2018-11-20, 17:01
Medlem
Skopjas avatar
Ja, trkigt att det har blivit shr.
Citera
2018-11-20, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skopja
Hr var videon d. Fr ta tag i detta vid tillflle, killen har koll p vad han pratar om, det mrks. Nn annan som blivit hjlpt av honom?

https://www.youtube.com/watch?v=PRQjie8Lop0

Det r David hos SketchMakers som r guide om det lter bekant?
Haha! Vilket skmt, det trkiga r att han troligen kan livnra sig p dessa videos ocks.

Grattis till alfahanernas alfahane, han har listat ut en ppningsfras kopplad till tjejens bild/bio leder till en fortsatt konversation, snlla...
Citera
2018-11-20, 17:20
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Haha! Vilket skmt, det trkiga r att han troligen kan livnra sig p dessa videos ocks.

Grattis till alfahanernas alfahane, han har listat ut en ppningsfras kopplad till tjejens bild/bio leder till en fortsatt konversation, snlla...

Fast han har ju t.om. bild p nr han fr svar.
Citera
2018-11-20, 17:24
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Haha, det hr r ett intressant inlgg ur s mnga olika perspektiv men det kanske mest intressanta r. Varfr r du frustrerad? Jo, fr att du r van att f knulla direkt. Din hjrna har vant sig med att tjejer r korkade luder som bara srar p benen och ger hn till sina lustar. Nr sen en kvinna som r ute efter ngot serist som faktiskt frsttt innebrden av att undvika att knulla dom frsta 4-5dejterna pga att killen d bondar p ett helt annat stt dyker upp? Ja, d har din hjrna svrt att acceptera det faktumet, samtidigt som du innerst inne vet att det r ju s hr det "egentligen ska g till", s blir du frustrerad. Det hr r bra kvinnligt spel i sin essens. Jag gratulerar. Hon hller p att snrja dig, och r hgst troligt en reko kvinna.
Lycka till nu, det r slut knullat fr anteri! (Menar det positivt som i, dags fr en seris relation, mm).

Fast du Kakan...det finns en frklaring tillatt hon bara inte r redo att vara s fysiskt nra en person hon upplever att hon inte knner tillrckligt. Hon kanske finner det extremt onaturligt och krystat att bokstavligt talat slppa in en vad hon bedmer vara en frmling i sin kropp. Det r helt okej fr dem som vill ligga p frsta dejten men glm inte att det r lika okej att vnta utan att bli anklagad fr ett spel.

Min personliga sikt r att man kan frstra ngot som kunde blivit ngonting med att ligga fr snabbt. Jag undrar om det finns ett samband mellan lngden p frhllandet och hur lnge man vntade med att ha sex. Skulle inte frvna mig om det finns.

Det knns som att mnga hr inne har noll erfarenhet av vluppfostrade tjejer med hg sjlvknsla,gott sjlvfrtroende och stor sjlvrespekt(ngot alla kan skaffa sig). Att tnka kortsiktigt men nd sikta p ett lngsiktigt frhllande kan nog bli problematiskt.

#uptightfrigidspelarsvr

Brottinatoryou really get meme likee
Citera
2018-11-20, 18:00
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Fast du Kakan...det finns en frklaring tillatt hon bara inte r redo att vara s fysiskt nra en person hon upplever att hon inte knner tillrckligt. Hon kanske finner det extremt onaturligt och krystat att bokstavligt talat slppa in en vad hon bedmer vara en frmling i sin kropp. Det r helt okej fr dem som vill ligga p frsta dejten men glm inte att det r lika okej att vnta utan att bli anklagad fr ett spel.

Min personliga sikt r att man kan frstra ngot som kunde blivit ngonting med att ligga fr snabbt. Jag undrar om det finns ett samband mellan lngden p frhllandet och hur lnge man vntade med att ha sex. Skulle inte frvna mig om det finns.

Det knns som att mnga hr inne har noll erfarenhet av vluppfostrade tjejer med hg sjlvknsla,gott sjlvfrtroende och stor sjlvrespekt(ngot alla kan skaffa sig). Att tnka kortsiktigt men nd sikta p ett lngsiktigt frhllande kan nog bli problematiskt.

#uptightfrigidspelarsvr

Brottinatoryou really get meme likee

Men har du sjlvinsikt och en egen reflektionsfrmga? Det r dr jag tycker mnga tjejer faller. Konversationerna blir liksom fr platta. Visst man ska inte diskutera revisionismen och Donald Trump men att tex kunna stta mnen i olika kontexter ger ju en bttre connection fr mig. D kan man bli vrlkt om hon dessutom inte ser alltfr pjkig ut.
Citera
2018-11-20, 18:05
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Men har du sjlvinsikt och en egen reflektionsfrmga? Det r dr jag tycker mnga tjejer faller. Konversationerna blir liksom fr platta. Visst man ska inte diskutera revisionismen och Donald Trump men att tex kunna stta mnen i olika kontexter ger ju en bttre connection fr mig. D kan man bli vrlkt om hon dessutom inte ser alltfr pjkig ut.

You decidedu har ju min inlggshistorik.
Citera
2018-11-20, 18:33
Medlem
Fr 3 till 2 r sen fick jag 200 matchningar p ngra dagar. Senaste ret r de max 30 marchningar med betydligt fulare tjejer.

Vad har hnt?
Citera
2018-11-20, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skopja
Fast han har ju t.om. bild p nr han fr svar.
Jag vet. r du du imponerad ver att en kille fr svar nr han skriver till tjejer s frstr jag att du kan behva lite tips.
Citera
2018-11-20, 19:03
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Jag vet. r du du imponerad ver att en kille fr svar nr han skriver till tjejer s frstr jag att du kan behva lite tips.

Men om den killen nu r helt ute cyklar, d kan vl du ta och dela med dig av hur man ska gra?
Citera
2018-11-20, 19:21
Medlem
.
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-11-20 kl. 19:34.
Citera
2018-11-20, 19:27
Medlem
AnkeborgBombares avatar
Frstr inte hur folk fortfarande kan sitta och dreggla p tinder. Det r snart 2019, fattar inte ni desperata killar att allt handlar om utseende p tinder?? Appen r enbart fr tjejer med extremt bekrftelsebehov. Sorgligt att killar anvnder denna app, det bara skriker desperation om er.

Alternativt att ni r under 20 och r desperata fr att ni aldrig fr ligga. Helvete vad vrlden gr utfr..
Citera
2018-11-20, 19:30
Medlem
AnkeborgBombares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
Fr 3 till 2 r sen fick jag 200 matchningar p ngra dagar. Senaste ret r de max 30 marchningar med betydligt fulare tjejer.

Vad har hnt?

Folk inser vilket skitapp detta r, s enkelt r det. Allt handlar om utseende, lter det nyttigt i dina ron? Vill du utvecklas som person s lgg ner kontot p denna skitapp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in