Citat:
Ursprungligen postat av
NurseRatched
OM Iran har kärnvapen kommer inte Putin tillåta dem använda dem!
Okey, vad sa Putin mer till dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
joy92
Japp att de inte följde det programmet fanns det uppgifter om som gjorde att man drog sig ur, om de var riktiga eller ej vet jag inte dock så är enligt min mening Iran inget land som jag skulle lita på.
Nu verkar de vilja tillverka vapen av det de har. Förmodligen dessa anläggningar som är ett av Trumps 52 objekt för anfall. Iran är säkerligen fullständigt kalkylerat till minsta detalj. Med dessa nya f-35 planen så finns det inget mark till luft system som kan slå ut dem, de syns helt enkelt inte på radar.
Synd att inte fler länders ledare ser faran med Iran och kärnvapen...
Tror det blir en redig smäll på deras oljeanläggningar och där USA vet att de har kärnvapen anläggningar, USA har nog koll på om de även har flyttat nån verksamhet...
Sen får vi vänta oss år av terror handlingar runt om i världen av islamister och då gäller det att ha koll på sina gränser, som inte vi har.
Kanske kommer dessa terrorister att ha sverige som bas/utgångsplats för sina kommande dåd, sen skall väl UD skydda dem om de åker fast.
Lite hur farligt tänkande muslimkäringarna är.
"Iran's supreme leader Ali Khamenei weeps over Soleimani's coffin at Tehran funeral as
assassinated warlord's daughter warns that families of US troops are 'waiting for the death of their children'"
https://www.dailymail.co.uk/news/art...Soleimani.html
De är sjukligt besatta av dödande av människor som inte är muslimer, men de mördar ju även muslimer och egna medborgare. Ett riktigt sjukligt folk, och dessa vill vissa länder i Europa skydda och hjälpa. Undra var löfven erbjöd Iran för att släppa stena tankern, säker hemligstämplat...
Sen skulle jag gärna vilja veta hur många av ledarna i Iran uppbär svenska bidrag och har svenskt pass, de ser väl sverige som en pensionsförsäkring och ett land att fly till när deras land faller...