Flashback bygger pepparkakshus!
2015-04-08, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
På Kråkön har jag hört att de öppnat

Tack! Ska testa och se
Citera
2015-04-08, 13:05
Medlem
Diversifierings avatar
Fråga

Finns det någon som har en recension om dubbelmassage ?
Jag har fått ett gäng vanliga oljemassager här i Stockholm men undrar nu om det finns någon som vet om hur gå tillväga för dubbelmassage på ett bra vis.

(sorry om bryter mot regler nu men sådan är jag)
Citera
2015-04-08, 13:10
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diversifiering
Fråga

Jag har fått ett gäng vanliga oljemassager här i Stockholm men undrar nu om det finns någon som vet om hur gå tillväga för dubbelmassage på ett bra vis.

Finns vissa som skriver det på sin hemsida. 4-hand eller dubbel kan det heta.
Citera
2015-04-08, 13:45
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diversifiering
Fråga

Har fått det ett par gånger. Spännande på sitt sätt men inte något att rekommendera. Men prova du.
Citera
2015-04-08, 13:57
Medlem
Varit några veckor sedan på ett ställe på söder. Har varit min 3dje besök och på denna träffade jag en lite äldre kvinna som masserade mig ca 40-45. Det speciella med henne är att hon efter en hård och bra massage börjar tvätta rumpan och analen med något desinficerande och sen efter vändning frågar om extra. Sen beslutade jag mig för b2b och hon börjar först att slicka mig anal och hela rumpan. Sen glider hon naken lite upp och ner och går tillbaka till slickande igen. Blev lite konstig vid första gången men nu tänkte jag prova igen men har inte hennes namn. Jag trodde jag såg en inlägg redan tidigare om henne och kanske någon kan ger mig hennes namn så att jag kan boka henne? Det blev ett väldig speciellt upplevelse och väldig annorlunda men. Det gör det intressant. Tack l
Citera
2015-04-08, 14:16
Medlem
Nån som besökt thaimassagen vid ängbytorget som har öppet till 23?
Finns ej med på TMG
Citera
2015-04-08, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaBravoCharlie
Läser och skriver recensioner här då och då. Slås av att många skriver att de stöter på tjejer med silikon. Jag fattar inte att det kan vara så vanligt som sägs här i tråden. Har nog gått på ett 30-tal olika salonger både i innerstan och i förort utan att ha träffat på en enda. Har till och med fått tips om två salonger där sådana tjejer skall finnas utan att lyckats...
Är det så vanligt eller "kryddas" det lite vid recensionerna?

Min personlig erfarenhet är att det icke finns så många som det skrivs här på flash, många som kryddar och överdriver i sina memoarer . Det är väldigt få massörer som har sillikon och ännu färre med naturliga stora bröst inom thai världen. Har ju sökt och letat länge och har nog bara hittat några få med sillisar och som var snygg och bara 1 med stora naturliga! ..
Citera
2015-04-08, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
Nån som besökt thaimassagen vid ängbytorget som har öppet till 23?
Finns ej med på TMG

Nej har icke provat men det är väl inget fel med att de har bra öppettider
Citera
2015-04-08, 15:46
Medlem
-Göteborg-

Ska berätta om dagens märkliga besök. Satt hemma och googlade runt på salonger. Fick tips om ett par fina silikonbröst på en salong runt 20min bort. Smsade om bokning utan svar. Bestämde mig ändå för att åka dit.

När jag närmar mig salongen ser jag att dörren är öppen. Jag trycker på ringklockan två snabba gånger och tar liksom för givet att någon ska möta mig, tar ett halvt steg in. Ingen möter mig och jag ropar "Hallå?", inget svar.

Det måste vara någon här tänker jag och går in mot kassan, väldigt stor lokal för att vara massagesalong.
Nu till det intressanta. Jag hör tydligt från ett av rummen. Det är absolut inga tvivel om vad som försiggår. En kvinna blir påsatt bakifrån, smack smack smack, hör också en man stöna, inte en kvinna.

Efter kanske 5 sekunder, kanske var det en 30 sekunder? Iaf, jag får känslan att jag befinner mig på en kriminell plats. Går bestämt därifrån och känner mig på något sätt skyldig. Haha lite roligt nu när jag tänker på det efteråt.

Det har varit många diskussioner här inne om FS existerar i gbg och det gör det tydligen på den här salongen. Jag kommer inte gå dit igen iaf. Mycket snack om att det ska finnas blonderade porrstjärnor-liknande massörer i huvudstaden, är tråden infekterat av troll?
Citera
2015-04-08, 15:56
Medlem
Hej
Som en flitig läsare om andras äventyr så får jag inte vara sämre. Idag besökte jag Sundets Pärla och en salong som jag besökt många gånger. Lokalen är ok minus är att det är lyhört när väggar inte går upp i tak. Jag kommer in och betalar för en timme blir visad till ett rum av en väldigt trevlig kvinna. Hon är kort med ett sött ansikte och ser bra ut.
Massagen i sig själv är inte så bra men hon är väldigt trevlig och teasar mig på ett behagligt och upphetsande sätt Vändning kommer och mina ljumskar blir rejält genomgångna med lite pungsnudd
Det resulterar naturligtvis med en resning och en överenskommelse vad vi ville göra åt dilemmat😀 Vi kör ett naket HJ och jag känner å klämmer överallt och det dröjer inte länge förrän det är över tyvärr
Jag kommer fortsätta besöken här iaf
Minus är båsen och att ingen dusch finns
Massage6/10
Massör 8/10
Lokal 4/10
Citera
2015-04-08, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Har fått det ett par gånger. Spännande på sitt sätt men inte något att rekommendera. Men prova du.

Varför inte? Och ibland kan man ha tur. Var på TM för ett par dagar sedan och där fanns en praktikant som skulle lära sig massera. Så det blev två till priset av en. Till min stora glädje var inte praktikanten heller så pjåkig efter lite instruktioner. Så jag tipsade egentligen alldeles för generöst.
Citera
2015-04-08, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitwellhung
Min personlig erfarenhet är att det icke finns så många som det skrivs här på flash, många som kryddar och överdriver i sina memoarer . Det är väldigt få massörer som har sillikon och ännu färre med naturliga stora bröst inom thai världen. Har ju sökt och letat länge och har nog bara hittat några få med sillisar och som var snygg och bara 1 med stora naturliga! ..

Det var det jag misstänkte. Jag börjar själv bli ganska rutinerad in TM-världen och har inte stött på det alls.
Däremot salonger som i princip är bordeller finns det tyvärr en hel del av men ingen av de jag stött på har haft blonderade tjejer med silikon.

Ska gå på ett nytt ställe imorgon...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in