Flashback bygger pepparkakshus!
2015-04-02, 14:09
Medlem
Går in på ett ställe i söderort i Stockholm. Som vanligt inte bokat tid, och får ett stort leende som svar, när jag frågar om det finns tid för en timmes massage. Betalar och får ett kvitto utan att ens ha fått frågan om jag vill ha kvitto.

Blir först invisad på ett rum, men efter duschen, så säger kvinnan att vi ska byta rum, och vi går in i rummet bredvid som är mycket större. Madrass på golvet men madrassen är minst 160 centimeter bred.

Massagen börjar och kvinnan som masserar kan bra svenska. Hon frågar hur hård massage jag vill ha, och när jag säger medium, så svarar hon, tack det är inte lika jobbigt för mig. Hon är klädd i ett rosa linne och svarta strumpbyxor, och när jag gissar ålder på henne, så hamnar min gissning fyra år fel. Nyss fyllda 30 var hennes ålder enligt pass och egen uppgift, som hon sa. Massagen hon gav var riktigt bra, trots att hon är ganska liten och bara väger 40 kg. Inte så mycket teasing men någon rädsla för att massera när ädlare delar som nu börjar vakna till, fanns inte.

När så småningom frågan kommer, om extra, säger hon att det är hennes andra dag på salongen, och att hon inte riktigt lyckats att sälja extra tidigare. Dock har vi haft en riktigt trevlig stund, så jag frågar om hon gör något mer än HJ. Jag kan klä av mig är svaret men absolut ingen penetration. Varken med finger eller annat.

Säger OK till ett naket HJ för 600 kronor och det är alldeles för billigt enligt henne. Du får betala mer nästa gång säger hon för jag är duktig, sägs med en stor mängd självförtroende. Hon klär av sig och visar upp en väldigt vacker kropp. Hon beklagar själv på att brösten inte är så stora, men de passade väldigt bra till den ganska lilla kroppen. Sen får jag ett väldigt bra HJ utan den minsta stress. Faktiskt ett av de bästa jag fått, så där stämmer hennes ord. Hon vill absolut inte att mina händer är i närheten av hennes sköte, men jag lyckas ändå känna att hon är plaskvåt. Snygg tatuering på låret, och som sagt, en väldigt fin kropp som jag klämmer på.

Ingen brådska, så efter en kvart ger jag upp, och när jag fått min orgsam så får jag ett väldigt stort leende från henne.

Hon avslutar med lite huvudmassage innan det är dags för det vanliga glaset med vatten.

Tack och hej och välkommen tillbaka, och jag ska nog komma tillbaka och kanske boka en tid för en gångs skull, och då välja samma tjej.
Senast redigerad av Thai-massagen 2015-04-02 kl. 14:12.
Citera
2015-04-02, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hansson1980
Nyöppnad salong med blonderad sillis massös ☺

Var i veckan förbi en nyöppnad salong centralt i huvudstaden. Hade fått ett tipps om att där skulle finnas en snygging med stora sillisar som jag kände mig sugen på att prova.

Bokade tid med massösen dagen före och spänningen steg när jag närmade mig och klev innanför dörren. Trappa ned och kom in i en mysig påkostad salong, i soffan sitter fyra tjejer en av dem reser sig och hälsar mig välkommen det är blondinen jag bokat känner dock igen henne från en annan salong jag besökt tidigare men då hade hon ett annat smeknamn? Vet att hon är dyr men snygg som få med skön tajt rumpa och riktigt välpumpade sillisar ☺

Blir till min besvikelse visad till en säng med gardiner frågar om de inte har något rum att erbjuda får med ett leende till svar att det finns ett VIP-rum för en hundring till. Jag betalar och blir visad till rummet som även det är påkostat med speglar och skön belysning.

Det är något extra porrigt med dessa blonderade massöser, nu blir man jävligt sugen på att ge sig ut i djungeln igen

Av med kläderna och lägger mig ner. Hon kommer in iförd tunna tajts och djup
u-ringning, sillisarna riktigt grova och jag börjar fantisera om vad jag ska göra med dem.

