Citat:
mest för att jag sett henne med barnen. Hon verkar fullständigt ointresserad av dem. Det är Foppa som får ta hand om dem om inte någon Nanny gör det. Nicole rör knappt barnen alls.Jag är långt ifrån expert, men verkade hon inte för brydd i Strömstedts program för att vara psykopat? Jag tyckte hon gav intrycket av att hon älskar och respekterar (avgudar) Foppa, samt att hon pratade mkt om känslor. Hon vandrade liksom iväg i sina berättelser om hur det och det kändes. Är inte psykopater rätt avstängda när det kommer till sådant? Har svårt att tro att en psykopat skulle tänka på att de själva är psykopater och låtsas visa känslor i TV för att ingen ska misstänka att de är psykopater. Känns mer som att en psykopat skulle köra sitt eget race och att programmet i slutändan hade handlat om henne istället. Jag såg inga sådana tendenser.
Sedan kan hon mkt väl vara en dryg jävel mot alla hon inte tycker är värdiga hennes uppmärksamhet av andra orsaker. Jag tyckte hon snarare verkade nervös och blyg främst i början av det programmet. Sådant kan ofta tolkas som att man är dryg, och mår hon dåligt av det kan tyvärr även leda till att hon beter sig drygt i sociala sammanhang. Hon kanske lider av extrem ångest och har många dåliga dagar? Känner själv folk som är extremt omtänksamma och fina personer, men som förändras helt om det blir sociala situationer de inte kan hantera.
Hur vet du att hon skiter i sina barn? Jag säger inte att du är fel ute med dina teorier egentligen, men skulle gärna vilja höra mer om vad du vet.
Sedan kan hon mkt väl vara en dryg jävel mot alla hon inte tycker är värdiga hennes uppmärksamhet av andra orsaker. Jag tyckte hon snarare verkade nervös och blyg främst i början av det programmet. Sådant kan ofta tolkas som att man är dryg, och mår hon dåligt av det kan tyvärr även leda till att hon beter sig drygt i sociala sammanhang. Hon kanske lider av extrem ångest och har många dåliga dagar? Känner själv folk som är extremt omtänksamma och fina personer, men som förändras helt om det blir sociala situationer de inte kan hantera.
Hur vet du att hon skiter i sina barn? Jag säger inte att du är fel ute med dina teorier egentligen, men skulle gärna vilja höra mer om vad du vet.
För övrigt undrar jag vilka vänner som uppskattar henne på riktigt. nu slutar hennes allt-i-allo och tillika halvsyster i de misskötta bolagen som Nicole säger sig driva. Förmodligen för att även hon fått nog...