Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-19, 13:08
Medlem
Är detta hennes pojkvän?
https://www.facebook.com/tishkosh*baz ( *=a )

Varningsklockorna borde ringa redan med tanke på att han när han var 20 år gammal började dejta ett barn endast 15 år gammal. I vissa länder kallas det Hebefili, https://sv.wikipedia.org/wiki/Hebefili
Citera
2019-11-19, 13:08
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Det stod tidigare i tråden. Läsa kanske?

Jag vill ha mer på fötterna än vad som skrivs här inne. Men jag har fått svar på min fråga, av lite mer ödmjukt folk än dig.
Citera
2019-11-19, 13:09
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Okej. Tack. Då är det ju troligt. Inte helt säkert, men troligt iallafall.

Medan syrran fortsätter dela massa "stoppa utvisningarna" på Facebook. Så har troligen en av dom mördat hennes syrra. Undra om hennes inställning kommer ändras.
Det är fortf inte hennes syster, utan plastmamma
Citera
2019-11-19, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundchokladkaka
https://www.facebook.com/emmeli.selander
Hon lägger lite tid på att promota "Stoppa utvisningarna av afghanska ungdomar!" nu när hon har lite uppmärksamhet mot sin profil på Facebook, mitt under sökandet av Wilma.
Citera
2019-11-19, 13:11
Medlem
MenVadVetJags avatar
Jag skrev det förut, men gör det igen.

Om hon bragds om livet, så är det rent statistiskt sett hennes pojkvän som gjort detta.
Ska han då dumpa kroppen någonstans, så dumpas kroppen, rent statistiskt, i ett område som GM eller eventuell chaufför känner till.

Jag tänker därför, att om man inte har den blekaste aning om var man ska leta, så borde väl skogen vid Fridhem vara ett ställe att se över?
Senast redigerad av MenVadVetJag 2019-11-19 kl. 13:14.
Citera
2019-11-19, 13:11
Medlem
[DjPutte|69342491]Nej inte bakomflötet tyvärr, Polisen FÅR inte gå in i en LGH utan att en åklagare gett dem den ordern!
Dags förstå polisen får inte göra dyl saker bryta in i en lgh utan orsak eller tillstånd!

Bland det dummaste jag någonsin hört! En enskild polisman har rätt att HELT OCH HÅLLET SJÄLV bestämma om en husis ska göras lr inte. Du har kollat på för mycket Hollywood filmer unge man!
Citera
2019-11-19, 13:12
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Saken är den att umgås man nära med en utländsk person (främst en muslim) så känner iaf jag inga som helst sympatier för den personen. Svenska tjejer som inte umgås med sådana personer känner jag mer för. Man är så jävla naiv om man tror att allt ska vara bra och säkert tillsammans med en muslim. Det är nästan så att jag hoppas att hon är död. Inte blir jag ledsen iaf om så är fallet.
Så om det är en svensk som gjort brottet?? Helt ok med andra ord att ge sig på dessa flickor som umgås/har förhållande med muslimer?
Förstår du själv hur det låter
Citera
2019-11-19, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MenVadVetJag
Jag skrev det fet förut, men gör det igen.

Om hon bragds om livet, så är det rent statistiskt sett hennes pojkvän som gjort detta.
Ska han då dumpa kroppen någonstans, så dumpas kroppen, rent statistiskt, i ett område som GM eller eventuell chaufför känner till.

Jag tänker därför, att om man inte har den blekaste aning om var man ska leta, så borde väl skogen vid Fridhem vara ett ställe att se över?

Har T*ishko koppling dit? På vilket sätt isåfall?
Citera
2019-11-19, 13:13
Medlem
NewsFlashss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundchokladkaka
Skorna är hennes, det skrev hennes mamma på facebook. Antagligen har de fått identifiera dom.

Att det enda han gjort är att dela ett inlägg 1 gång säger väl det mesta om honom.

Sluta upp med att göra ett inlägg till en trådsanning, tack.
Du bidrar inte till insatsen som utförs för att hitta Wilma genom att komma med påståenden utan reell grund.

Inlägget på facebook hänvisar till Aftonbladet och har inget med information från polisen att göra!

Kolla Aftonbladet. De frivilliga har nog inget hittat. Men polisen har hittat hennes skor.

Jämför med polisens eget yttrande till Bohuslänningen.

Polisen har haft ett område vid Nordmanneröd avspärrat, då ett par skor hittats där. Men fyndet verkar inte vara någon ledtråd till vart flickan har tagit vägen.

– Vi måste kontrollera det, men det finns ingenting som pekar på att skorna tillhört henne, säger Stefan Gustafsson, presstalesperson på polisen.
Citera
2019-11-19, 13:14
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Hon lägger lite tid på att promota "Stoppa utvisningarna av afghanska ungdomar!" nu när hon har lite uppmärksamhet mot sin profil på Facebook, mitt under sökandet av Wilma.
Så att hon lagt ut liknande flera månader innan försvinnandet betyder?
Lite mera koll borde du ha på datum 🤦🏼‍♀️
Citera
2019-11-19, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Är detta hennes pojkvän?
https://www.facebook.com/tishkosh*baz ( *=a )

Varningsklockorna borde ringa redan med tanke på att han när han var 20 år gammal började dejta ett barn endast 15 år gammal. I vissa länder kallas det Hebefili, https://sv.wikipedia.org/wiki/Hebefili

Det är ju inte jättekonstigt. Min pappa blev ihop med min mamma när hon var 15, eller om det var 16. 5 år senare fick de mig innan de gick isär och min pappa är idag 50 år och har aldrig sökt sig till yngre tjejer utan bara varit ihop med jämngamla.
Citera
2019-11-19, 13:16
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Det är väl systerns FB väl?....
Nä, systern har en annan.
Intressant att mamman är en av dom demonstrerande i 'stoppa utvisningar till Afghanistan'.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in