Polisen fick larm om händelsen klockan 21.53, och patrull är nu på plats för att ta hand om ärendet.
– Det är ett misshandelsärende, vi fick precis in det, säger Ola Österling på Stockholmspolisen.
Österling uppger även att ingen frihetsberövad i ärendet.
Enligt Expressens uppgifter är gärningspersonen en mycket känd internationell artist.
– Jag kan inte uttala mig någonting utan att jag känner till vad som hänt först. Det här är totala nyheter för min del, säger en person från arrangörshåll till Expressen.
Vore ju en världsartist på riktigt i sådana fall, och inte något som media förstorar!
Vet inte om du är ironisk eller om jag är gammal men vem fan är lil uzi?
Den enda världsartisten som var på lolla var du Dave Gr*hl. Men är han verkligen någon som ger sig ut på stan och fightas? De heter ju visserligen foo fighters men...
Sätter mina pengar på Dave Gr*hl. Den ända i skaran värd att kalla mycket känd internationell artist
Tyvärr så tänjer media väldigt mycket på hur kända folk är. T.ex Alex Ceesay när han hamnade i tumult, han var ”välkänd artist”. Innan den tråden hade jag inte hört talas om honom.
Tyvärr så tänjer media väldigt mycket på hur kända folk är. T.ex Alex Ceesay när han hamnade i tumult, han var ”välkänd artist”. Innan den tråden hade jag inte hört talas om honom.
Jaha, men nu pratar vi om världskänd, inte välkänd. Förstår du skillnaden?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!