Hon lägger en handduk över mig och masserar hårt och bra mina ben, rygg med mycket focus på rumpan. 20 minuter senare är det dags för vändning. Hon fortsätter med mycket olja på magen och masserar sakta ner mot ljumskarna och kommer då å då långt innanför handduken. Jag njuter av att se hennes sexiga kropp, kan se konturerna av ett par minimala trosor under tajtsen. Kuken blir styvare och styvare viket även hon märker då hon rättar till den och fnissar lite.

Jag frågar om hon har något mer att erbjuda och hon frågar vad jag vill ha jag säger att jag gärna skulle knulla henne hon visar med handen att hon vill ha 2000 jag vet att hon är dyr och kontrar med 1200, hon svarar nej ☹

Vi kommer överens om ett naket sugjobb för 800. Betalar och hon tar av sig sina tajta kläder, två riktigt välfyllda sillisar hoppar ur tröjan jag får suga å klämma innan hon ber mig lägga mig på rygg. Hon sätter sig mellan mina ben å jag trycker upp en kudde under huvudet för att se ordentligt. Hon tar ett skönt grepp med båda händerna runt kuk och pung och börjar suga först sakta innan ökar takten. Synen av hennes lilla kropp stora sillisar och blonda hår gör mig ännu styvare. Reser mig upp och greppar hennes tajta stjärt samtidigt som jag knullar henne hårdare i munnen, efter max 5 minuter kommer jag så jävla skönt i henne.

Hon spottar i handduken och drar snabbt på sig kläderna och försvinner ut. Jag tar igen mig några minuter innan jag tar en dusch. Drycker en kopp te med tjejerna och går därifrån nöjd med massage och extra.

Det är något riktigt porrigt med dessa blonderade massöser, dags att ge sig ut i massage djungeln igen och börja leta efter den perfekta massösen
Citera
2015-04-03, 15:47
Medlem
Godamonginsectss avatar
Jaha, då var det även min tur att testa på denna samhällssport efter att ha läst en hel del om det här.

Hade en dag i Stockholm så kollade på TMG och tog i princip första bästa som jag hittade nära centrum. Ringde upp och en kvinna svarade med bruten svenska. Dom hade tid direkt så bokade in mig och började gå dit.

Ville faktiskt ha en massage då jag aldrig har fått en innan och var ganska stel i hela kroppen, men självklart ville man också i alla fall få erbjudande om mera då det i alla fall hade varit en kul anekdot.

Tog ut 300kr extra på vägen dit utöver de 400kr som massagen skulle kosta. Kom fram till salongen och stod utanför i några minuter och tvekade på att ringa på, man tar sig ju endå en funderare på vad man håller på med i sitt liv när man gör sånt här. Men rationaliserade det hela med att det ju faktiskt bara en massage man ska gå på.

Satt bollarna mot väggen och ringde på. En dam i kanske 40-års åldern öppnade och jag blev insläppt. Hon var verkligen ingen skönhet med pinnsmal midja och silikontuttar som man läst om här ibland, men dock inte ful, en väldigt normalsnygg person. Satt även någon mer tjej i köket som jag hörde men såg aldrig någon annan.

Hon frågade hur många timmar jag ville ha massagen. Vi skrattade och jag sa att vi börjar med en timme. Dom hade nog inte så mycket att göra den dagen. Då frågar hon mig om jag inte vill sova där med henne? Eh, okej? Jag mumlade något oförståeligt till svar. Hon hade lite knakig svenska så visste inte om jag hört rätt eller inte. Blev lite förvånad och det kändes verkligen som en ganska stark signal att extra erbjuds.

Tog en snabb dusch och la mig på madrassen i ett rum med kalsonger och handduk på. När hon kommer in är det första hon gör att lyfta på handduken, slå mig lätt på röven och undrar varför jag har kalsongerna på. Svarade med att vi kan ta av dom, och då drar Hon av dom som om det inte var något konstig alls med det.

Hon börjar massagen och vi småpratar lite om allt möjligt. Eftersom jag aldrig varit på massage förut så kan jag inte jämföra med något men detta var då en light massage, påminde mig väldigt mycket om "oljekladd" istället för massage som många andra också har fått erfara här. Sa till henne att hon kan ta i lite mer men det blev bara liiite bättre. Var väldigt trevligt/mysigt endå, men någon muskelavslappning var det inte att tala om.

