2018-12-29, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoyalTrash
Jag är långt ifrån expert, men verkade hon inte för brydd i Strömstedts program för att vara psykopat? Jag tyckte hon gav intrycket av att hon älskar och respekterar (avgudar) Foppa, samt att hon pratade mkt om känslor. Hon vandrade liksom iväg i sina berättelser om hur det och det kändes. Är inte psykopater rätt avstängda när det kommer till sådant? Har svårt att tro att en psykopat skulle tänka på att de själva är psykopater och låtsas visa känslor i TV för att ingen ska misstänka att de är psykopater. Känns mer som att en psykopat skulle köra sitt eget race och att programmet i slutändan hade handlat om henne istället. Jag såg inga sådana tendenser.

Sedan kan hon mkt väl vara en dryg jävel mot alla hon inte tycker är värdiga hennes uppmärksamhet av andra orsaker. Jag tyckte hon snarare verkade nervös och blyg främst i början av det programmet. Sådant kan ofta tolkas som att man är dryg, och mår hon dåligt av det kan tyvärr även leda till att hon beter sig drygt i sociala sammanhang. Hon kanske lider av extrem ångest och har många dåliga dagar? Känner själv folk som är extremt omtänksamma och fina personer, men som förändras helt om det blir sociala situationer de inte kan hantera.

Hur vet du att hon skiter i sina barn? Jag säger inte att du är fel ute med dina teorier egentligen, men skulle gärna vilja höra mer om vad du vet.
mest för att jag sett henne med barnen. Hon verkar fullständigt ointresserad av dem. Det är Foppa som får ta hand om dem om inte någon Nanny gör det. Nicole rör knappt barnen alls.

För övrigt undrar jag vilka vänner som uppskattar henne på riktigt. nu slutar hennes allt-i-allo och tillika halvsyster i de misskötta bolagen som Nicole säger sig driva. Förmodligen för att även hon fått nog...
Citera
2019-04-26, 21:28
Medlem
Foppa går ut i tidningarna och berättar hur bra affärerna går. I princip allting är det andra som ligger bakom. Hans affärskompis i USA, men framförallt Kent är de som dragit in pengar genom smärta affärer. Nästan allt Peter själv och än värre hans inkompetenta fästmö tar i däremot går riktigt uselt. Han är för snäll och hans sambo kan vira honom kring sitt lillfinger.

Det är sorgligt.
Citera
2019-05-21, 06:31
Medlem
https://stoppapressarna.se/svenskt/p...angmiljonaffar

"Peter Forsberg utökar sitt båtimperium.
Nu bygger hockeylegendaren en ny jättemarina.
"

"Genom flera smarta affärer, inom främst fastighetsbranschen, har Peter Forsberg ett miljardimperium."
Citera
2019-07-06, 02:30
Medlem
När kändisar och vanligt folk gör såna här uttalanden så är inte skilsmässan långt borta. Hoppas Foppa klarar sig igenom detta så bra som möjligt när han nu upptäckt vad hon gick för.
https://www.aftonbladet.se/sportblad...peter-forsberg
Citera
2019-07-06, 07:47
Medlem
Jag tror du har fel, men om så vore handlar det om en separation. De är inte gifta.
Citera
2019-07-06, 09:35
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche
När kändisar och vanligt folk gör såna här uttalanden så är inte skilsmässan långt borta. Hoppas Foppa klarar sig igenom detta så bra som möjligt när han nu upptäckt vad hon gick för.
Det känns som om man krattar manegen inför en seperation. Att redan innan media gottar sig ”vi hintade ju om det”

Men det är klart, tre täta barn, affärer utomlands och det övriga livspusslet-det sliter för oss alla.
Citera
2019-07-06, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Jag tror du har fel, men om så vore handlar det om en separation. De är inte gifta.
Vi är väldigt många som hoppas att hen får rätt.

Hela podavsnittet är ett sammelsurium av lögner och överdrifter.
Citera
2019-07-06, 17:54
Medlem
Att dom aldrig gifter sig trots att Foppa annonserat att dom ska göra det säger kanske en del.
Brist på tid skulle tydligen vara en orsak. Jag bryr mig inte om vad som händer med dom men betänk att han träffade henne när det började bli hög tid att avla barn. Det var enligt henne bland det första han frågade, om hon kunde tänka sig att skaffa barn tidigt. Tror det blir separation.
Citera
2019-07-08, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche

Den kvinnan skrattar så hysteriskt i tid o otid så det är svårt att avgöra, när hon i podden sa de där så skrattade hon så mycket o konstigt som hon jämt gör så det var svårt att veta om det är tecken på att förhållandet går nedför eller om det gjorts större i tidningen.
Citera
2019-07-09, 07:42
Medlem
Foppa gör allt för att hålla ihop familjen vilket hedrar honom. Jag har också lite vibbar angående deras relation men ingenting jag vet eller kan tycka något om...
Citera
2019-07-21, 21:15
Medlem
KuReLuBs avatar
Lyssnade precis på LoungePodden med Nicole.

Hallå vilken verklighetsfrånvänd människa. Hon fattar inte (låtsas inte fatta) att allt hon tagit i blir till guld av en enda orsak. Peter Forsberg.

Men spelar ett patetiskt spel där hon försöker få folk att tro att hon är en superentreprenör. Vilken loser.

Utan Foppa hade hon flippat burgare. Och då på MCD. I bästa fall.

Vilken otroligt osympatisk människa.
Citera
2019-07-22, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Lyssnade precis på LoungePodden med Nicole.

Hallå vilken verklighetsfrånvänd människa. Hon fattar inte (låtsas inte fatta) att allt hon tagit i blir till guld av en enda orsak. Peter Forsberg.

Men spelar ett patetiskt spel där hon försöker få folk att tro att hon är en superentreprenör. Vilken loser.

Utan Foppa hade hon flippat burgare. Och då på MCD. I bästa fall.

Vilken otroligt osympatisk människa.

Ett nytt fenomen-lär känna en person genom att lyssna på en podd.
Träffa människan Irl istället och för dej som inte vet så är ett giftemål ju bara ett steg närmare en skilsmässa eller hur.
Roliga båda två och har fullt upp att leva sitt familjeliv med sina barn tror att
andra föräldrar har lätt att förstå det.Den som kommer först vinner med glimten i ögat
gäller i det huset. Rockstar !
Senast redigerad av Deloso 2019-07-22 kl. 00:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in