Lste fljande , men videon r borta?
https://www.nordfront.se/finska-sold...har-borjat.smr
Soldiers of Odin i Finland ska brja kra ngon slags "To catch a pedophile", och ha tjejer som poserar som "minderriga" tjejer p ntet och som ska locka till sig pedofiler som frsker stmma trff med dom. Jag slr vad om att dom kommer att sga att "jag heter Frida och jag r 17 r gammal", och dessutom vara typ 18 r i verkligheten.
Snubbar i alla mjliga ldrar 18-70 (s som mnga mn gr, i hopp om att trffa en ung tjej, oavsett om man nu tycker att de r lite gubbsjuka eller inte) kommer att kontakta "Frida" genom Facebook eller vad det nu r, och brja snacka, och efter ngon vecka stmmer de trff, varp Soldiers of Odin dyker upp och slr ned honom.
Vad dom verkar ha missat r att det 16 r som gller som byxmyndighetslder i Finland.
S jag r nyfiken, vad r det som Soldiers of Odin tnker lura i "pedofilerna" gllande ldern p tjejen. Visst, om tjejen ltsas vara 14-15 r, det r vl en sak, MEN ifall hon ltsas vara 16 eller 17 (dvs "minderrig" men fortfarande byxmyndig) r, d r det ju bara en urskt fr att kalla f folk fr pedofiler och fr att sl ned dom, ngot som jag fr en knsla av att de vldsstinna bonnlpparna i Soldiers of Odin grna r typer som grna gr?
Men jag kan ju ha fel?
Finns det mera info? Finns videon ngon annanstans? Vem tog ned den? Dom sjlva, eller Youtube?