Citat:
Ursprungligen postat av
Hibiscrub
Vad är det för fel på dig tror du att några högstadiebetyg betyder någonting, ska en snorunge starta utbildning, hemskt att se vad hjärntvätt kan göra.
Vissa har inte ens hälften av de kunskaper som hon har. De känner inte ens till att människan påverkar klimatet. Uppenbart så har de stora kunskapsluckor.
Jag tänkte att hon eller hennes utbildningsföretag kan utbilda dem och fylla igen kunskapsluckorna.
Citat:
Ursprungligen postat av
WbZV
Sa hon till dem att de var för många? Eller berättade hon förtröstansfulla sagor istället?
Hon må ha Asperger, men hon vet i alla fall hur man ska uttrycka sig på ett städat sätt.
Sen kan jag hålla med i sak att överbefolkning och en snabbt växande befolkning är ett bekymmer. Men jag vet inte om det är en bra idé att inleda med att ta upp detta. Kanske tar hon upp det i framtiden?
Citat:
Ursprungligen postat av
Gurglaren
Dock tror jag uppvärmningen kommer vända snart, tittar man på historiska grafer över klimatet lutar det snarare åt att det är på väg mot en kallare period.
I dagsläget finns det inget som tyder på det.
Det kommer givetvis att inträffa i en avlägsen framtid, kanske om tiotusentals år, men det finns inga tecken på att det skulle inträffa de närmaste hundratals åren.