Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Tyvrr mste jag nog sga att det r tvrtom. Vi som tror p den officiella historien blir allt fler nr det gr upp fr mnniskor att det faktiskt inte r s konstigt. Fr till skillnad frn Cui Bonos version eller fr den delen ngon annan av dom hundratals konspirationer som verkar finnas har den officiella ordentliga bevis som lags fram.
Vnta nu, menar du p riktigt att du upplever att folk som tror p Ali Baba och de 70 rvarna (Officiella Hirstorien) blir fler? Det r vldigt fascinerande isf, jag upplever verkligen motsatsen.
(det finns vl inget rtt eller fel hr, beror nog p vilka sorters mnniskor man umgs med)
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Trump r fr vrigt en av dom som tror p den officiella historien, det r ett som r jvligt skert.
Annars vill jag, om du inte hller med, att du visar en video dr Trump frdmer allting och fortfarande hvdar allt det dr ni hvdar och videon skall vara efter att han blivit vald till president.
Jag hller med dig dr, Trump r Officiella Historien fanatiker. Eller han har flippar runt lite, men hinta om de kanske va Saudi i valrrelsen, men fr min del r Shill det r med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Ja det tror jag absolut. Det r en stor frdelse nr tornen kollapsar, det kan vl inte ens en sdan som du frneka?
Vad "en sn som jag" vad r de fr ntt? Du fr de lta som en sn som jag r ntt skumt shit ju.
Ja de r klart de r en stor frdelse nr tv av vrldens hgsta byggnader kollapsar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Jag menar, det syns ju hur bra som helst i vilket klipp du vill att tusentals ton brte faller ner till marken i en hastighet av, fritt fall?
haha, yes your right
Officialla historien, boken 911 som gjordes av till ett vldigt lgt pris nmnde inte WTC7
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Sger inte ett jvla skit rligt talat. Men jag kontrar med ett klipp jag ocks.
WTC 7 Explained
Sko kolla p tget. Tack fr lnk
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Du har rtt, jag klarar inte av att se den. Samma skit som alla andra garanterat och utan ngra nya "bevis" utan samma gamla ltande om ingenting, lskig musik s man verkligen skall frst hur mystiskt och lskigt det r. Nej du, om det r ngon som inte kan hantera sanningen s r det du och dina vnner som krampaktigt hller fast vid vad ngra galningar sger som inte ens kan stava till bevis.
De r ju trots allt en amatr som gjort den, och hur och vad han gjort s har han anvnt sig av de nyhetsrapporter som va onAir en gng och sedan tystades ner.
Framfrallt r han sjukt bra p Connect the Mother Fucking Dots p ett stt som gr att ven totala newbies frstr efter de har sett den, CASE CLOSED!
Donald Trump skyllde Afghanistan fr 911, och de va fan sjukt o hra
Trump Blames Afghanistan for 9/11 by Black Child (YT) [/quote]
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Det nda ni har och ngonsin haft r det att Bush strax efter 911 strtade talibanregimen i Afghanistan och tro mig, jag har varit och krigat i Afghanistan flera gnger och man behver inte sprnga tv skyskrapor p Manhattan fr att vertyga kongressen om att ett anfall var ndvndigt.
Har du varit i Afghanistan flera gnger som soldat? Va sjukt d mste de va drfr som du tar imot om det nu inte r s som du trodde och du r ju fan ett offer i det hr (OBS:
inte menat som ntt illa)
Du tyckte 911 var verdrivet och de behvde inte ett s hrt event? Mjligt.
De ville ha en "katalyserande event" liknande Pearl Harbour. Gllande WTC s finns frsta uppgifterna redan frn tidigt 7o-tal enligt Bollyn.
Nr Tvillingtornen hade asbest och skulle slja s sg man chansen att bde pbrja ett krig fr sig egen Agenda (Yinon Plan, nerskriven p 80-talet och genomfrs nu)
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Allt detta vet Donald Trump om, han r en smart man. Han r miljardr och president s att han skulle tro p eran konspiration r lika osannolikt som om ngon annan smart mnniska skulle gra det.
Donald Trump vet hur de gick till, de r jag tmlingen vertygad om han r som du sger inte korkad, och den han str nrmast, inklusive hans egna fru, r Netanyahu. Skapad av den ZioMafia (Roy Cohn) i New York City.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Och det r det som r hela grejen, ingen normalt fungerande mnniska som kan lsa tror p eran smrja, det r drfr som ni verkar i form av youtubeklipp eftersom ingen kan lsa, bara titta p rrliga bilder om och om och om och om igen med lskig musik. Om era klipp nd hade varit en aning mer frtroendegivande s kanske men som det r nu s r det bara pinsamt.
P allvar o all med all respekt!
Du tror p den officiella historien, officiella konspirations-teorin som visat sig helt felaktig. Om du nu saknar intresse av veta vad som hnde av vilken anledning de n nu n m vara s fine, jag kan ju inte tvinga dig o titta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iris-T
Just ja, att jag inte tnkte p det
Det vet ju alla eftersom det visas p youtube med lskig musik. Eller r det Trump som sagt det?
Trump har sagt det, allt annat r Fake News!
r de verkligen s strande musik? tnkte jag aldrig p mste jag erknna, men du har skert rtt.
Men de lter som du kollade de dr minuterna i strsta mjliga bias dr jag r nn skum filur som frsker stta myror i huvudet p dig av ngon evil anledning. S r de ju inte.
Men jag ska inte tjata p dig som en jobbig tonrsmorsa med torr hud
Architect & Engineers for 9/11 Truth r en sida utan musik och med stor skara akademiker som inom sina omrden har bevisat att Officiella Historien r en lgn
Kolla den kanske passar dig bttre.
Krlek & Revolt! 😘