Första jag tänker är att hon träffat någon - för henne okänd - person via nätet och sedan bestämt träff på riktigt.
Går igenom sidorna MinaNakenBilder och PantieLove efter annonser som liknar henne. Kan tänka mig att många unga tjejer går med på att träffa de mest galna personerna där. Har själv en gång skapat en fejkannons och fick över 80 meddelanden från kåta gubbar i 40-65 års åldern som vill köpa trosor, och annat.
Fler tjejer än man tror är med på dessa sidor i smyg.
Såg nu den här annonsen där tjejen kallar sig
Vilma, med enkel V. Hon har även angivit sin Kik där. Jag skrev till personen i fråga på Kik och där stod det att hon varit medlem på Kik i 21 dagar, men mina meddelanden blir inte Delivered (D). De hamnar som Sent (S), vilket tyder på att mobilen är avstängd, eller att Kik är borttaget hos personen.
Annonsen på PantieLove är färsk och kom ut några dagar sedan. Låter konstigt att man stänger av sin Kik när man vill ha kunder och alla tjejer har ju på sina mobiler i dagens samhälle. Det är verkligen skumt att meddelandena inte kommer fram.
Om någon familjemedlem till Wilma kan verifiera att det är hennes säng så kan man gå vidare därifrån. Det är sällan tjejer använder sitt riktiga namn/efternamn/initialer på sidan. Flesta ändrar namn helt eller som i detta fallet; en bokstav...? Tyvärr ser man inte hårfärg/ansikte på bilden.
Det är en ung tjej som kallar sig "Vilma C" på Kik.
http://pantielove.se/kop-anvanda-tro...u-behover-baby