Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-19, 12:21
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeataVonYxkull
Du fattar inte vad jag skriver.

Det jag menade är att de plötsligt inte hade uppdaterat något sedan igår kväll, efter att febrilt hållit på i flera dagar. Då spekulerade jag i om det kunde betyda något - exempelvis då ett oroande besked eller så.

Nu verkar de dock ha börjat igen, så sannolikt var det bara en tillfällighet.

sannorlikt har de deltagit i sökinsatsen?
Citera
2019-11-19, 12:22
Medlem
Goliat1982s avatar
Hur långt är det till runnevattnet från avspärrningarna och hur ser det ut runt där?
Är det svårt att ta sig fram till själva vattnet eller är det bara att knata fram??
Citera
2019-11-19, 12:23
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tänker på det citatet från Aftonbladet. Hur ligger det till avståndsmässigt från den avspärrade platsen och även hennes boendeplats hos pojkvännen i Uddevalla?
Kollar man på Google Maps så är det motsatt sida av Uddevalla!
Snabbaste vägen enl Google maps 8min el 3,6km
Citera
Medlem
BeataVonYxkulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Mamman säger hon bor på ett HVB hem Athena i Uddevalla
Nu kommer det fram här på FB att hon bor tillsammans med en kille i en lgh i Uddevalla i samma område hon sågs sist på....
Detta är mer familjekonflikt där dem inte accepterat hennes val av kille samt att hon inte är på det HVB hem hon är placerad i, Någon som vet är denna kille hemma i lgh eller på arbete om han har ett tex skulle te sig intressant veta iofs så kan hon trycka i den LGH utan att någon skulle veta det också....

Det där med HVB-hem får vi ta med en nypa salt, det verkar inte vara helt korrekt information. Eventuellt har det blandats ihop med en annan tjej och sedan fått eget liv och blivit en trådsanning.
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundchokladkaka
Personen som försvann från ett hbv hem är INTE Wilma. Det är 2 olika personer
Mamman till W säger att hon var placerad i HVB hem eller.....
Citera
2019-11-19, 12:24
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Mamman säger hon bor på ett HVB hem Athena i Uddevalla
Nu kommer det fram här på FB att hon bor tillsammans med en kille i en lgh i Uddevalla i samma område hon sågs sist på....
Detta är mer familjekonflikt där dem inte accepterat hennes val av kille samt att hon inte är på det HVB hem hon är placerad i, Någon som vet är denna kille hemma i lgh eller på arbete om han har ett tex skulle te sig intressant veta iofs så kan hon trycka i den LGH utan att någon skulle veta det också....
Men nej! Det är inte den flickan som var borta men som är tillbaka
Inte ens samma namn 🤦🏼‍♀️
Citera
2019-11-19, 12:24
Medlem
BeataVonYxkulls avatar
Citat:

VAD är din källa på det DjPutte?
Citera
2019-11-19, 12:25
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Men nej! Det är inte den flickan som var borta men som är tillbaka
Inte ens samma namn 🤦🏼‍♀️
Tack då vet man det för det var otydligt kring det!
Citera
Medlem
Citat:

Neeej det är inte samma person. Hon försvann samtidigt som Wilma men kom tillbaka till HBVhemmet senare. Wilma bor somsagt med sin pojkvän i hans lägenhet.
Citera
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampost
Första jag tänker är att hon träffat någon - för henne okänd - person via nätet och sedan bestämt träff på riktigt.

Går igenom sidorna MinaNakenBilder och PantieLove efter annonser som liknar henne. Kan tänka mig att många unga tjejer går med på att träffa de mest galna personerna där. Har själv en gång skapat en fejkannons och fick över 80 meddelanden från kåta gubbar i 40-65 års åldern som vill köpa trosor, och annat.

Fler tjejer än man tror är med på dessa sidor i smyg.

Såg nu den här annonsen där tjejen kallar sig Vilma, med enkel V. Hon har även angivit sin Kik där. Jag skrev till personen i fråga på Kik och där stod det att hon varit medlem på Kik i 21 dagar, men mina meddelanden blir inte Delivered (D). De hamnar som Sent (S), vilket tyder på att mobilen är avstängd, eller att Kik är borttaget hos personen.

Annonsen på PantieLove är färsk och kom ut några dagar sedan. Låter konstigt att man stänger av sin Kik när man vill ha kunder och alla tjejer har ju på sina mobiler i dagens samhälle. Det är verkligen skumt att meddelandena inte kommer fram.

Om någon familjemedlem till Wilma kan verifiera att det är hennes säng så kan man gå vidare därifrån. Det är sällan tjejer använder sitt riktiga namn/efternamn/initialer på sidan. Flesta ändrar namn helt eller som i detta fallet; en bokstav...? Tyvärr ser man inte hårfärg/ansikte på bilden.

Det är en ung tjej som kallar sig "Vilma C" på Kik.

http://pantielove.se/kop-anvanda-tro...u-behover-baby

Sammanträffande eller ren slump!? Intressant idé och uppslag enligt mig! En dejt eller träff kan ha gått fruktansvärt fel?

Är Emm*li S*lander släkt, anhörig eller närstående till Wilma? Mängder med inlägg till stöd för ”ensamkommande”.
Citera
Medlem
Citat:
Kollar man på Google Maps så är det motsatt sida av Uddevalla!
Snabbaste vägen enl Google maps 8min el 3,6km

Pojkvännen verkar inte stå på någon bil, därav min fråga. Om det ska transporteras kropp dvs
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Sammanträffande eller ren slump!? Intressant idé och uppslag enligt mig! En dejt eller träff kan ha gått fruktansvärt fel?

Är Emm*li S*lander släkt, anhörig eller närstående till Wilma? Mängder med inlägg till stöd för ”ensamkommande”.
Hon är sambo med en kille sedan 2år kolla tråden.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in