "skit".

Dom klär på sig och jag går vidare till duschen och grämer mig att jag inte tog båda, trots att den andra var lite tråkig men men det kanske blir en annan gång.

Går en sväng på stan och njuter av solen en stund och sedan bär det iväg till jobbet igen.
Citera
2021-03-15, 16:12
Medlem
Härlig recension! Där blir man lite avis! Vilken del av landet rör det sig om?

Citat:
Ursprungligen postat av SuneHjort666
Bestämde mig för ett ställe i en stad nära mig som levererat många gånger tidigare, både bra och dåliga upplevelser.

Betalar och ber om att få låna toaletten och på väg till den ser jag en riktigt fin tjej, säger till att jag vill att hon ska massera.
Blir hänvisad till ett rum med en stor brits vilket jag gillar, det eller madrass på golvet.
Näckar i vanlig ordning och in kommer hon som tog betalt och tyvärr inte hon som jag bad om men ersättaren ser inte så illa ut heller så jag köper läget.

Klassisk massage börjar vid nacke och rygg, inget att skriva hem om men helt okay.
När fokus övergår till benen så är det hon jag inte ville ha som står för teasingen, riktigt bra sådan skall tilläggas.
Den andra kvinnan frågar vad jag vill ha, allt blir mitt svar och förhandlingen börjar, blir tyvärr bara naket HJ med full tillgång till deras kroppar.
Hon som tog betalt är tyvärr orakad och verkar inte alls vilja vara med, åmar sig bort från min hand, gör allt för att jag inte ska komma åt medans den andra är lite tvärtom, nyrakad, våt och låter min hand göra i princip allt.
Dom turas om att hissa flaggan men jag kan vara lite seg så dom får jobba för det.
När tiden börjar närma sig sitt slut så frågar jag igen om dom vill köra FS och då helt plötsligt så är dom med på det båda två och frågar vem av dom jag vill med.
Jag fiskar upp en kondom ur fickan samtidigt som hon också tar fram en men vill ha min egen storlek.
Den åker på och börjar i missionären med benen på mina axlar för att sedan fortsätta i diverse olika lägen.
Den andra "tråkigare" tjejen sitter på sidan om oss och smeker sig själv, dock så skyms sikten av den där jäkla busken.
Avslutar på magen och brösten och jag torkar själv bort allt, man vill ju städa sin egen "skit".

Dom klär på sig och jag går vidare till duschen och grämer mig att jag inte tog båda, trots att den andra var lite tråkig men men det kanske blir en annan gång.

Går en sväng på stan och njuter av solen en stund och sedan bär det iväg till jobbet igen.
Citera
2021-03-16, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiild
Besökte ny-öppnad salong efter tips härifrån. Två tjejer jobbade, mot normalt fyra. Tjejen som masserade mig var väldigt söt, petite men ändå kurvig och bubblig/flirtig till sättet. en av de snyggare thai tjejer jag sett, riktigt långt hår, lösögonfransar, snygg/porrig. När hon stod i kassan och tog betalt kunde jag redan där se hennes bröstvårtor genom toppen, ingen BH, nice.

Fick OK massage, flirtandet fortsatte, när hon kom till lår/bak blev det riktigt fin teasing, mer och mer intimt och hon började stöna lätt själv, sa wow, och frågade mig om det känns skönt..... riktigt sexigt. hon fortsatte teasingen tills hon växelvis masserade mitt ollon, baken och låren, väldigt sexigt. och detta utan att fråga om extra vilket jag hatar när de gör för tidigt.

När vändning kom var jag stenhård och på ett sexigt sätt satte hon sig vid mitt huvud så jag såg hennes fina kropp och frågade vad jag var sugen på.

Jag var snål som vanligt och vill undvika kondom så vi körde ett enklare alternativ och det blev väldigt sexigt det med då hon inte körde rätt på utan fortsatte växla kropp och snopp.

