Citat:
Ursprungligen postat av
ganglere2
Ungefär vad jag skrev i ett tidigare inlägg.
Min tro är att USA förr eller senare faller samman som Sovjet gjorde och splittras. Mitt tips är att då Texas lämnar först. Även Florida rätt tidigt.
Imperier brukar inte bestå.
Det kan även komma en militärkupp i USA. Kanske vore bra tror jag. Militärer är ofta klokare än politiker.
Ska bli intressant att se hur mycket hjälp Iran får av andra länder vid ett verkligt angrepp på landet. Då avser jag alltså ett riktigt angrepp och inte symboliska små raketer som "världspolisen" avfyrar mot landet.
För hämnd för morden kommer ju förr eller senare.
Edit:
Nej precis.
Flera platser i Iran har stor betydelse även för sunni.
USA imperiet - globalisterna har skaffat sig för många fiender sedan världskrig två. Titta på världen runt hur många stater dem har invaderat, kupper, makthavare och mäktiga familjer i länderna som styrt dem har mördat. Deepstate och eliten har skaffat sig fiender i Kina, Ryssland, Europa, Afrika, Sydamerika och inrikes.
Självfallet kommer alla dessa stater och makthavare stödja Iran i en kommande konflikt för att få globalisterna blöda så mycket som möjligt. Imperiet lever idag enbart tack vare sin världsvaluta status då dollarn kan pressas i oändligt utan att landet lider av hyperinflation vilket är det sjukaste vi under mänsklig historia åskådat hittills...