Flashback bygger pepparkakshus!
2020-01-01, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denisa5
Men hon har ju tidigare lagt ut bilder från Spanien, där var den andra killen var aktuell som pappa.

Ja men det stod mellan honom och J, det var hon tydlig med från början, kommer ni inte ihåg? Däremot tog mallorca-killen honom som hans egna tills han tappade intresset pga distansförhållandet.

J ÄR den riktiga pappan. Man kan tillochmed se dragen mellan dem.
Citera
2020-01-01, 22:53
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callesto
Ja men det stod mellan honom och J, det var hon tydlig med från början, kommer ni inte ihåg? Däremot tog mallorca-killen honom som hans egna tills han tappade intresset pga distansförhållandet.

J ÄR den riktiga pappan. Man kan tillochmed se dragen mellan dem.

Utseendedrag hos småbarn kan ibland vara vilseledande. Skulle hon inte känna sig säkrare om hon gjorde ett dna-test? Det vore väl mest fair mot båda de två presumtiva fäderna och även mot pojken. Tänker även på pojkens juridiska rättigheter.
Citera
2020-01-01, 22:59
Medlem
Arya.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Utseendedrag hos småbarn kan ibland vara vilseledande. Skulle hon inte känna sig säkrare om hon gjorde ett dna-test? Det vore väl mest fair mot båda de två presumtiva fäderna och även mot pojken. Tänker även på pojkens juridiska rättigheter.

Håller med. Jag har sett babybilder av mallorcapappan och tycker han är prick lik barn nr 3. Men ja utseende drag kan vara väldigt vilseledande. Hon tjänar nog mer på att ha en pappa som är syrian så därför jag tror hon vill få oss att tro att JS är pappa.
Som sagt, jag får inte ihop det om barnet är fött prematurt i februari och hon inledde förhållande med JS i mars. Då är det väl ganska tydligt att han inte är pappan?
Citera
2020-01-01, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82

Ett DNA-Test är gjort och mallorca killen är inte pappan.
Citera
2020-01-02, 00:51
Medlem
Jag sätter min röst på att ingendera av de männen är pappan.
Citera
2020-01-02, 05:58
Medlem
Citat:
Ett DNA-Test är gjort och mallorca killen är inte pappan.

Som kompis till en kompis som känner en kompis som........hur kan du veta allt detta🤔🤔🤔
B.t.w så är Lill killen en kopia av sin mamma
Citera
2020-01-02, 05:59
Medlem
Citat:
Som kompis till en kompis som känner en kompis som........hur kan du veta allt detta🤔🤔🤔
Detta var menat att skrivas i tidigare inlägg ang att DNA test har gjorts
Citera
2020-01-02, 09:44
Medlem
Citat:

Som jag tidigare har nämnt i tråden, jag har tillräckligt god insyn för att skriva ut privata saker här utan att vara för privat.

Alla hennes 3 barn är en kopia av henne, det ser man verkligen live när man ser dem eller när hon lägger upp på sin snapchat story som hon då och då delar öppet men även med utvalda vänner. Och på den listan med ”utvalda vänner” finns min goda vän. Men man ser också tydligt att den minsta är en kopia av pappa J på många olika sätt.

Jag förstår fortfarande inte varför det är så intressant att diskutera om vem som är pappan här eller inte.
C var intressant när bedrägerierna var som värst och hon satt anhållen m.m.
Men nu är det där gammalt och tråkigt.
Citera
2020-01-02, 11:33
Medlem
Arya.Ss avatar
Citat:
Som jag tidigare har nämnt i tråden, jag har tillräckligt god insyn för att skriva ut privata saker här utan att vara för privat.

Alla hennes 3 barn är en kopia av henne, det ser man verkligen live när man ser dem eller när hon lägger upp på sin snapchat story som hon då och då delar öppet men även med utvalda vänner. Och på den listan med ”utvalda vänner” finns min goda vän. Men man ser också tydligt att den minsta är en kopia av pappa J på många olika sätt.

Jag förstår fortfarande inte varför det är så intressant att diskutera om vem som är pappan här eller inte.
C var intressant när bedrägerierna var som värst och hon satt anhållen m.m.
Men nu är det där gammalt och tråkigt.

Hur förklarar du då att Catrin och JS möttes först efter barn nr 3 var född?
Citera
2020-01-02, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arya.S
Hur förklarar du då att Catrin och JS möttes först efter barn nr 3 var född?

Som jag skrivit tidigare i tråden, inte allt för längesen; de träffades INNAN C och mallorcakillen träffades. Men de blev inte officiellt ett par förrän strax efter minstingen föddes.
Citera
2020-01-02, 12:20
Medlem
Citat:
Som jag skrivit tidigare i tråden, inte allt för längesen; de träffades INNAN C och mallorcakillen träffades. Men de blev inte officiellt ett par förrän strax efter minstingen föddes.

Troligt 🙄
Citera
2020-01-02, 16:55
Medlem
Citat:
Det stämmer att det står så i domen - men hennes yngsta har ingen pappa på papper. Vore dumt av henne att namnge honom för att sen riskera att han ska åka på att betala underhållsstöd? Vi vet inte vad de kan ha kommit överens om?

Jag tror att J är pappa till sonen. Tycker dock fortfarande att man bör hålla barnen utanför denna tråd i fortsättningen!
Ja, det vore ju dumt att han betalar för ditt eget barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in