Citat:
Ursprungligen postat av
aktamig
Dra runt bland folket du känner. Du bor ju inte i Sibirien så en Snickers imorgon och en dagen därpå lär fixa biffen. För att fördriva tiden, ja bibliotek brukar vara bra. Försök hitta något varmare till kvällen alternativt leta lite burkar så du kan sitta på någon nattöppen mack i några timmar. Har du någon som kan, även den du absolut inte vill ringa, ring, förklara läget, värsta du kan få är nej.
Min umgängeskrets består av ett par, där har jag varit de senaste 3 dagarna. Så det var dags att röra sig mot nya destinationer.
Har hittat en som ska köpa mitt sista amfetamin för 200kr, så mat för dessa dagar är i alla fall löst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Wr4p
Du verkar ha gott om tid på dig att promenera runt och leta vad för ställen som du skulle kunna uppehålla dig på. I vaket tillstånd är det inte så svårt att hitta ställen antar jag, så fokusera på vart du skulle kunna få sömn. Hur är ditt förhållande till familjen och vänner? Eller i "värsta" fall, rådfråga polisen? Har ingen direkt erfarenhet av detta, men ibland kan man få hjälp från håll man inte tänkte det kunde komma från.
Mitt förhållande till familjen är bra. Jag har en stor släkt som alla bryr sig om mig. Men min moder har gaddat ihop sig med allihopa och dom har kommit överens om att jag ska få lov att klara det här själv.
Dom menar på att skulle dom hjälpa mig nu så uppmuntrar dom bara mitt missbruk. Och jag förstår dem.