2019-07-23, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giftpaddan

Det skrev jag inte, läs igen.
Vi vet ju dock inte ens om hon var 15, hon kan mycket väl varit yngre med.
Du skrev att det är olagligt att ha sex med någon som inte är myndig både i Florida och Sverige. Läs dina egna inlägg innan du postar.
Citera
2019-07-23, 12:12
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Finns hennes ålder på FB?

Tyvärr inte som det verkar. Bläddrar man tillbaka till 2016 och tidigare så tyder det åtminstone på att hon är långt närmare 16 än 12 idag. Deras relation socialt kan ju dok bevisas vara nära 1 år tillbaka i tiden. Så om inte fyllt 16 ännu så kommer det ju bli ett gränsfall det här om det varit ok åtminstone sett till lagar här.
Citera
2019-07-23, 12:15
Medlem
Citat:
Finns hennes ålder på FB?
Inte vad jag kan se, är ingen mästare på att söka där. Men hon ser mycket ung ut på bilder från ca 1 år sedan, sedan äldre pga make-up och piercingar. Skriver att hon är "mental health therapist" vilket låter lite skumt, terapi för sig själv eller för honom?
Citera
2019-07-23, 12:17
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
?

På insta antyder hon själv ”Trippy”
Den här tjejen mår inte bra
Citera
2019-07-23, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Mannen är möjligen pedofil och har ägnat sig åt det som kallas grooming. De här två kan han haft kontakt på nätet i web kamera och liknande under en längre tid, var väl inte så att han bara direkt åkte till henne. Offret är det typiska i såna fall, en trasig tjej långt bort. Någon som blir overklig för honom på ett sätt, och med vilken han kan leva ut sina fantasier.

Jag får tillägga att en psykos inte gör någon till pedofil. Har inte hört talas om det. Men vilket brott som helst brukar väl behandlas annorlunda om människan som utfört det är helt borta? Och nej, det är inte brottsligt vara pedofil, de kan inte hjälpa det. Det är när de skadar andra som de straffas.
Jaa jag var väl inte grammatisk korrekt men ni fattar nog vad jag menar

Suck
Citera
2019-07-23, 12:18
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -MLK-
Big Daddy...

https://www.instagram.com/p/Bn6YLbyFqcP/

Den texten lär knappast hjälpa honom i en kommande rättegång...
Citera
2019-07-23, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Du skrev att det är olagligt att ha sex med någon som inte är myndig både i Florida och Sverige. Läs dina egna inlägg innan du postar.
Med någon som inte har uppnått den sexuell myndighetsåldern som gäller i respektive land.
Citera
2019-07-23, 12:22
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Inte vad jag kan se, är ingen mästare på att söka där. Men hon ser mycket ung ut på bilder från ca 1 år sedan, sedan äldre pga make-up och piercingar. Skriver att hon är "mental health therapist" vilket låter lite skumt, terapi för sig själv eller för honom?

Båda är fullt öppna med mkt. De poserar i knarktröjor och pratar om big daddy och tripping. I slutändan kommer nog en hel del droger in i bilden.
Helt ärligt orkar jag inte bry mi hjärna med den här typen av förlorare.
Han får det han förtjänar, thats it
Inte bara hans personliga ego som är högt med andra ord.
Vad vill egentligen iq fiskmås om man tittar på hans inlägg. Låt honom ruttna där han är
Citera
2019-07-23, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Hon är minderårig.Det kallas och är pedofili enligt lagen.

Kallas det inte hebefili nu när tjejen är 14-15 år och precis kommit in i puberteten? Pedofili är väl när det handlar om ett litet barn som inte är könsmogen?
Citera
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Det är en släkting som har vårdnaden, så troligen kommer tjejen från en problematisk hemmiljö i en lägre socialgrupp.

Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Ja, det är hon.
"Police said the girl's legal guardian is her aunt and that family member had no knowledge of the relationship."

Med tanke på hur öppna de verkar ha varit med sitt förhållande så gissar på att det rör sig om en tjej med minst sagt rätt svåra familjeförhållanden.

Edit: Och det är något märkligt av honom att hashtagga sin arbetsplats (#dramaten) i bilder där han kysser han en ung flicka.

Tack för klargörandet!

Japp det verkar ju minst sagt vara en sorglig historia detta.
Misstänker att koreanen inte kommer att få det så kul i kurran om han hamnar där.

Men vem vet? Svetsaren kanske ser detta som ett enkelt sätt att komma ur dilemmat med negerrapparen och gör en utväxling med Trumpen?
En dåre mot en annan så att säga....

(En aning ironi där, men inget förvånar mig längre!)
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Det är bara o betala borgen o dra till Europa.
Citera
2019-07-23, 12:25
Medlem
Citat:
Fantastiskt ändå hur mkt flashback den här tråden är, pantade SDare som tror han har afghanskt påbrå för att det är den enda asiatiska land de känner till, eller inte tycker han är skådespelare för att de aldrig sett han i en film... Samt "det heter faktiskt hebefili"-kommentarerna.

Det är klart att tidningarna ska skriva att:

1. Han är svensk, då han har svenskt medborgarskap (och enbart svenskt).
2. Han är skådespelare, då han förtjänat sitt uppehälle genom skådespeleri.

Och visst är det sakligt korrekt att han inte är pedofil, men han har ju oavsett legat med någon under myndig ålder, vilket är olagligt både i Florida och Sverige.
Citat:
Det skrev jag inte, läs igen.
Vi vet ju dock inte ens om hon var 15, hon kan mycket väl varit yngre med.
Då föreslår jag att du läser igen i ditt inlägg, den meningen jag fetat ovan. Vad du menar är något helt annat än det du faktiskt skriver. Det är INTE olagligt att ligga med nån omyndig i Sverige så länge hon/han är över 15 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in