2019-07-05, 19:04
Medlem
Man undrar ju vad bägge folkgrupper gör i Sverige?

Varje gång jag ser en neger eller Afgan eller Arab - så undrar jag vad fan de gör i mitt land..

Att de slåss mot varandra kan betraktas som positivt.
Citera
2019-07-05, 19:06
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Varför hade bladnegern huvan uppe på sin huvtröja förresten? Det är väl rätt varmt i Stockholm i juli?

Nä var bara 8 grader imorse
Citera
2019-07-05, 19:08
Medlem
Småbarnen kommer väl undan som vanligt
Citera
2019-07-05, 19:09
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Rocky kunde fiskat upp 50$ och gett till den efterblivna afghanen för hans trasiga earphones.
I stället sitter han nu i finkan och förlorar miljoner p.g.a alla inställda spelningar.
Om han döms till dagsböter, vad räknar dom på för inkomst då?
Kommer Elvis-turken få ett fett skadestånd?

Hur det än blir så är det humor på extremt hög nivå!
Citera
2019-07-05, 19:13
Medlem
LeeVans avatar
Jag menar att flaskorna, uppenbart tänkta som tillhyggen, förändrar en hel del här.

Mest flagrant är det för Rocky som tryckt upp en flaska i ärmen på tröjan, men även kompisen med det krulliga håret bär på flaska som då kan vara tänkt för samma syfte.

Då kan brottsrubriceringen mycket väl ändras igen till ”grov misshandel”.
Citera
2019-07-05, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av williamsparon
Invandrare ingår i den självmordsstatistiken din inavlade jävla mongoloida horunge.

Ingen bryr sig.
Citera
2019-07-05, 19:21
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Man får inte misshandla någon bara för att en kvinna säger att denna person har varit taskig mot henne i ett tidigare tillfälle. Då får kvinnan ringa polisen och anmäla, sedan får det i sådana fall gå via domstol.
Han står upp för mänskliga värden och rättigheter. Han följer inte lagen men jag anser att han gjorde rätt.

Afghanen och den patetiska tjejen som blev tafsad på respekterar jag inte. Men jag respekterar ASAP som stod upp för mänskliga rättigheter en kväll i juni, i Stockholm, år 2019.
Citera
2019-07-05, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Rocky kunde fiskat upp 50$ och gett till den efterblivna afghanen för hans trasiga earphones.
I stället sitter han nu i finkan och förlorar miljoner p.g.a alla inställda spelningar.
Om han döms till dagsböter, vad räknar dom på för inkomst då?
Kommer Elvis-turken få ett fett skadestånd?
Ibland är principer viktigare än pengar. Dagsböter går till staten och skadestånd beräknas inte på inkomst. Så afghanerna tjänar tack och lov inget extra på att han fick spö av en kändis.
Citera
2019-07-05, 19:22
Medlem
EffinEjits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Lästa detta på Instagram (kommentar under videon där de tjafsar på trottoaren):
Citat:
ASAP ROCKY i was a Fan of you but now You lost me as a Fan. I am AFGHAN and you can clearly hear this Afghan boy telling his friend that this guy HIT ME. So this video is AFTER YOUR FIGHT and not before !!!!! Also you can hear him telling you in broken English to give my earphones back and you broke his phone !!!! So stop spreading lies
Så kan den tjocka negern ha slagit en av afghanerna innan och kanske redan förstört hans hörlurar och att det var därför han slog negern med hörlurarna eftersom de redan var förstörda?
Nice twist! Storgorillan har pajat affes lurar offscreen och filmen börjar med det egentliga efterspelet som eskalerar till en faktisk Double beating. Låter inte orimligt. Låter bra.
Senast redigerad av EffinEjit 2019-07-05 kl. 19:29.
Citera
2019-07-05, 19:22
Medlem
1220 inlägg och över 100 sidor om en bladneger som ingen vettig människa hört talas om innan det här hände. Det får man ju ändå ge negern.
Citera
2019-07-05, 19:23
Medlem
Vet man att det är två afghaner alltså?
Hur vet man det?

Är det inte läge att Trump dammar av sin gamla sentens:
you look at what’s happening last night in Sweden. Sweden, who would believe this?
Citera
2019-07-05, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EffinEjit
Nice twist! Storgorillan har pajat affes lurar offscreen och filmen börjar med det egentliga efterspelet som eskalerar till en faktisk Double beating. Låter inte orimligt. Låter bra.

Frågan är varför han oprovocerat skulle göra det.
Det "löser" så att säga inte problemet med vad som är orsaken till bråket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in