Efter fortsatte hon vara vädligt flirtig och sexig och ville se till att jag kom tillbaka. Hon berättade hur stora hennes sillisar var vilket jag gillar att höra.
Visst är det härligt när man vet åt vilket håll det barkar redan när de öppnar dörren Vilken stad var detta?
Citera
2021-03-16, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneHjort666

Såå najs recension! Har aldrig testat 4-hands och tänker väl att de inte är så pigga på att köra extra på tre. Men det kanske är enklare än vad man tror?? You pay - we play...
Citera
2021-03-17, 15:39
Medlem
Fan. Nu har gula febern verkligen slagit till. Plus att pandemin varit väldigt snäll mot plånboken.

Hamnade i Roslagen av en händelse och efter en dags hårt jobb började det suga lite så att säga.

Styrde bilen mot centralorten. Stack in huvudet på första salongen och vände i dörren. Kvinnan som kom vaggande och öppnade var fan inte vacker någonstans. Hade ens inte velat ha en vanlig massage av det där haveriet.

Lite snabb googling, ett telefonsamtal med en någorlunda sensuell röst och en vild parkeringsjakt senare så stapplar jag in på en salong bakom hamnen. Inga 10-poängare direkt, bägge är av äldre årsmodell men den ena ser smal och fin ut men små tuttar och putande bröstvårtor.

Jag ber om en timme för 400 men får erbjudande om 90 minuter för 550 kronor och slår till på det. De verkar lite lite kundbrist för tillfället. Efter en dusch så hoppar jag upp på bänken (ja, det var en massagebänk för en gångs skull). Hittar ingen handduk så lägger mig naken på mage. Den smala med putande bröstvårtor kommer in och ber om ursäkt för att hon glömt lägga in en handduk och frågar om jag vill ha det nu. Jag svarar nekande och säger att en naken karl har hon väl sett förut och sedan är isen bruten. Bra massage och hon ser till att hela tiden trycka sig mot mig vilket är uppskattat. Men gentleman som jag är så klämmer jag inget utan avvaktar. Bra mix av massage och retning och mycket fokus på ljumskar, lite smek mellan skinkorna och så pungen så klart. Jag är stenhård vid vändingen och frågan kommer inte på en gång utan hon forsätter med framsidan en bra stund med mycket fokus runt kuken. När frågan kommer är jag sprängkåt. Men vi enas om 600 för lite b2b och he. Men det krävs lite tjat för chefen där ute vill inte att hon gör något extra. Shorts och t-shirt åker av och satan vilkan fina små tuttar hon har och rumpan är tajt den också trots att hon måste vara en bra bit över 40. Men det är sjukt avigt med b2b på en brits men hon lyckas utan att halka av. Vid något tillfälle är det nära att kuken glider in nästan och för en gångs skull får hon gnida fittan mot kuken för jag är helt galet kåt. Det där med brits går inte så bra så hon glider till slut av och ställer sig bredvid så jag kommer åt att smeka tuttarna, rumpan och fittan samtidigt som hon kör på med händerna på ett mycket kompeten sätt utan att stressa. Efter en stund är jag klar, glad och nöjd och går och duschar. Hon kommer in i duschrummet för att tvätta händerna och prata en liten stund medans jag tvagar mig, jag hoppas så klart hon ska komma in i duschen men det blev det inget med. Men lite trevligt ändå. Nu betalade jag för 90 minuter men fick kanske 70 minuter totalt upptäcker jag men det känns som att det var prisvärt ändå så jag är nöjd och glad. Får en lång kram och en puss på kinden när jag går.
Citera
2021-03-17, 23:19
Medlem
Pandemiåret har gjort att jag alltmer sällan får vägen förbi Malmös många salonger och jag har istället testat närmaste salongen på vägen från jobbet i en mindre skånsk stad. Finns vad jag vet bara en kvinna som jobbar där, hon ser ut att vara runt 40 med fin kropp och ett par tatueringar, och första besöket så var hon väldigt seriös med obefintlig teasing så jag trodde jag skulle gå därifrån utan extra, men med 10 min kvar kom plötsligt frågan. Det fanns bara hj på menyn men så var jag ju inte i storstaden heller och jag tackade ja.

Hon spelade blyg men det märktes att hon hade erfarenhet av detta jag fick en mycket trevlig behandling.Ska definitivt göra återbesök och se om hon är villig att göra nåt mera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in