Citat:
Ursprungligen postat av
Aloe-Blacc
Dela med dig av bevisen, mig veterligen har inga trovärdiga bevis kommit fram och det är totalt orimligt från Irans håll att ge sig på Saudiarabien. Finns absolut ingenting som gynnar Iran i ett scenario där de skulle vilja attackera Saudiarabien.
Du kan inte ens stava till "Soleimani", du visste säkerligen inte ens vem han var för några dagar sen. Det är det samma vanliga, väldigt lösa anklagelser mot Iran signerade USA.
Undvik personangrepp om du vill diskutera seriöst, att stava salamander som jag gör har sina skäl, tex för att få motreaktioner från de som dyrka denne hemska general, tex du. Så nu vet jag vart att du är en fanatiker och inte värd att diskutera med.
Iran har nästlat sig in lite här och var i regionen och försöker splittra länder och med det gör det lättare för dem att kunna påverka dessa länder... Iran kör med fulgrejer då de inte vågar stå upp för sina grejer utöver att ropa och gastar samt gör terrordåd.
Vi minns de skepp de beslagtog, Stena tankern, hur blev den en måltavla... Jo för att de kör på med sin terror stil och vill hota och skrämma sig till makt.
De har sprängt hål på ett antal tankers och de finns på video hur de hämtar tillbaka en mina som inte smällt... Finns massa bevis, men ni terrorälskande individer vill inte se bevisen... Så e de.