2019-08-02, 21:39
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Hoppas för hans skull att det inte är någon galen eller allmänt frustrerad afghan som ger sig på honom i Canada också. Men då har han lärt sig att låta sina hjälpare sköta detta. Inte sparka loss själv som i Stockholm.
Jag är f.ö. glad att han lämnat landet. han kunde gärna tagit afghanen med sig.

Canada har nog inte så mycket sådant skräp. De tar inte emot ensamkommande män utan bara familjer eller mödrar och barn. Riktiga barn då och inte låtsasbarn sådana som vi samlar på här.
Citera
Medlem
WizKhalifass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Haha, jag gillar källor till information iofs

Googla på ASAP Rocky Los Angeles, hur svårt ska det vara?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Flyger över Dalarna nu.
Haha jag bor här i Dalarna, drog ut och kollade när jag såg att planet var ungefär vid min stad och hörde det i luften
Citera
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Det spelar egentligen inte så stor roll, straffet är avtjänat, frågan är bara hur lätt det blir att klämma Rakim på skadeståndet. Men det är bara en droppe i havet.

Tror USA-Sverige har ett samarbete om indrivning av skatteskulder åt båda hållen. Tror inte skadestånd i brottmål ingår (?)

Men det riktigt intressanta är ju huruvida afganen har möjligthet att stämma Rocky i amerikansk domstol? Gjorde en snabb googling för några dagar sedan här i tråden, verkar inte helt omöjligt.

Då rör det sig säkert om stora belopp i stämningen. Om den sen lyckas är en annan femma.
Citera
2019-08-02, 21:40
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Flyger över Dalarna nu.
Det blir en till skål till när han passerar gränsen in till Norge.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Undrar om detta är något rekord, tiden mellan att vara häktad till att sitta och skåla på en privatjet över Atlanten.

Satan vad han drog snabbt haha. Förståeligt nog.

Vilka kontraster han varit med om på några timmar nu.

Förstår att han hade bråttom innan nästa kriminella flyktinggrupp kommer och muckar.
Citera
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattmasen
De lämnar aldrig ut passen då det är risk att han sticker hem. USA har ingen utlämningsavtal till Sverige.
Nej, han får åka om han vill.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
De säger vad de tycker men till min vetskap så försöker de inte tvinga igenom något, det skulle vara på EU nivå i sådana fall men till min vetskap så försöker inte Löfven att aktivt påverka rättsfall osv

Sverige har aktivt påverkat när det gäller Annika Östberg och journalisterna i Etiopien.

Annika Östberg hade fortfarande suttit i amerikanskt fängelse om inte Reinfeldt varit där och påverkat. Hon fälldes för dubbelmord, där det ena offret dessutom var polis.
Citera
Medlem
Vasilevos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Missa slutet, vad blev domen?
Den kommer om två veckor.
Citera
2019-08-02, 21:41
Medlem
[quote=E.R.|68276672]Här är det planet som förmodligen är privatjeten.

https://www.flightradar24.com/FA7X/218a72f5[/QUOTE
Citera
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattmasen
De lämnar aldrig ut passen då det är risk att han sticker hem. USA har ingen utlämningsavtal till Sverige.

Du har ju noll koll
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WizKhalifas
Googla på ASAP Rocky Los Angeles, hur svårt ska det vara?
Betyder ju inte att det ska direkt till Los Angeles, eller hur? Narcissisten i Washington kanske vill ha honom dit för ett mediaevent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in