2019-07-05, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Lästa detta på Instagram (kommentar under videon där de tjafsar på trottoaren):

Så kan den tjocka negern ha slagit en av afghanerna innan och kanske redan förstört hans hörlurar och att det var därför han slog negern med hörlurarna eftersom de redan var förstörda?

Självklart.
Citera
2019-07-05, 18:52
Bannlyst
Humor kränkta thugs försvarar kränkta niggaz misshandla invandrare då är det ok

Hade det varit svenskar som misshandlat invandrare hade det varit rasism och nationella åtgärder

Hade det varit invandrare som misshandlat svenskar hade ni varit tysta
Citera
Medlem
Droid59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vogly
Jag VET att det skrivs isär. Jag citerade och ifrågasatte dialektikers inlägg där han påpekade att det skall skrivas ihop..
Du har rätt, det skrivs isär. Kan ni inte Engelska så slå upp det i ett lexikon.
https://www.merriam-webster.com/dictionary/addict
Citera
Medlem
Citat:

Så kan den tjocka negern ha slagit en av afghanerna innan och kanske redan förstört hans hörlurar och att det var därför han slog negern med hörlurarna eftersom de redan var förstörda?

En bra riktlinje i livet är att aldrig lita på en afghan! Dom har ljugit för att komma hit och dom ljuger för att tjäna så mycket som möjligt här!
Citera
2019-07-05, 18:54
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorigo
Jag är också arg på de två killarna (är det bevisat afghaner?). De beter sig som idioter. Den ena bör utredas för om hans första slag är brottsligt. Det skrev jag. Men bara för att man beter sig som en idiot så rättfärdigar det inte att man i grupp får sparka på en som ligger.

Jag är helt ok med de som tycker killarna betedde sig helt fel. Jag är inte ok med de som tycker Rocky ska gå fri för att han "gjorde Sverige en tjänst". Tycker man det sista så står man inte för en fungerande rättsstat.

Edit: Man behöver inte välja någon sida här. Båda gjorde fel. Ett fel rättfärdigar inte ett annat.

Det går inte att ha en fungerande rättsstat i ett land som befinner sig i ett inbördeskrig.
Citera
2019-07-05, 18:56
Medlem
Hooden vann.
Citera
2019-07-05, 18:57
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Det är två afghaner som har tafsat på småtjejer och rapparens sällskap grep in och spöade upp araberna. Heder åt rapparens väktare!

Afghaner är inte araber.

Citat:

Mycket barn från Sverige som går loss i kommentarerna nu. Om det nu var Asaps göng som startade jiddret så känns det konstigt att det är dem som försöker få slut på det.
Citera
2019-07-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
En bra riktlinje i livet är att aldrig lita på en afghan! Dom har ljugit för att komma hit och dom ljuger för att tjäna så mycket som möjligt här!

Och negrer ljuger mest av alla. Det är statistiskt bevisat.
Citera
2019-07-05, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Afghaner är inte araber.

Mycket barn från Sverige som går loss i kommentarerna nu. Om det nu var Asaps göng som startade jiddret så känns det konstigt att det är dem som försöker få slut på det.

Inte alls.
Citera
2019-07-05, 19:01
Medlem
Fel
Senast redigerad av sportisen 2019-07-05 kl. 19:04.
Citera
2019-07-05, 19:03
Medlem
Varför hade bladnegern huvan uppe på sin huvtröja förresten? Det är väl rätt varmt i Stockholm i juli?
Citera
2019-07-05, 19:03
Medlem
Jag känner 2 afghaner.

Båda är snälla men båda är väldigt skumma individer med en väldigt konstig syn på saker och ting.
Det är nog något generellt kring hela befolkningen.

Sen talbinregimen tog över landet har befolkningen blivit helt tappad tyvärr. Finns bilder på Afhanistan från 1960 och då ser det ganska civiliserat ut men det har bara gått utför. Sovjets och USAs inbladning har gjort befolkningen ännu tokigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in