2019-07-23, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
bild från hennes FB med NaBi

https://imgur.com/8LT6u7f

dom verkar kännt varandra en längre tid om man säger så.
hon är väl bara ett barn i lagens mening, ser fysiskt ut att va 27
Citera
2019-07-23, 13:56
Medlem
okok1s avatar
Citat:
...a judge is required to sentence a person convicted of Lewd and Lascivious Battery to a minimum sentence of 7¾ years in prison followed by at least two years of sex offender probation. [1]
https://www.richardhornsby.com/crime...s-battery.html

Oj.
Citera
2019-07-23, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onhold
Varför är alla så upprörda?
I Sverige har vi ju en 15-årsgräns...
Han kanske verkligen ÄR kär i henne (och hon i honom) :P

Jamen visst gott folk, leta upp ett barn i en husvagnspark någonstans i USA som förlorat båda päronen och mår dåligt, men som har nätuppkoppling i alla fall.

Varför krångla till det så för sig tänker jag? Stureplan kryllar väl av tonårsbrudar en lördagskväll om man nu går igång på sånt? Men de var väl inte unga nog... För den som har en ovanlig läggning kanske det ändå känns värt bränna en massa pengar på att ta sig till ett sunkigt hotell i Amerika. Och sprätta golvet fullt med kondomer. Men gud så romantiskt. Han är säkert jätte jätte kär...
Citera
2019-07-23, 14:01
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Joaquin Rustan Nabi Olsson, 44 of Sweden, was charged with lewd and lascivious battery on a victim between 12 and 16 years old, lewd and lascivious conduct, lewd and lascivious exhibition traveling to meet a minor.

3 charges? Och bara den första chargen kan ge 15 år max. Någon som orkar räkna vad det kan bli totalt? Eller har jag tolkat fel?
Senast redigerad av okok1 2019-07-23 kl. 14:04.
Citera
2019-07-23, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
3 charges? Och bara den första chargen kan ge 15 år max. Någon som orkar räkna vad det kan bli totalt? Eller har jag tolkat fel?
haha i värsta fall blir det nog 45 år ..men usa kommer få rabatt på nån jasaffär eller dyl om dom släpper han tidigare ..
Citera
2019-07-23, 14:09
Avstängd
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
bild från hennes FB med NaBi

https://imgur.com/8LT6u7f

dom verkar kännt varandra en längre tid om man säger så.

Från hans Instagram så känns det som att dom har träffats online hösten 2018 och sen verkar det som att hon har vart i Sverige i våras?

Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Jamen visst gott folk, leta upp ett barn i en husvagnspark någonstans i USA som förlorat båda päronen och mår dåligt, men som har nätuppkoppling i alla fall.

Varför krångla till det så för sig tänker jag? Stureplan kryllar väl av tonårsbrudar en lördagskväll om man nu går igång på sånt? Men de var väl inte unga nog... För den som har en ovanlig läggning kanske det ändå känns värt bränna en massa pengar på att ta sig till ett sunkigt hotell i Amerika. Och sprätta golvet fullt med kondomer. Men gud så romantiskt. Han är säkert jätte jätte kär...

Jobbigt att han har bilder på sin dotter på Instagram tycker jag.

Han verkar ha stalkat småtjejer länge om man utgår från att han lägger upp smygbilder på unga tjejer på sin Instagram, lite lagom uppblandat med stadsbilder och bilder på folk generellt.

Tur i oturen för dottern som inte riskerar att utsättas för honom nu.

Undrar om det är någon bekant eller främling som har sett detta på Instagram som har beslutat sig för att informera polisen i Florida?

Hade inte Sverige haft ett havererat rättsväsende så hade det ju vart värt att underrätta dom här i sverige, han har garanterat barnporr och droger hemma i sin lägenhet på 22 kvm.
Citera
2019-07-23, 14:10
Medlem
Enligt Expressen är hans kollegor chokade och reagerat starkt (?) De visar för fasiken sin ”kärlek” öppet på Fejjan! och hon ser inte vuxen ut som vissa tonåringar gör! Äckel!
Citera
2019-07-23, 14:10
Medlem
Onholds avatar
Kan vi veta med säkerhet att vi har rätt person?
Citera
2019-07-23, 14:12
Medlem
kirugumis avatar
Ser ni inte mitt span??
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Träffades de redan hösten -17?

https://minfil.com/C8yf9c0cna/D68D6A...14B2458837_png

https://minfil.com/Aby49906nf/CEE7C2...8C70E0780_jpeg

https://minfil.com/28y29c07n0/6CADA6...8BAE92B56_jpeg
Citera
2019-07-23, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onhold
Kan vi veta med säkerhet att vi har rätt person?
Ja, de amerikanska tidningarna har lagt ut bild på honom.
Citera
2019-07-23, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Från hans Instagram så känns det som att dom har träffats online hösten 2018 och sen verkar det som att hon har vart i Sverige i våras?

Jobbigt att han har bilder på sin dotter på Instagram tycker jag.

Han verkar ha stalkat småtjejer länge om man utgår från att han lägger upp smygbilder på unga tjejer på sin Instagram, lite lagom uppblandat med stadsbilder och bilder på folk generellt.

Tur i oturen för dottern som inte riskerar att utsättas för honom nu.

Undrar om det är någon bekant eller främling som har sett detta på Instagram som har beslutat sig för att informera polisen i Florida?

Hade inte Sverige haft ett havererat rättsväsende så hade det ju vart värt att underrätta dom här i sverige, han har garanterat barnporr och droger hemma i sin lägenhet på 22 kvm.

Jag har inte sett någonstans att hon kommit hit till Sverige utan det är han som har hälsat på henne tidigare i våras, vilket han även erkände för polisen där.

Sedan är det hans syster-/brorsdotter som han har på sin insta.
Citera
2019-07-23, 14:17
Medlem
junks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Att han dessutom erkänner att han visste att det var olagligt är vansinnigt. Han begick alltså medvetet.en gärning som i USA rubriceras som våldtäkt på barn. Jag kan tänka att det gör att straffet kan bli hårdare.

Hoppas han får sitta i något fängelse därborta där sexbrottslingar även mixas med andra typer av brottslingar.

Men hur fungerar det i USA dom brukar ju ha väldigt tighta regler på när en dömd sexbrottsling får komma ut på gatan igen, inte bo inärheten där barn vistas osv.

Nu verkar han dessutom erkänt att han visste vilka lagarna var i florida men ändå åkt dit, jag gissar att polisen som gjorde förhöret med honom måste ha lurat i honom at säga exakt som det var så är han snart på väg hem igen. Ingen annan i hans situation skulle väl erkänna det första men gör att man tillomed visste om att det var olagligt men endå valde att åka dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in