Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-12-16, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Ja precis, likadana tics som i klippet jag länkade. Men det spelar ingen roll om hon så hade haft Tourettes, hennes sekt hade ändå sagt att det är absolut fullt normalt och inget avvikande alls.

Misstänker starkt att om Greta även har Tourettes syndrom, att hon tyckt att det är pinsamt att berätta om det.

Det finns en mycket bra bok som heter Mr Tourette, där en kille berättar mycket om problemet. Han hade en mycket svår tonårstid, men lyckades sedan successivt komma igen ordentligt! Så det finns hopp även här!
2019-12-16, 16:05
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Insinuerar du att jag skulle tillhöra "hennes sekt" så tillåt mig gapflabba. Du med följe tillhör däremot KlankanerpåalltvikanomGreta-sekten.

Så jag klankar ner på Greta när jag konstaterar att hon har tics, ok.
2019-12-16, 16:07
Medlem
Citat:
Så jag klankar ner på Greta när jag konstaterar att hon har tics, ok.
Du erkände nyss att du överdrev. Det är ett jävla ensidigt skvaller och nedvärderande av henne som är oproportionellt.
Edit. generellt alltså, jag hävdar inte att just du är ensidigt nedvärderande...
Senast redigerad av lacrima 2019-12-16 kl. 16:09.
2019-12-16, 16:08
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Misstänker starkt att om Greta även har Tourettes syndrom, att hon tyckt att det är pinsamt att berätta om det.

Det finns en mycket bra bok som heter Mr Tourette, där en kille berättar mycket om problemet. Han hade en mycket svår tonårstid, men lyckades sedan successivt komma igen ordentligt! Så det finns hopp även här!

Greta har knappast Tourettes för det hade nog märkts vid det här laget, men tyvärr har hon andra svårigheter som ett resultat av hennes autism. Objektivitet är ett av dom.
2019-12-16, 16:10
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Du erkände nyss att du överdrev. Det är ett jävla ensidigt skvaller och nedvärderande av henne som är oproportionellt.

När jag sa KRAFTIGA överdrev jag, jag påstod aldrig att hon inte hade tics.
2019-12-16, 16:10
Medlem
Citat:
Det var jag som överdrev med kraftiga, men du sa att hon inte har tics i videon som jag länkade vilket hon har, iaf så är dom identiska med ticsen i dom senare länkade videorna.

Ungen ser ofta helt skräckslagen ut.

https://youtu.be/uXhv4Eold54?t=1125

Stillbild: https://postimg.cc/JGC71nwm
2019-12-16, 16:11
Medlem
Citat:
När jag sa KRAFTIGA överdrev jag, jag påstod aldrig att hon inte hade tics.
Nu framstår du som obegriplig. Ja jag syftade på att du erkände att du överdrev när du skrev "kraftiga"
Vad du menar med det andra får vara, jag orkar inte diskutera detta nonsens mer.
2019-12-16, 16:13
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Ungen ser ofta helt skräckslagen ut.

https://youtu.be/uXhv4Eold54?t=1125

Stillbild: https://postimg.cc/JGC71nwm

Nu är jag ingen läkare men dessa grimaser måste väl ändå vara tics?
2019-12-16, 16:14
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Nu framstår du som obegriplig. Ja jag syftade på att du erkände att du överdrev när du skrev "kraftiga"
Vad du menar med det andra får vara, jag orkar inte diskutera detta nonsens mer.

Ja vi lämnar det därhän.
2019-12-16, 16:22
Medlem
Citat:
Greta har knappast Tourettes för det hade nog märkts vid det här laget, men tyvärr har hon andra svårigheter som ett resultat av hennes autism. Objektivitet är ett av dom.
Måste inflika här att Aspergare må ha sina intressen de snöar in på men det betyder inte att de har fel i sakfrågor, de är snarare extremt pålästa.
Det finns fler som inte kan se objektivt på miljöhoten som finns. Hon är en bra motpol till de som sätter huvudet i sanden. Vart sanningen landar är kanske någonstans i mitten men det är alltid så i politik att motpoler talar.
2019-12-16, 16:24
Medlem
wwrs avatar
Ingen skulle bry sig ett dugg om varken klimatteorierna eller hennes ansiktsrörelser om de inte gick att missbruka politiskt.
2019-12-16, 16:30
Medlem
ja men ändå imponerade hur långt hon gått

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in