2019-08-03, 18:22
Medlem
Mindbusinesss avatar
Bor inte Mustafa på ett HBV-hem? Då får han väl inte lämna och resa till Iran. Det bryter väl vården och tillsynen?
Citera
2019-08-03, 18:28
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Bor inte Mustafa på ett HBV-hem? Då får han väl inte lämna och resa till Iran. Det bryter väl vården och tillsynen?

Det är bara några veckor sedan han var 'hemma' för andra gången sen han kom hit som flykting.

/Provokatör
Citera
2019-08-03, 19:03
Medlem
Varför vill alltid kriminella dumhuvuden utbilda sig till Polis? Måste ju finnas ett samband om man tar en titt på folk som är poliser idag :P
Citera
2019-08-03, 19:19
Medlem
Sqeptisks avatar
Tänk att det måste till några jänkare för att läxa upp några mer än lovligt störiga afganska asylfuskarknarkarglin?? Uppenbarligen inget som någon svensk mespropp vågar längre. Speciellt inte efter att svenskt rättsystem visat att de straffar de verkliga offren och skyddar förövarna! Ofattbart
Citera
2019-08-03, 19:20
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Var bor dessa muppar någonstans?

MJ bor enligt media på ett HBV hem.
Adressen fanns på nätet men verka borta nu, då jag kollade google mapp då den var tillgänglig gick det till ett större typ hotellområde/företagsområde, liksom inget bostadsområde, men då förklarar ju hotellverksamheten det hela.

För jävligt inte polisen begärde att sjukvården skulle tagit blodprov på MJ för drogtest.
Helt säkert utgången blivit helt annorlunda.
Citera
2019-08-03, 19:54
Medlem
Wigilantes avatar
Folk som är lagda åt det hållet vill ofta bli just poliser/ordningsvakter/jobba i dörren osv. Det finns klart ett samband.
Citat:
Ursprungligen postat av killercan1
Varför vill alltid kriminella dumhuvuden utbilda sig till Polis? Måste ju finnas ett samband om man tar en titt på folk som är poliser idag :P
Citera
2019-08-03, 21:02
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Jag tror att han får ett riktigt stort skadestånd. Svensk rättvisa anser nog att det är mycket mer synd om MJ än om andra typiska brottsoffer, för han har ju blivit skandaliserad i svensk press av självaste Left GW Persson.

Vilket skadestånd är "normalt" i Sverige efter en misshandel av normalgraden? Tio tusen kronor? Då får vi nog multiplicera den summan med tio för att komma fram till MJ:s skadestånd.

5 000 - 15 000 kr brukar ersättningen för kränkning hamna på (mao ersättningen för "misshandeln"). Sen kan man yrka på skadestånd för sakskador och personskador. Iom att han inte kan bevisa inkomstbortfall borde han inte få mycket mer i skadestånd än 15 000 kr (troligen mindre).

Vad Leif GW (eller övrig media) sagt om honom är inte intressant i det här målet, endast vad ASAP m.fl. gjort.
Citera
2019-08-03, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoBolan
Isåfall borde väl afghanerna själva ha filmat.
Löjligt dumt ifall man siktar på att bli attackerad men inte låter sin polare filma.

Afghanen var ju känd för att vara drogare och kriminell och sådana missförstådda kaozjuveler är ju inte kända för att vara helt intelligenta varelser, eller är dom det?
Afghanen gick ju helt orädd på livvakten som om han var en Duracellråtta hög på råttgift.
Afghanen kanske hade en plan att snabbt bli rik på kuppen men den var väl kanske inte helt igenomtänkt?
Istället så dissade Leffe GW Persson Afghanen i media jämns med fotknölarna och pissade på hans trovärdighet.
Afghanen framstår nu som en golddigger i alla sociala medier.
Senast redigerad av pinguinen 2019-08-03 kl. 23:01.
Citera
2019-08-03, 23:00
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killercan1
Fundera på vad en stat är för något. En stat är den största maffiaorganisationen inom ett område, den erbjuder skydd i utbyte mot betalning och betalar du inte får du maffian emot dig. Polisen är denna maffias enforcers.
Citera
2019-08-03, 23:24
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Fundera på vad en stat är för något. En stat är den största maffiaorganisationen inom ett område, den erbjuder skydd i utbyte mot betalning och betalar du inte får du maffian emot dig. Polisen är denna maffias enforcers.

Typ så borde det vara, men så är det inte längre.

/Provokatör
Citera
2019-08-03, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Han har alltså 10900kr/mån skattefritt och betalt uppehälle. Får ens en svensk pensionär det i månaden?

Fy fan säger jag!! Jag har sjukpension och får ut 10100 i månaden, + bostadsbidrag på 600 kr, hyra 5000! Jag gar jobbat mig sjuk och så kommer såna hät j-a kräk hit och får mer i bidrag än en som jobbat o slitit😡😡
Citera
2019-08-04, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kongeroa
Fy fan säger jag!! Jag har sjukpension och får ut 10100 i månaden, + bostadsbidrag på 600 kr, hyra 5000! Jag gar jobbat mig sjuk och så kommer såna hät j-a kräk hit och får mer i bidrag än en som jobbat o slitit😡😡
Ja, helt vidrigt. Fattar knte hur det kan fortgå.. fy fan för Annie och hennes kollegor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in