2019-02-06, 21:36
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngSvensk
https://www.facebook.com/sverigedemo...type=3&theater

Martin? Han var vl en ngel?

Det dr var sjukt. Lucas togs ju bort frn grupper och frn landet dessutom efter att ha utmanat Linnea och ftt sparken frn riks.

Jo Martin r duktig och driftig men kanske inte bst socialt. Han passade inte in i Ungsvenskarnas socialt eller utseendemssigt och blev utfryst.
Citera
2019-02-06, 21:37
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HildegardLarsson
Henrik Vinge frfalskade styrelseprotokoll redan 2014. Det gjorde Linnea nu i vras...

Ja hon frstrde den gulliga SDU-killen Viktors liv och dessfrinnan Fredrik Damberg. Hon sg ut de p pengar. Maniskt besatt av pengar.

Hon har 30 000 fr en halvtidstjnst...men hon jobbar ju inte.
Citera
2019-02-06, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denlilleonden
Jag trodde ocks hans fru var vrre tills jag lste om hur Peter Wallmark, med Vinge i spetsen, frskte muta den gamla ordfranden i syfte att f Henrik till makten.

Ganska ironiskt.
Linna Vinge var den med strst skuld i att det lojala styrelsefrslaget i det gamla ungdomsfrbundet frlorade med ngra rsters marginal. De som r insatta knner till historien.
Henrik Vinge r den person med strst skuld fr det lga vljarstdet i SD Stockholm och sabbar distriktet genom de oserisa kufarna som slpps fram.

Jag tnker fr alla medlemmar och aktiva. Kan du redogra den hndelsen vid tillflle? Medlemmarna borde knna till vilka de egentligen r och kan gra. ven fr vljarna nu nr Henrik r riksdagsledamot och fattar beslut om vr vardag...
Citera
2019-02-06, 22:14
Medlem
Byt ut valberedingen. Vinges narkomaner.
Citera
2019-02-06, 22:19
Medlem
Ang Fo*slund; han blev svitt jag vet och ftt hra inte utesluten, utan valde att lmna partiet sjlvmant.
Senast redigerad av Pojken med guldbyxorna 2022-12-12 kl. 15:55.
Citera
2019-02-06, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrutusPresley
Ang Fo*slund; han blev svitt jag vet och ftt hra inte utesluten, utan valde att lmna partiet sjlvmant.

Varfr d? Han var ju en av de mest aktiva.
Senast redigerad av Pojken med guldbyxorna 2022-12-12 kl. 15:55.
Citera
2019-02-06, 22:23
Medlem
[quote=Ruina.Imperi|66674107]Varfr d? Han var ju en av de mest aktiva.[/QUOTE

Martin ville koncentrera sig p annat n politik och valde att sluta.
Citera
2019-02-06, 22:24
Medlem
Jag skms lite ver att jag rstade p SD i lokalt. Personkryssade Simon Solberg. Har trffat honom ett par gnger och anser honom som duktig och driven.

Men det var ju inte detta kaos som jag rstade fr... det blir NMR nsta kommunalval om inte Afs stller upp och det tvrt.
Citera
2019-02-06, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iblomma
Jag tnker fr alla medlemmar och aktiva. Kan du redogra den hndelsen vid tillflle? Medlemmarna borde knna till vilka de egentligen r och kan gra. ven fr vljarna nu nr Henrik r riksdagsledamot och fattar beslut om vr vardag...

Linnea hytte med klackskor efter lite fr mycket drickbart fr flera r sedan. S farligt var det inte. Det kan g s.
Citera
2019-02-06, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iblomma

(FB) Ordfrandestriden i SDU 2015 - SD bryter med SDU (sammanfogade trdar // mod)

(FB) Ordfrandestriden i SDU 2015 - SD bryter med SDU (sammanfogade trdar // mod)

Ovanstende inlgg sammanfattar.
Citera
2019-02-06, 22:33
Medlem
[quote=BrutusPresley|66674122]
Citat:
Ursprungligen postat av Ruina.Imperi
Varfr d? Han var ju en av de mest aktiva.[/QUOTE

Martin ville koncentrera sig p annat n politik och valde att sluta.

Han r ju fortfarande aktiv p andra fronter.
Citera
2019-02-06, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denlilleonden

Ovanstende inlgg sammanfattar.

Nej nej nej.

Viktor Carlson r en ngel. Du utmlar honom icke korrekt. Han var oskyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in