Citat:
Det är en härskarteknik du kör med att påpeka ett så kallat stavfel, och sen använda detta från mig medvetna stavfel för att visa på att jag skulle vara okunnig i ämnet. Det är en välkänd härskarteknik som inte biter på mig, sorry.
Du skriver inte hela sanningen om oljetankerns vi pratar om...
Det fetade. Iran är under blockad och ändå försökte de strunta i det och bryta mot internationell lag med att försöka smyga iväg och sälja olja olagligt till Syrien... För att sen på terroristiskt vis kapade de Stena Tankern som hyrdes av ett engelskt företag... Allt för att tvinga tillbaka Tankern trots att det var helt rätt att stoppa den iranska oljetankern som försökte olagligt sälja olja för att undkomma handelsblockaden mot dem...
Det fetade nr 2.
Video shows Iran removing unexploded mine from tanker
https://www.liveleak.com/view?t=uPawj_1560484224
Du skriver inte hela sanningen om oljetankerns vi pratar om...
Det fetade. Iran är under blockad och ändå försökte de strunta i det och bryta mot internationell lag med att försöka smyga iväg och sälja olja olagligt till Syrien... För att sen på terroristiskt vis kapade de Stena Tankern som hyrdes av ett engelskt företag... Allt för att tvinga tillbaka Tankern trots att det var helt rätt att stoppa den iranska oljetankern som försökte olagligt sälja olja för att undkomma handelsblockaden mot dem...
Det fetade nr 2.
Video shows Iran removing unexploded mine from tanker
https://www.liveleak.com/view?t=uPawj_1560484224
Som sagt, jag skrev klart att jag har sett det usla klippet där man inte kan urskilja något som kan kopplas till Iran. Iran har historiskt beskyllt Iran och andra nationer för allt möjligt, vad USA påstår är inte förenat med direkt sanning.
Om det vore så hade USA inte varit i skiten för deras påståenden om Irak innan de invaderade och om det vore så hade USA inte behövt göra bort sig när de beskyllde Saddams slakt av irakiska kurder i Halabja på Iran, under ett krig som USA finansierade just Saddam Hussein. Lär dig skillnad på påståenden och bevis. USA har startat en handelsblockad mot Iran, andra nationer vädjade om att detta inte skulle inträffa.
Dags att du slutar slicka tungan brun och slutar försvara de mest löjliga av saker. USA startade handelsblockaden i ett form av ett maktspel, EU vädjade USA att inte göra detta vad du tycker är rätt eller inte är fullkomligt bortkopplat från verkligheten. Sluta skämma ut dig själv.