Flashback bygger pepparkakshus!
2019-03-08, 22:54
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Rnndahl har kapat SVT p ett briljant stt.

SVT kommer inte kunna slnga ut Jesper eftersom han r "good guy"'- tnk er om JR skulle leda Agenda p sndagskvllarna. Snacka om tittarsucc.
Han r bra p att frklara svra mnen p ett vasst och enkelt stt. In med honom i Agenda tillsammans med Anders Holmberg sger jag!
Citera
2019-03-09, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Han r bra p att frklara svra mnen p ett vasst och enkelt stt. In med honom i Agenda tillsammans med Anders Holmberg sger jag!

Rnndahl och Holmberg frgar? Ett nytt program i SVT.

Sossarna, exklusive nyanlndarster, kommer d knappt att klara sprren.
Citera
2019-03-15, 22:30
Medlem
Enmansdemos avatar
Idiotiska nmnde-mamma system, totalt ologiskt system, behvs ingen representation fr rttvisa

Frvrigt roligt att det inte skmtades friskt om invandrarrelaterat vld i skolan
Citera
2019-03-15, 22:33
Medlem
Arthur Dents avatar
Verkar som att Ganman r avpolletterad, vntat men trist.
Citera
2019-03-15, 23:09
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Dom insg vl att hans humor var fr enkel, simpel och frutsgbar, varfr var det vntat?
(skriv ntt verraskande nu...inte att han fick mindre och mindre tid eller bla bla)
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-03-15 kl. 23:15.
Citera
2019-03-15, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent

Ganman funkade inte. Enligt min mening. Jag r glad att de tog bort honom.
Det dr med Ilar r... hmm.. inte jttekul men annorlunda.
Tycker nd det r bra att de har en mellanakt.
Musikvideosarna r ocks kul.

I senaste avsnittet noterade jag en video med PAUL JOSEPH WATSON. Nu kommer Expo och Aftonbladet och alla de hr att g bananas. "Svenska nyheter har tagit steget ver till den mrka sidan".
Att de ens hade med Watson indikerar att ngon p redaktionen tittar p honom.

I vrigt knde jag till allt det tokiga som SN beskrev... orkade faktiskt inte titta s noga fr jag r s trtt p toklandet Sverige - man blir mest irriterad - men det r vl bra att en miljon svenskar fr lite samhllsinformation.
Citera
2019-03-16, 10:46
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Ganman funkade inte. Enligt min mening. Jag r glad att de tog bort honom.
Det dr med Ilar r... hmm.. inte jttekul men annorlunda.
Tycker nd det r bra att de har en mellanakt.
Musikvideosarna r ocks kul.

I senaste avsnittet noterade jag en video med PAUL JOSEPH WATSON. Nu kommer Expo och Aftonbladet och alla de hr att g bananas. "Svenska nyheter har tagit steget ver till den mrka sidan".
Att de ens hade med Watson indikerar att ngon p redaktionen tittar p honom.

I vrigt knde jag till allt det tokiga som SN beskrev... orkade faktiskt inte titta s noga fr jag r s trtt p toklandet Sverige - man blir mest irriterad - men det r vl bra att en miljon svenskar fr lite samhllsinformation.
Funkade inte.....du fr det att lta som att han skulle funka i andra sammanhang, du tolkar mnskligheten svrare n den gentligen r....nr man nr teve s r man antingen rolig eller s r man avsljad med att aldrig varit det

Du kanske kan frklara pongen i scener ur ett Twitterflde?, fr mig framstr det enbart osammanhngande.....jag frstr i grunden alla skmt som ngonsin skrivits p jorden och jag frstr att det ska vara Bergmanskt....men eftersom jag inte stt varesig Bergman eller frstr mig p Twitter frstr jag inte det hr inslaget
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-03-16 kl. 11:05.
Citera
2019-03-16, 11:48
Medlem
apankanneringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Funkade inte.....du fr det att lta som att han skulle funka i andra sammanhang, du tolkar mnskligheten svrare n den gentligen r....nr man nr teve s r man antingen rolig eller s r man avsljad med att aldrig varit det

Du kanske kan frklara pongen i scener ur ett Twitterflde?, fr mig framstr det enbart osammanhngande.....jag frstr i grunden alla skmt som ngonsin skrivits p jorden och jag frstr att det ska vara Bergmanskt....men eftersom jag inte stt varesig Bergman eller frstr mig p Twitter frstr jag inte det hr inslaget

Inte s konstigt. Det ska ju just spegla det ologiska och osammanhngande i diskussioner p twitter? Jag gillar det.
Citera
2019-03-16, 14:05
Medlem
Svartskggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apankanneringen
Inte s konstigt. Det ska ju just spegla det ologiska och osammanhngande i diskussioner p twitter? Jag gillar det.
Jag tittar vad det r p de andra kanalerna nr det dr tramset kommer.
Citera
2019-03-16, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskägg
Jag tittar vad det r p de andra kanalerna nr det dr tramset kommer.

N jag zoonar ut ocks.
Kanske de kunde gjort som "celebrities read mean tweets" ... Jimmy Kimmel show. Det r tminstone roligt.
Citera
2019-03-16, 22:13
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:

Scener ur; var lite roligt frsta gngen. Men som terkommande inslag r det ju helt idiotiskt. tminstone om dom inte har ngot roligt twitter att utg ifrn. Att bara mima samma emojjis varje vecka r ju inte s intressant.

Generellt s tycker jag att det finns ett gigantiskt daily show komplex men tminstone lite frsk till orginalitet ibland. Som det r nu r det inte s roligt hela tiden.

Kanske stter det sig efter ngot r om dom fr fortstta men det krvs enorma resurser bakom som jag inte r sker p att dom har.

Jag skulle fresl att dom kr tio minuter varje vardag istllet, mer spontant och aktuellt. Varfr inte efter rapport 19,30 t ex. Finns ju ingenting som gr den tiden p ngon kanal (tja som jag har iaf) frutom mjligen ngon idiotisk dokuspa och repriser.
Citera
2019-03-17, 10:02
Medlem
Citat:
Dom insg vl att hans humor var fr enkel, simpel och frutsgbar, varfr var det vntat?
(skriv ntt verraskande nu...inte att han fick mindre och mindre tid eller bla bla)

Glad att han frsvann.. det var inte tillrckligt roligt fr att vara ett eget segment.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in