Citat:
Ursprungligen postat av
Link04
Är väl där som det smällt troligen. Riktat mot någon person på adressen som sålt lite i onödan. Han polisen som hade hawaii skjorta o reflexväst va jäkla rolig när han pratade. Noll koll.
Jo det känns mest troligt, angående platsen. Fast i huset bor det ju en "ledare för organiserad brottslighet" som omnämnts både tidigare i tråden några inlägg bakåt, och i nyhetsartiklar. Mest troligt är att ett konkurrerande gäng var ute efter
denne - långt snarare än random langare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Reda
Så var det inte. Postaren påpekade med bilden att mopedförvaring troligen var möjlig i cykelskjulet. Läs tråden innan ni postar trams.
Ta du ditt runkade till mystiska överljudsflygplan och lämna tråden istället för att fortsätta skriva skit i den.
Citat:
Ursprungligen postat av
Acies
Jag har en teori men jag kan inte skriva ut den för det kan möjligtvis förstöra utredning i dådet ifall att jag har fel och nån utnyttjar det jag skriver till sin fördel.
Min teori (delvis) är, en moped är involverad, de kan kanske hitta ett huvud/hjälm med huvud.
Och sen för att inte avslöja för mycket. Kan vara olycka men även attentat.
Och du tror inte att det hade varit djävligt blodigt på platsen ifall någon person hade sprängts i bitar?