Flashback bygger pepparkakshus!
2018-11-29, 09:05
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenErlandsson
Il:s lögner är något som inte kommer att få stå oemotsagda. Det är bara att vänta.
Ja, jag tror bara hon varit blåst och spelat bort sina pengar (som hon av någon märklig anledning lagt vantarna på) genom att satsa på fel häst. Jag tror även att dessa 10-12 miljoner är de enda pengar som finns i "imperiet". "Livvakt", herregud...
Citera
2018-11-29, 09:09
Medlem
SvenErlandssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, jag tror bara hon varit blåst och spelat bort sina pengar (som hon av någon märklig anledning lagt vantarna på) genom att satsa på fel häst. Jag tror även att dessa 10-12 miljoner är de enda pengar som finns i "imperiet". "Livvakt", herregud...

Precis min tanke också. Ska bli spännande att se vad HJ kommer att gå ut med de närmasta dagarna.
Citera
2018-11-29, 09:25
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Som trader så är man nolltaxerare. Man har ingen lön och därmed ingen taxerbar inkomst. Inget konstigt med det.
Har man ingen inkomst av kapital heller?

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, något är det som gjort att Isabella gått bananas. Det handlar inte bara ett brustet hjärta.
Hampus kanske stod för mer av hennes försörjning än hon vill erkänna? Utan honom inget mer lyxliv.
Citera
2018-11-29, 09:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenErlandsson
Precis min tanke också. Ska bli spännande att se vad HJ kommer att gå ut med de närmasta dagarna.

Hampus har visat sig vara en person som står längst ner i näringskedjan. Fast han ville vara högst i näringskedjan.

Nu när han spelat bort andras pengar är det inte en människa som lyssnar på honom. Han tror sig ha rättsväsendet med sig. I vilken värld lever han i? Han är förlorad för all framtid. Nu när maffian är efter honom är det ultimata beviset för detta.
Citera
2018-11-29, 09:30
Medlem
I Blondinbellas förljugna värld är inget omöjligt
https://www.breakit.se/artikel/14260...filip-tysander
Citera
2018-11-29, 09:32
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
I Blondinbellas förljugna värld är inget omöjligt
https://www.breakit.se/artikel/14260...filip-tysander

Haha finns ingen som skulle betala 400 miljoner för nån av hennes företag.
Citera
2018-11-29, 09:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Har man ingen inkomst av kapital heller?

Ja, något är det som gjort att Isabella gått bananas. Det handlar inte bara ett brustet hjärta.
Hampus kanske stod för mer av hennes försörjning än hon vill erkänna? Utan honom inget mer lyxliv.

Självklart man har en taxerbar inkomst.. är du korkad?

Beror ju på var du har dina pengar.

Hampus har gärna deklarerat sina förluster på en aktiedepå där han kan kvitta någon enstaka vinst med jättelika förluster. Spåmatt han kunnat få ut knappa 500 000 kr från staten.

Hur mycket har han givit staten i skatt? Inte ett jvla skit. En jkla parasit,genomrutten person som väldigt få kan ha sympatier för. En komplett idiot.
Citera
2018-11-29, 09:34
Medlem
SvenErlandssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merci69
Hampus har visat sig vara en person som står längst ner i näringskedjan. Fast han ville vara högst i näringskedjan.

Nu när han spelat bort andras pengar är det inte en människa som lyssnar på honom. Han tror sig ha rättsväsendet med sig. I vilken värld lever han i? Han är förlorad för all framtid. Nu när maffian är efter honom är det ultimata beviset för detta.

Det finns ingen maffia som är ute efter HJ, ingen mord-eller kidnappningdömd som är ute efter honom. Polisen är inte inkopplad, ingen polisanmälan är gjord. HJ har gjort fel saker, men han är inte ensam om att göra sånt.
Citera
2018-11-29, 09:42
Medlem
Man undrar hur hennes planer ser ut för det privatjet hon skulle skaffa? Netjet förlorar nog en 25h kund.
Citera
2018-11-29, 09:51
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Lilla vän, ta det lugnt. Jag ställde en fråga till Andersson om vad han trodde sig veta.
I Hampus fall finns facit, serru:
Citat:
På två år har han i sina deklarationer till Skatteverket deklarerat ett underskott av kapital på nästan 3,2 miljoner kronor.
Han har inte heller haft speciellt stora inkomster av tjänst. För 2017 deklarerade han noll kronor och för 2016 hade han en inkomst på 252 500 kronor. Sedan tidigare har hans inkomster varit cirka 350 000 kronor per år.
https://www.expressen.se/noje/isabel...ljoner-kronor/
Citera
2018-11-29, 09:54
Medlem
DoraFs avatar
Citat:

När det gäller förtalet så här han nog "rättsväsendet" med sig. Isabellas blogginlägg är misstänkt likt grovt förtal.
Citera
2018-11-29, 09:57
Medlem
Citat:

Beror ju på var du har dina pengar.

Hampus har gärna deklarerat sina förluster på en aktiedepå där han kan kvitta någon enstaka vinst med jättelika förluster. Spåmatt han kunnat få ut knappa 500 000 kr från staten.

Hur mycket har han givit staten i skatt? Inte ett jvla skit. En jkla parasit,genomrutten person som väldigt få kan ha sympatier för. En komplett idiot.

Nej som trader har du ingen beskattningsbar inkomst. På papperet ser du ut som om du vore arbetslös. Ingen anställning och inget skyddsnät.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in