Hon masserade röven/ljumskarna en del vilket känns lite lustigt men det kanske ingår i alla thaimassager? Hur som helst bad hon mig vända på mig efter ca 30 minuter. Här var det inget snack om att lägga på handduken igen efter vändning. Utan hon tog av den och jag vände mig. Nu ligger man alltså naken som dagen man föddes framför en främmande person med halvbånge och undrar vad i hela världen ska hända nu. Kändes väldigt (o)lustigt.

Hon skrattar lite och säger att han där nere också har vaknat till. Svarar lite fummlande att massagen var skön. Hon börjar tafsa på lilleman och jag ligger bara och visar min uppskattning. Hon skrattar lite och tar ett runktag och börjar dra långsamt i nicklas. Jag visar att jag gillar det, men hon säger ingenting, bara fnissar lite. Jag undrar när fan frågan om extra ska komma. Men hon fortsätter bara att dra och fnissa lite. Var en konstig situation då jag väntar på att hon skall komma med prisförslag, eller någonting alls! Dock tittar hon på mig och det känns det som att hon väntar på att jag skall säga något? Väldigt konstig situation. Jag spottade iaf ur mig att jag bara har 300kr med mig, och hon säger att det är okej.

Hon drar på olja och börjar dra igång, och tar även min hand och lägger på hennes lår. Hon var faktiskt rätt bra på det hon gjorde och det var väldigt skönt. Men jag undrar om den där oljan dom använder ökar känseln kanske? Höll på i kanske 5 minuter innan jag sköt av, och ca 1 minut senare hade hon torkat av mig och var ute ur rummet. Jaha tänker jag? Vart tog massagen av framsidan vägen? Hade varit där i ca 40 minuter av min timme som jag betalat för.

Drog på mig kläderna, sa tack och hej när jag gick förbi henne i lobbyn, hon sa att vi ses nästa gång. Tvivlar på att jag kommer tillbaka då behandligen inte var super och sen kan man faktiskt lika gärna runka själv. Dessutom skulle jag testa ett annat ställe om jag går på thaimassage igen. Vill ha massage av en riktigt snygg brud. Vad är annars poängen?

Massage: 2/10
Massör: 3/10
Extra: 6/10
Ställe: 10/10
Citera
2015-04-07, 00:26
Medlem
Läser och skriver recensioner här då och då. Slås av att många skriver att de stöter på tjejer med silikon. Jag fattar inte att det kan vara så vanligt som sägs här i tråden. Har nog gått på ett 30-tal olika salonger både i innerstan och i förort utan att ha träffat på en enda. Har till och med fått tips om två salonger där sådana tjejer skall finnas utan att lyckats...
Är det så vanligt eller "kryddas" det lite vid recensionerna?
Citera
2015-04-07, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaBravoCharlie
Läser och skriver recensioner här då och då. Slås av att många skriver att de stöter på tjejer med silikon. Jag fattar inte att det kan vara så vanligt som sägs här i tråden. Har nog gått på ett 30-tal olika salonger både i innerstan och i förort utan att ha träffat på en enda. Har till och med fått tips om två salonger där sådana tjejer skall finnas utan att lyckats...
,

Efter att ha gått på thia massage ett antal år så kan jag bara säga att det är mer vanligt än ovanligt att man stöter på tjejer med silikon,
Dom är nog mer bröst fixerade än många andra
Citera
2015-04-07, 07:35
Medlem
Citat:

Jag skulle säga att de finns, men inte riktigt i samma frekvens som kan tolkas av recensionerna. Sen skriver inte jag om alla besök, så viss skållning blir det av vilka besök som skrivs. Ett mediokert besök utan någon minnesvärd detalj, får ingen recension här.
Citera
2015-04-07, 08:49
Medlem
Codens avatar
Citat:

Min egen, högst personliga, erfarenhet är att de salonger som är mer bordeller än massagesalonger har en något högre frekvens av renodlade bargirls som skulle platsat i vilken beer bar i Pattaya som helst.

Bland dessa tjejer är blondering, silikon och "horsminkning" rätt vanligt.

