2019-02-19, 13:47
Medlem
Eftersom många gravida kvinnor upplever en ökad sexlust och starkare orgasmer så har jag tänkt att det skulle vara kul att se om tillförande av hCG skulle kunna öka min sexlust. Den är alltså inte låg just nu, men hade varit kul att bli riktigt djurisk då och då...

Jag har försökt hitta något kring en passande dos att börja labba med, men det känns svårt... några tankar här?
Citera
2019-02-19, 13:49
Medlem
clipstirlings avatar
Testosteron fungerar nog ännu bättre.
Citera
2019-02-19, 14:57
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsukahara
Eftersom många gravida kvinnor upplever en ökad sexlust och starkare orgasmer så har jag tänkt att det skulle vara kul att se om tillförande av hCG skulle kunna öka min sexlust. Den är alltså inte låg just nu, men hade varit kul att bli riktigt djurisk då och då...

Jag har försökt hitta något kring en passande dos att börja labba med, men det känns svårt... några tankar här?

Du bör absolut inte leka med hCG för att se om sexlusten ökar.
Finns för övrigt ett preparat för ökad sexlust och är enligt utsago väldigt effektfullt på både killar och tjejer; PT-141 eller Bremelanotide. Detta preparat togs fram specifikt för kvinnor som har problem med sexlusten.
Det kanske är vettigare att testa om du vill bli djurisk då och då.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-02-19, 16:27
Medlem
Du kan ju testa melanotan-ii. Det sägs ju öka sexlusten ordentligt.

Sedan finns https://www.issm.info/sexual-health-...-and-lybridos/ .

Buspiron som en av dem innehåller kan du be din läkare om. Sildenafil kan du få även där. Dock tycker jag(man) Tadalafil är bättre och den verkar mildare och dessutom under betydligt längre tid.
Citera
2019-02-19, 18:45
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blublang
Du kan ju testa melanotan-ii. Det sägs ju öka sexlusten ordentligt.

Sedan finns https://www.issm.info/sexual-health-...-and-lybridos/ .

Buspiron som en av dem innehåller kan du be din läkare om. Sildenafil kan du få även där. Dock tycker jag(man) Tadalafil är bättre och den verkar mildare och dessutom under betydligt längre tid.

Kan du förklara på vilket sätt Sildenafil och Tadalafil ökar kvinnans lust, dessa preparat ökar inte mannens lust, har de en lusthöjande effekt på kvinnor?
Har du någon trovärdig källa?
Citera
2019-02-19, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Du bör absolut inte leka med hCG för att se om sexlusten ökar.
Finns för övrigt ett preparat för ökad sexlust och är enligt utsago väldigt effektfullt på både killar och tjejer; PT-141 eller Bremelanotide. Detta preparat togs fram specifikt för kvinnor som har problem med sexlusten.
Det kanske är vettigare att testa om du vill bli djurisk då och då.

Mvh,

-Alfred

Tack för tipset, ska kolla in det istället!

Men varför denna kraftiga avrådan till hcg? Tänkte att det inte bör påverka mina hormoner i någon skadlig utsträckning vid mindre, temporär användning. Eller?
Citera
2019-02-19, 21:21
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsukahara
Tack för tipset, ska kolla in det istället!

Men varför denna kraftiga avrådan till hcg? Tänkte att det inte bör påverka mina hormoner i någon skadlig utsträckning vid mindre, temporär användning. Eller?

Du tänkte fel helt enkelt. Ditt endokrina system är ingen myntmaskin som man stoppar i olika mynt i för olika effekter - det är ett samspel och en balans mellan många olika system som lätt kan rubbas om man rubbar ett hormon. Tänk dig jenga - där skulle jag placera hCG någonstans i mitten på ett torn som är smått urplockat. Går det snett så kan det få effekter runtom. Säger inte att det är irreversibel skada nödvändigtvis men det samt faktumet att preparatet inte är tänkt att användas på det viset borde räcka för att du skall komma på bättre tankar.

Men kör på med PT-141 du, eller som någon ovan sa MT2 funkar ok också. Faktum är att PT-141 är taget ur MT2 enkelt uttryckt.
Tänk på Alfred när du testar.

Mvh,

-Alfred
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in