Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
USA är på väg i en nihilism. Där varje individ tar moralen i sin egen hand och gör exakt vad den vill.
Idag är det väldigt vanligt att vanligt folk stjäl från andra. Inte för att dem är i nödbehov, utan för att dem bara kan det.
Resultatet av detta är att folk börjar sätta upp kameror för att fånga alla dessa "min kropp - mitt beslut"-folk med nihilistiska attityder.
Inte helt ovanligt att pizzakillen har ätit upp din pizza innan han levererar den halv till dörren - för att han kan.
Inte ovanligt att granntjejen rotar i din postlåda för att hitta något intressant förutom räkningar - för att hon kan.
Inte ovanligt att folk som vill låna bilar helt enkelt skiter i att lämna tillbaka dem, trots att dem har uppgett sitt personnummer inför ägaren - för att dom kan.
Samma sak gäller med trashtalk - för att dom kan.
Finns nog lite sanning i det du skriver om man tänker efter.
Fan vet hur många gånger jag fått skicka kaffemuggen åt helvete för att dessa jävla pack vägrar förstå ordet "Black - Please" och häller i socker och mjölk. Säkert för att de kan och vill
Hur många av de "illegala" har inte kommit in på lovligt sätt men vägrar åka tillbaka när tiden är ute.
Samma där. De stannar för att de kan.
Men deras fjantkärlek för trashalk. Den är fan i mig obegriplig. Måste till en korkad jävla amerikan för att ta åt sig.