Salonger som främst masserar men kanske kryddar inkomsten med att ruska lite farangtupp då och då har i större utsträckning lite mer "vanliga" thaitjejer som ser ut som folk gör mest dvs inte silikon, löshår, restylaneläppar osv.

Som vanligt finns det undantag för allt...det här är vad JAG har upplevt som mer/mindre vanligt genom åren här i Sthlm.
Citera
2015-04-07, 14:21
Medlem
Min första recension då!

Har länge varit lite halvt emot att betala för det lilla extra, ingen aning varför men bara vart så.

Jag besökte en salong i Göteborg, hade ont i ryggen så tänkte att lite massage skulle hjälpa. Jag gick in och såg en 40-årig kvinna där. Stora tuttar men man såg att det inte var silikon, fläsktuttar typ. Går väldigt sällan efter utseende och tänker att desto äldre dem är, desto mer erfarna.
Det hela började med att jag fick lägga mig med handuk på rumpan. Hon kommer in en stund senare och har med sig vatten med gurka i utifall jag skulle bli törstig. En fin touch.

Hon började senare att trycka på delarna av ryggen som jag hade ont i, och jag var helt ärligt nära på somna, det hela var så avslappnande. Hon sa att jag skulle vända mig med brytande svenska, och jag vände mig.
Hon började senare massera axlar och gick successivt neråt mot bena. Hon snuddade lilla mig och jag kan än inte svara på det, men den reste sig direkt. Händer aldrig vid massage. Hon märkte reaktionen och började snudda mer och mer.
Efter en stund frågade hon om jag ville ha något extra, och jag frågade vad hon hade att erbjuda. Bj, B2B hade hon eftersom jag är rädd för att få sjukdomar så bestämde vi oss för att hon skulle vara naken och jag skulle få tuttknulla henne. 400 för det. Och jävlar vad det gick för mig, sprutade henne över ansiktet och lite kom på håret på henne. Hon skrattade och sa wow.

Fick senare tvätta av mig, och tackade henne. Gav henne två 500-lappar och sa behåll resten. Hon var glad och sa välkommen åter, vilket jag garanterat ska
Citera
2015-04-07, 18:19
Medlem
Såg att jag beskrev min thaimassageoskuld 2011 i denna tråd
Nu har jag nog fått över 100 behandlingar på kanske 20 olika ställen. Ska beskriva några av de lite mer annorlunda senaste halvåret.

#1 Nybesök på ett ställe i Söderort där jag tidigare inte fått något erbjudande. Tänkte jag skulle ge det en chans till då jag passerar stället med jämna mellanrum och för att massagen var bra. Samma tjej som senast. Ställde in mig på enbart massage men efter bara 20 minuter ställer hon frågan vad jag vill ha på rätt bra svenska. Vad gör du frågar jag. Allt säger hon. Pris 1500 för penetration. Jag hade bara 700 och det var inte förhandlingsbart. Då jag går igång stenhårt på att slicka frågade jag om en 69:a och det var ok för 700. (Jag vet, slicka = stor risk men min kåthet säger skit i det...) Hon satte sig över mig och jag slickade medan hon sög. Tyvärr verkade hon inte bli riktigt kåt men hon sög förbannat bra. Tog dock inte satsen i munnen utan började runka när hon märkte att jag kom. Jag behöver väl inte säga att jag har gått dit igen med mer pengar på fickan...

#2 Fredag eftermiddag. Precis klar med ett möte i City. Är av någon anledning extremt kåt och börjar köra runt i kvarteren nära city för att leta ställe. Hittar några och det blir parkeringen som avgör. Har tagit ut 1500 för säkerhet skull. Har aldrig varit där. Tas emot av en fantastiskt vacker tjej på kanske 30 år. Börjar som vanligt med massage på bakdelen. Jag är stenhård hela tiden så när det är dags att vända sig ser hon mitt stånd och tar bort handduken. Samma frågeställningar som i ovanstående beskrivning. Samma resultat. Har för lite pengar igen. Vill ha 2000 för penetration och jag har bara 1150. Jag bönar och ber men även hon är obeveklig. Får inte heller slicka henne. Däremot tar hon av sig naken och lägger sig över mig och låter fittan glida över kuken. Jag blir så enormt kåt och hon är dessutom plaskvåt så jag ber "please", "please". Hon låter ollonet komma in och jag trycker till men hon drar sig undan. Jag håller på att bli galen av kåthet. "You can go to the ATM afterwards?" säger hon. Yes, yes säger jag och då slutligen får jag komma in i henne. Hon är verkligen våt och trång när hon rider mig. Just då älskar jag henne över allt annat. Jag försökte med alla medel att hålla tillbaks men efter bara 2 minuter kan jag inte längre utan sprutar i henne. Tyvärr hann det nog aldrig blir riktigt skönt för henne. Jag har inte varit där sen dess men längtar ständigt tillbaks och jag kommer att gå dit igen.

