2018-12-07, 19:49
Medlem
Mademoiiselles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Skojar du? Har du bott under en sten sedan 1990? Allts man borde infra krkort fr att f skriva i den hr trden.

Det hr r nog det smsta av det smsta man kan skriva. Ett standardiserat meddelande dr man rcker ver bollen till tjejen och sger "hr, underhll mig nu!."

Samma sak t andra hllet nr brudar skriver ngot sdant. Favoriten r "Vem r du d?". Sjukt avtndande. Var p riktigt en brud som skrev till mig "Sg nt kul!" varp jag svarade "Tror du jag r ngon himla narr eller?"

Fan en attraktion handlar om att msesidigt ge och ta. Framfrallt som kille kan man inte springa omkring som en cuck och dansa efter brudarnas pipa. Inled med ngot hyfsat generiskt okomplicerat och ppet istllet, typ "tja". Svarar hon inte r hon ju inte intresserad, s enkelt r det.

Haha, igenknning p hg niv. AVSKYR nr killar bara "r du en kul tjej?" "Vem r du d?" "r du lika vacker i verkligheten som p bild?". Dumfrgor. Folk verkar ha riktigt svrt att hlla igng en konversation utan mrkliga frgor.
Och "sg ngot kul".. Ryser.
Citera
2018-12-07, 20:00
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mademoiiselle
Haha, igenknning p hg niv. AVSKYR nr killar bara "r du en kul tjej?" "Vem r du d?" "r du lika vacker i verkligheten som p bild?". Dumfrgor. Folk verkar ha riktigt svrt att hlla igng en konversation utan mrkliga frgor.
Och "sg ngot kul".. Ryser.

"r du lika vacker i verkligheten som p bild?" r iofs en ytterst relevant frga till tjejer nr man pysslar med Tinder, men hller med om att det inte r ngot man br frga rakt ut. Det fr man antingen ta reda p den hrda vgen eller genom att applicera sofistikerade stalking-metoder.
Citera
2018-12-07, 20:28
Medlem
Mademoiiselles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
"r du lika vacker i verkligheten som p bild?" r iofs en ytterst relevant frga till tjejer nr man pysslar med Tinder, men hller med om att det inte r ngot man br frga rakt ut. Det fr man antingen ta reda p den hrda vgen eller genom att applicera sofistikerade stalking-metoder.

Haha, mjligtvis en mer relevant frga. Men samtidigt dum, anvnder mnga sig av bilder dr de inte ser likadana ut i verkligheten? Det skulle jag inte ens vga, pinsamt att dyka upp p en dejt om man inte skulle vara sig lik. Iofs har killar en tendens till att ljuga om lngden, en kille pstod sig vara runt 1,75 och dyker upp och r inte en centimeter ver 1,60.
Citera
2018-12-07, 20:38
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Haha, mjligtvis en mer relevant frga. Men samtidigt dum, anvnder mnga sig av bilder dr de inte ser likadana ut i verkligheten? Det skulle jag inte ens vga, pinsamt att dyka upp p en dejt om man inte skulle vara sig lik. Iofs har killar en tendens till att ljuga om lngden, en kille pstod sig vara runt 1,75 och dyker upp och r inte en centimeter ver 1,60.

Sklart frgan i sig r dum. Ja, man skulle ju kunna printa ut ett saftigt kompendie frn denna trd med stories om hur "ovl" tjejers bild stmmer verens med verkligheten. Handlar vl p top 3 issues med hela Tinder. Dremot har det ju nnu inte avhandlats s mycket utifrn tjejers perspektiv, s finns gott om utrymme grta av sig hr fr er med.
Citera
2018-12-07, 22:05
Medlem
Hej! Nr en tjej skriver frst till en, i synnerhet flrt i brjan, vad betyder detta tror ni?
Citera
2018-12-07, 22:20
Medlem
Citat:

Haha, Jag r 185,5 vlkommen att ses
Skmt sido. Bertta lite vad som r det vanligaste misstaget snubbar gr. Kanske om du orkar slng upp lite skrmdumpar. Jag och ett gng andra hr i trden brukar bjuda med oss av bra konversationstricks osv. Alltid kul utifrn ens tjej perspektiv att hra lite.
S hller med Fabulan dr, f hra
Citera
2018-12-07, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hej! Nr en tjej skriver frst till en, i synnerhet flrt i brjan, vad betyder detta tror ni?

Att du r hennes typ och det r bara att kra p.
Hnder mig d och d.
Vill du se en skrmdump?
Citera
2018-12-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Jag hade ju frgat henne vad hon tycker r roligt och gillar fr typ av humor.
Huh? Varfr ska jag gra det nr det kommer frn absolut ingenstans mitt i en konversation? Totalt hjrndtt att A. skriva s ht. B. gra det mitt i en konversation om ngot annat. C. bokstavligt talat lgga ver allt ansvar p mig att fra konversationen vidare.
Citera
2018-12-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Att du r hennes typ och det r bara att kra p.
Hnder mig d och d.
Vill du se en skrmdump?

Dvs det r enklare att f henne? Det knns som att om tjej aktivt vljer att skriva till en speciell kille bland mngden s br hon rimligen gilla honom vldigt mycket!
Ja, ser grna skrmdump!
Citera
2018-12-07, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Huh? Varfr ska jag gra det nr det kommer frn absolut ingenstans mitt i en konversation? Totalt hjrndtt att A. skriva s ht. B. gra det mitt i en konversation om ngot annat. C. bokstavligt talat lgga ver allt ansvar p mig att fra konversationen vidare.

Skulle sga att du r den som r totalt hjrndd.
Om du ska f brudarna i sng, eller p dejt. Ska du d bara sitta och klaga p allt dom sger och gr, och serist tro att din gnlliga pensionrsgubbeattityd ska ta dig ngonstans annat n p ignorelist ev unmatch?
Vakna fr fan.
Lr dig svara upp, s kanske du fr en dejt.
Citera
2018-12-07, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Skulle sga att du r den som r totalt hjrndd.
Om du ska f brudarna i sng, eller p dejt. Ska du d bara sitta och klaga p allt dom sger och gr, och serist tro att din gnlliga pensionrsgubbeattityd ska ta dig ngonstans annat n p ignorelist ev unmatch?
Vakna fr fan.
Lr dig svara upp, s kanske du fr en dejt.
r det inte du som citerade mig 2-3 gnger hromdagen? Vart tog du vgen efter min senaste kommentar? Inte sett ngot frn din sida sen dess frrens nu d du dk upp med nnu en efterbliven kommentar.

Jag lg igr med en hrlig 25 rig blondin, imorgon tnkte jag testa p en riktigt kurvig och "stor" tjej frn makedonien men fr se vad jag vljer tillslut, oavsett behver du inte oroa dig fr den delen
Citera
2018-12-07, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Dvs det r enklare att f henne? Det knns som att om tjej aktivt vljer att skriva till en speciell kille bland mngden s br hon rimligen gilla honom vldigt mycket!
Ja, ser grna skrmdump!

Ja, dom r mer bengna, desperata. Nu talar jag bara av egen erfarenhet, kanske finns andra som precis gtt med i appen och skriver "hej " eller s bara, mycket mjligt men hr r mitt senaste exempel iaf av en sn hndelse. Som du ser resulterar den i bra resultat, medans cucks hr inne i trden antagligen hade tyckt hon r "lame och trkig", se vad de kan g miste om?

https://i.imgur.com/PvvG6cd.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in