Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-03, 23:47
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Problemet är att Greta själv behöver vara ett skyddsobjekt. Hon är verkligen inte vem som helst längre och ett ingripande kan innebära en fara för henne. Som jag skrev kan angripare vara förklädda. Dessutom kan en angripare vara en äkta vakt eller en äkta polis, i Frankrike dödade nu en polis fyra kollegor. Så Greta måste hela tiden vara på sin vakt och det vet hon väl om, men hon behöver nu förbättra sin säkerhet. Greta visste EJ, om hon höll på att angripas, när hon föstes undan!

Fel. Ovan är din uppdiktade fantasi.

En administratör som konverterat till islam knivmördade 4 poliser.

https://www.theguardian.com/world/20...s-headquarters
2019-10-03, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAX-HIM
Greta Thunderbird Thunberg har gett upphov till musik också. 🦃 🎸 Det har visst gjorts en death metal-musikvideo på hennes sinnessjuka tal i NY. Låten är baserad på "hennes" hysteriska tal som sagt, ett tal där tjockskallen Greta anklagar helt oskyldiga individer i vild ilska, men inte så många anklagas, bara ungefär hela jordens befolkning.

Snacka om låg-intelligent tal där. Och vi såg också prov på en typisk överslagshandling, vilket borde få alla att undra hur det står till i loftet på Greta?

Fasiken, man börjar ju nästan skämmas som svensk idag, å andras vägnar, nu när flummiga vänsterliberaler får härja hejvilt här, allt ifrån kultureliten till den påhittade klimat-apokalypsen till massinvasionen från MENA...etc.

Greta är ikonen för det ultimata sinnessjuka i Sverige idag, hon och alla fejkflyktingar.

Tar en till CO2-berikad öl här utomlands och skålar för ditt inlägg!
2019-10-03, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Fel. Ovan är din uppdiktade fantasi.

En administratör som konverterat till islam knivmördade 4 poliser.

https://www.theguardian.com/world/20...s-headquarters

OK, angriparen var inte polis men dock anställd på polismyndigheten som administratör. Hade läst en rubrik, Kollega dödar fyra poliser, därför utgick jag från att angriparen var polis själv, ändå nästan rätt. Alltid bra att kontrollera, tack för korrigeringen.
Senast redigerad av inspiratoeren 2019-10-04 kl. 00:02.
2019-10-04, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Googlar man så tar andra upp kopplingar. T.ex:

Guus Berkhout jobbar inte för Shell idag, men han är fortfarande involverad i oljeindustrisammanhang på olika sätt. T.ex:
https://www.researchgate.net/scienti...uus_J_Berkhout

Se även:
(FB) Greta Thunberg (klimataktivist)
https://en.wikipedia.org/wiki/Guus_Berkhout

På samma sida i boken skriver Gretas mor att alla (förutom Greta) går runt nakna på gatorna. Verkar det troligt?

(enligt dem själva så är detta metaforer)

Alternativt så är Gretas mamma en fullblodspsykopat. Verkar det troligt? (ja)
2019-10-04, 00:14
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
OK, angriparen var inte polis men dock anställd på polismyndigheten som administratör. Hade läst en rubrik, Kollega dödar fyra poliser, därför utgick jag från att angriparen var polis själv, ändå nästan rätt. Alltid bra att kontrollera, tack för korrigeringen.

Inga problem, hade redan innan förstått att faktakontroll inte är en av dina paradgrenar.
2019-10-04, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairEnough

Nej, det verkar inte troligt. Gretas föräldrar verkar djupt engagerade för sina barn, som tidigare mått mycket dåligt. Gretas pappa följer nu självuppoffrande med Greta, som stöd och uppmuntran till Greta under hela den långa resan. Hur många föräldrar gör sådant!?
2019-10-04, 00:28
Medlem
Citat:
Inga problem, hade redan innan förstått att faktakontroll inte är en av dina paradgrenar.

Det beror på, i viktiga sammanhang är jag omvittnat mycket noga och seriös!

Här litade jag på en svensk tidnings sammandrag, men så ofta var det ett mer noggrant mer uttömmande reportage i en utländsk tidning.

Ibland hinner man dock inte kolla både svenska och utländska media, bara för att göra en snabb liten kommentar. Det är jag inte ensam om precis.
2019-10-04, 00:33
Medlem
Citat:

Jag är omvittnat mycket noga och seriös i viktiga sammanhang. Att kolla både svenska och utländska tidningar för en liten kommentar, har man ibland inte tid med. Litade på att den svenska tidningen var korrekt, men den var inte helt korrekt, och jag tackade för korrigeringen!
2019-10-04, 00:37
Medlem
Caspern50s avatar
Förvånar mig verkligen. Föräldrarna är smarta som ordnat så Greta får åka jorden runt och prata om ingenting, för miljöfrågor och klimatet det kan hon ingenting om. Man hör att pappan skrivit och regisserat hennes tal som styr henne från kulisserna. Jag håller med Putin att Greta är bortglömd om 6 månader om hon fortsätter med sina lama framträdanden.
2019-10-04, 00:54
Medlem
Var är Schwarzenegger, ute och tänder grillen?

https://postimg.cc/68HP7Gqj
2019-10-04, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Hahaha, word!

Mamman levererar, som alltid, skarpa inlägg 😊❤️
2019-10-04, 01:11
Medlem
Hlewagastirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FairEnough
Tror snarare att Greta ärvt sin autism från Malena som har svårt att förstå andra människor inklusive sina barn. Att skaffa hund för att Greta skulle ha sällskap medan Malena turnerade är socialt efterblivet, inte medvetet elakt.

Vanligt i dysfunktionella familjer att föräldrarna tror att om barnen "blir kändisar" gör karriär etc så kommer alla problem att lösas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in