#3 Söderort på lunchen. Ett ställe jag varit på säkert 20 ggr då min tidigare favorit jobbade där men slutade för något år sedan. En ny tjej i 40-årsåldern tar emot. Inte speciellt attraktiv men jag bryr mig inte så mycket. Känner att det kan vara skönt med bara massage. Hon är duktig och masserar hårt som jag gillar. Jag är inte alls speciellt kåt utan njuter av massagen. Inget stånd när jag vänder mig om. Skön massage på benen. När hon börjar massera ljumskarna är det omöjligt att det inte börjar rycka i kuken. Ett finger som dras längs pungen och frågan om massage där. Ja svarar jag självklart. Hon runkar upp min halvslaka till stenhård, oljar in och gnider skönt. Långsamt börjar hon med andra handen att föra in ett finger i röven. Har aldrig varit med om det på TM tidigare. Rätt långt upp och masserar prostatan samtidigt som hon runkar med andra handen. Jag får en av de skönaste och längsta orgasmerna genom tiderna. Får bita mig i läppen för att inte skrika högt. Ligger och pumpar och skakar i säkert 2 minuter.
Jag har varit där några ggr sedan dess...

#4 Ett lite "finare" ställe i en lite "finare" förort utanför Sthlm. Fantastiskt snygg och sexig tjej.
Halvbra massage men jag njuter av beröringen. Dags att vända sig om och jag har så klart stånd.
"I do what you want" säger hon. How much? 4000 for penetration, 2500 for blowjob, 1000 for he. Fan jag hade kanske 300 och inte en chans att jag vill betala de priserna. Lyckas i alla fall förhandla ner priset till 300 för he. Hon sätter sig vid sidan om och börjar rycka lite förstrött i kuken. Inte speciellt skönt. Lite nonchalant säger hon efter någon minut "hurry time is running out" . Blir nästan slak men anstränger mig för att tänka på något sexigt och kommer till slut. Hon ger mig en handduk att torka mig med och går iväg. Inte ens ett hej då. Förmodligen missnöjd med arvodet och man får kanske acceptera priserna på finare ställen. Jag kommer inte tillbaks i alla fall.
Citera
2015-04-07, 21:04
Medlem
lemon99s avatar
Citat:

Det är inte så vanligt som det låter här. Min gissning efter besök på ca 20 salonger är att de flesta som skriver här är mellan 40-60 år, och då har man kanske en annan bild av vad unga och snygga tjejer med perfekt kropp är. För mig, som är lite yngre än så, skulle jag säga att tex Ariana Grande, Megan Fox, Adriana Lima är unga och snygga med typ perfekta kroppar. Det är den bilden jag får när jag hör ung snygg tjej med perfekt kropp, men det är nog dåligt med det i salongerna. Sillisar har jag varit med om en gång, och det var hon som antastade mig (recension lite längre bak i tråden). Det syntes dock inte att det var sillisar utan jag kände det, så det är så klart möjligt att jag inte sett det på några som haft det.
Citera
2015-04-08, 06:39
Medlem
Någon som vet av någon som utövar thsimassage i Söderhamn med omnejd?
Tacksam för svar. Kommer att vara där i jobb några veckor.
Citera
2015-04-08, 07:02
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanbyggare
Någon som vet av någon som utövar thsimassage i Söderhamn med omnejd?
Tacksam för svar. Kommer att vara där i jobb några veckor.

På Kråkön har jag hört att de öppnat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in