• 1
  • 2
2019-06-05, 17:47
Medlem
sluskjohans avatar
Hej,

Någon som smakat eldorados kycklingkebab? Det är strimlad kyckling med någon krydda, har ej läst innehållsförteckningen. Personligen spyr jag nästan då jag äter den, tycker det smakar flott och "fake" på något vis.

Alla mina kompisar tycker den är jävligt god vilket jag har noll förståelse för, vad säger ni om denna skapelse?
Citera
2019-06-05, 17:56
Medlem
iJackSparrows avatar
Eldorado är ett lågprismärke, inte så konstigt att du har dåliga upplevelser.
Citera
2019-06-05, 18:02
Medlem
ClickBaits avatar
Har en påse av deras vanliga kebab. Tyckte det smakade äckligt, men med mycket kebabsås gick det ner. Kommer aldrig köpa det igen.

Jag är sugen på att testa kycklingen men mina fördomar säger att det inte är gott.

Lidl hade någon kyckling-kebab för några år sedan, den var god.
Citera
2019-06-05, 18:15
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClickBait
Har en påse av deras vanliga kebab. Tyckte det smakade äckligt, men med mycket kebabsås gick det ner. Kommer aldrig köpa det igen.

Jag är sugen på att testa kycklingen men mina fördomar säger att det inte är gott.

Lidl hade någon kyckling-kebab för några år sedan, den var god.
Ja okej, när det gäller nuggets så kan jag äta eldorados. Denna kycklingkebab smakar exakt som kycklingkebaben som finns i Pakistan pizzeriorna i barcelona om någon vet hur det smakar.
Citera
2019-06-05, 20:42
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Eldorados "kött" kommer oftast från tyskland, och är dessutom halal-slaktat. Riktigt vidrigt.

Köp svenskt kött så är du garanterad att det smakar bra.
Citera
2019-06-05, 20:46
Medlem
Själv fullständigt älskar jag den. Är nog enda eldoradoprodukten jag köper. Brukar köpa en burk sås av min lokala pizzeria och köra en kebabtallrik hemma med den. Blir bättre än i pizzeria.
Citera
2019-06-05, 21:02
Moderator
HelgeBuks avatar
Jättegott tycker jag. Men det är ingen höjdare att steka för länge, då den blir tråkigt torr och "hård".
Citera
2019-06-06, 00:44
Medlem
bullet^s avatar
Ja. Det är vidrigt som fan. Smakar plast med krydda.
Köper jag fryst kebab så är Görans kebab det godaste, Västerås kebab är också mycket gott.
Citera
2019-06-06, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser1312
Eldorados "kött" kommer oftast från tyskland, och är dessutom halal-slaktat. Riktigt vidrigt.

Köp svenskt kött så är du garanterad att det smakar bra.
För kyckling finns det ingen skillnad vad gäller slaktmetoden mellan halal och icke-halal!
Men att eldorado har lägre kvalité är helt rätt.
Citera
2019-06-08, 00:41
Medlem
Tycker den är top notch, billigt och bra, bättre än generella frysta sunk-kebaben av nöt som kostar dubbla priset,
Citera
2019-06-08, 00:56
Medlem
DaChiefs avatar
Har inte testat denne produkt. Men man kan anta att priset är lågt och produkten är konstruerad så.

Gissar att det är snäppet, över hundmat.

Bara antaganden från min sida.
Citera
2019-06-08, 22:23
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonia97
För kyckling finns det ingen skillnad vad gäller slaktmetoden mellan halal och icke-halal!
Men att eldorado har lägre kvalité är helt rätt.

Vad menar du? Förpackningarna är märkta med "halal" på baksidan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in