Citat:
Ursprungligen postat av
inspiratoeren
En liten söt julgran...!
-Det sas för övrigt tidigare i tråden, att Greta varit Drama Queen (i talet i FN), nu är det dags för Greta att även bli Dancing Queen! -I ABBA-låten med detta namn sjunger man ju, att tjejen som är den dansade drottningen är sjutton år, vilket Greta fyller mycket snart i januari.
Greta är verkligt duktig på dans och har bara en aning mer än ett år tills hon blir myndig. Detta sista faktum kommenterar Greta halvtorrt, -Då kanske jag får bestämma lite mer själv! Detta har hon även sagt offentligt. Vi får se!
Jag är vanligtvis inte särskilt lättskrämd, men du är fanimej riktigt läskig. Jag får Mark David Chapman vibbar fån dig. Är du kär i ungen? Om jag vore Gretas vårdare skulle jag hålla trallgökar som dig så långt borta som möjligt från min skyddsling.
Om hon skulle råka illa ut tror jag oddsen är mycket lägre på att gärningsmannen är något förvirrat fan, än någon hatare. De flesta hatare har nog vett att knyta näven i fickan och hålla sitt hat till anonyma internetsidor.
Däremot förvirrade superfans som plötsligt upplever någon inbillad förorätt hon utsatt dem för kan säkerligen gå över gränsen och göra något vansinnigt.